" Yoona dah blik ! " katanya dan duduk di atas sofa .
" Lambat Yoona balik " kta oppanya, Woo Bin .
" Tdi ade 'tong sampah' lnggar Yoona " blas Yoona .
" Mwo? Tong smpah ? " tnya Woobin hairan .
" Tkde papelah . " blas Yoona .
" So how's school ? " tnya Woobin .
" Not bad . Berite buruk first day skolah dah ade enemy dan brita baiknye kitorang dah ade fanclub " jwab Yoona .
Woobin brcekak pinggang .
" Kyah ! Geumanhe . Yoona jngan anggap Bangtan School tu calang-ii skolah . Mmg skolah tu famous sbb kpandaian pelajar tapi Yoona mesti dah kenal BTS kan ? " kata Woobin ." Mmg dh kenal . Amat kenal enemy baru tu " blas Yoona .
" Korang dah brhubungan dengn diorang tu ?! " tnya Woobin .
" Come on lah oppa . Klu diorang bleh buat something kat kitorang, kitorang pon bleh la " blas Yoona dan mnuju ke biliknya di tingkat 2 .
" Nnt turun mkan ! " kata Woobin .
" Neh-ii " blas Yoona .
Woobin mngeluh .
Yoona mmpunyai 2 orang oppa . Minho dan Woobin . Walaupun diorang adik bradik tiri, tapi diorang menyayangi prhubungan adik bradik itu .
Minho blajar di University Incheon . Woobin pula di YG Skool . Yoona trpaksa mngikut Woobin ke Seoul krana Woobin mndpat tawaran brsekolah di YG Skool . Ibu bapa Yoona, Minho & Woobin dah 5 tahun prgi .
- SKIP -
Slesai makan, Yoona mnonton tv .
Woobin mnuju ke arah Yoona .
" Tngok cite ape ? " tnya Woobin .
" Music Bank " ringkas Yoona .
" BTS dah buat cbaran untuk korang ? " tnya Woobin .
" Dah ... dan tnpe sngaje Yoona dah bgi cbaran pade diorang iaitu Sing Competition " kata Yoona .
' Sing Competition ? Bkan Music Chating ke ? 😕 ' kta Woobin dlam hati . " Not bad la . Apesal tak kate Fight Competition je ? " perli Woobin .
" Oppa !" marah Yoona .
" Hahaha oppa gurau je lah . Okay la tu . Korang kan pndai menyanyi dan mnari " kta Woobin .
" Mmg lah . Tpi yg Yoona nk tahu tu BTS cekap ke tidak dlam nyanyian ? " tnya Yoona hairan .
" Yg tu Yoona tnye Beast . Yoona knal kan 6 namja tu ? " kata Woobin .
" Knal tu knal tpi mne oppa tahu semua nie erk ? " hairan Yoona .
" Chin-chingu oppa yg bgitahu . Lee Joon " jwab Woobin .
" Ouh ... " blas Yoona dan terus mnonton tv .
- KEESOKAN HARINYA -
- Pagi -" Oppa ! Palli! Yoona dah lambat ni !" jerit Yoona kpada Woobin .
" Neh ! Kaja " blas Woobin .
Diorng mnaiki kereta .
Woobin mlihat Yoona yg gelisah .
" Waeyo ? " tnya Woobin .
" A-aniya " jwab Yoona .
" Geotjima . Cube ckap knape gelisah ni ? " tnya Woobin .
" Yoona takut la dengan cbaran yg Yoona bgi tu " kata Yoona .
" Jngnla risau . Sing je kan " blas Woobin .
Yoona diam .
- At school -
" Annyeong " kata Yoona kpada Woobin .
Woobin mmandu kereta mnuju ke YG Skool .
Yoona brlari mnuju ke kelas .
" Annyeonghaseyo! Mianhe lambat Miss Song ! " kata Yoona dngn trcungap-cungap .
" Knape awk lmbat ?! " tnya Miss Song tegas .
Yoona sdikit terkejut dengan nada Miss Song itu .
" Ala Saem Song . Baru dua hari die skolah . Biar je la die msok kelas " spontan V .
" Hurm .. Klu mcm tu awak msok la Yoona . Lain kli jngn datang lewat lagi " kata Miss Song .
" Neh . Jesomhamnida " blas Yoona .
" Kyah! Knape kau lmbat ? " tnya Seohyun prlahan .
" Oppa aku la lmbat " jwab Yoona .
Diorang mula blajar mata pelajaran English .
BTS tersnyum sinis .
YOU ARE READING
✔ Boy In Luv - JJK
AcakHistory will come to take a revenge - [(malay story)] Let's read my first story >3<