* my mind consists of only you ;;
CAPITOLUL 4
"Deci, care sunt hobby-urile tale?" incerca Layla sa faca conversatie. O incercare nereusita, ce-i drept.
Matthew bufni intr-un ras ironic. "Asta este modul tau de a ma convinge sa te las sa stai cu mine?"
"Nu, am alte moduri sa fac asta." Zambi.
"Stai linistita, Layla. Am alte fete care fac astfel de lucruri.. si probabil o fac mai bine." Ii facu cu ochiul.
"Nu la asta ma refeream, porcule!" Se incrunta si-si puse mainile in sold, ridicandu-se de pe banca si privindu-l de sus.
"Crezi ca ma intimidezi daca stai in fata mea si ma privesti asa?" Rase din nou. "Esti comica, Layla. Desi prefer ca fata sa fie la nivelul la care-ti sunt eu acum." Ii spuse, referindu-se la faptul ca, stand pe banca, ii venea fetei pana la mijloc.
"Tu chiar nu ai scrupule."
"Nici nu incerc."
In urmatoarea secunda, iesi Aiden infasurat doar intr-un prosop, trecandu-si mana prin parul sau ud si facand ca muschii sa i se incordeze.
Se uita la Matt si spuse:
"Mergem la barul de langa sa sarbatorim." o ignorase complet pe Layla.
"Acum?" Il intreba prietenul sau.
"Da. Vreau o pauza de la toate astea." Spuse razand.
Layla era absolut socata. Nu exista nicio indoiala. Reiesea de pe chipul sau si dupa felul in care nu mai putea spune nimic ca nu se astepta sa fie ignorata astfel. Barbatul acesta chiar nu observa ca facea si ea parte din incapere? Pana la urma, avea un scop de urmat si trebuia sa se faca observata.
"Bine, ma duc sa ma schimb si ne vedem la intrare." Ii spuse Matt.
"Ai uitat de mine?" Vorbi si Layla in sfarsit. "Iar tu," spuse, referindu-se la Aiden, "nu m-ai vazut?!" exclama.
Matt isi dadu ochii peste cap in timp ce Aiden ridica din umeri si comenta:
"Matt vine mereu cu cate o fata pe aici. Deja nu ma mai surprinde nimic. Desi tu pari sa fii cam imbracata pentru gustul lui. Ti-as sugera sa iti dai acel hanorac jos si sa lasi blugii putin - "
"Destul!" Exclama Layla. "Nu sunt o prostituata sau vreo femeie de prost gust care sta cu Matthew doar pentru ca arata bine." ii explica. "Eu si cu el am hotarat ca pot sa raman la el o perioada." Zambi victorioasa.
"Matthew?" Spuse Aiden intrebator, uitandu-se la prietenul sau si asteptand o explicatie.
"N-am zis asta. Ignor-o. Inventeaza lucruri de cand a venit aici."
"Ba nu!" Se bosumfla Layla.
"Uite cum facem," vorbi Aiden. "esti simpatica. Daca rezisti o noapte cu noi la bar, o sa te primesc eu." Ii propuse.
"Nu poti sa ii propui asta." Ii zise Matt. "Nu o sa reziste oricum."
"S-a facut." Zambi Layla. "O sa vedeti ca pot sa fac parte din lumea voastra."
Cu astea fiind spuse, Matthew a trebuit sa o ia pe Layla unde statea cu cel mai bun prieten al sau fiindca fata a refuzat sa il astepte undeva. Credea ca o va lasa balta, ceea ce probabil ar fi si facut, dupa care ar fi inventat o scuza putin credibila pentru care nu a mai putut veni Layla.
Complet incantata de locul stilat unde Matthew si Aiden stateau, s-a asezat pe canapeaua din living cuminte si forma un numar de telefon spunand doar atat:
"E perfect."
Cei doi baieti au facut cate un dus pregatindu-se pentru a sarbatori victoria lui Aiden si a se imbata. Desi Aiden era incantat de ideea de a avea o femeie cu care sa locuiasca fiindca ei doi fiind barbati nu se puteau descurca la tot, Matthew era complet impotriva ideii. Si totusi, fie ca a fost atractia pe care a simtit-o din prima de Layla fie ca au fost insistentele prietenului sau, a cedat si era pregatit sa iasa cu cei doi in oras.
"E departe?" intreba Layla urmandu-i afara din casa.
"Nu si daca mergi cu astea." Ranji Matt aratandu-i motocicletele pe care le detinea impreuna cu Aiden.
Layla facu ochii mari, pentru o secunda dorindu-si sa renunte. Dar era prea mandra ca sa renunte, mai ales cand facuse un pariu cu incapatanatul Matthew Jones.
Asadar, nu a mai stat pe ganduri si s-a urcat pe motor cu Matt.
"De ce nu te-ai urcat cu Aiden?" rase acesta.
"Te testez pe tine." Ii raspunse Layla stiind, totusi, ca nu e bine sa-l provoace.
Isi fixa casca si, asezandu-se incordata pe motor, isi infasura bratele in jurul lui Matthew simtindu-i foarte bine muschii abdomenului. Deodata prinse o incredere oarba.
Insa nu pentru mult timp.
Aiden pornise primul si Matt urma dupa el. Era o distanta destul de mare intre cei doi pana Matthew s-a gandit sa o testeze la randul sau pe Layla marind viteza remarcabil de mult si facand-o pe Layla sa-si infiga unghiile cu putere in geaca lui de piele, fiind complet lipita de spatele sau.
La prima curba luata cu acea viteza, Layla jura ca se va razbuna pe Matthew fiindca o facea sa treaca prin asta. Insa el era complet incantat de situatie simtindu-i frica fetei.
Ajunsi la bar, Matt si Aiden s-au dat jos de pe motoare si o asteptau pe Layla..
Nu mai zicea nimic. Isi dadu incet casca jos, aruncandu-i cea mai diabolica privire baiatului care a adus-o pana aici.
Aiden rase si-n acelasi timp il apostrofa pe prietenul sau fiindca s-a purtat astfel cu Layla.
Aiden, Matt si Layla, care nu suporta astfel de locuri unde barbatii se imbata si nu mai sunt stapani pe propriile decizii, il urma silentioasa pe Matt. Un sunet mai puternic de sticla sparta, un ras zgomotos si priviri fara rusine pe care i le aruncau barbatii, o facura sa isi inconjoare ambele maini de bratul lui Matt.
Cateva minute mai tarziu, erau asezati. Aiden, Matt si Layla isi comandasera fiecare cate ceva.
"Deci, Layla.." Incepu Aiden. "Am inteles ca esti certata cu parintii tai?"
Layla dadu din cap.
"Si asta te-a facut sa vrei sa incerci lucruri noi dar, daca imi permiti, de ce v-ati certat?"
Layla isi dadu seama de diferenta dintre Aiden si Matt. Cel din urma clar nu dadea dovada de atata politete.
"Am avut cateva probleme cu ei, nu vreau sa vorbesc despre asta." Explica fata si mai ceru un shot.
Daca tot avea sa intre in lumea lor, macar sa le arate ca poate.
---------
Capitolul este needitat, sper ca v-a placut. Nu voi mai posta pentru cel putin doua saptamani fiindca plec in vacanta. Dar totusi o sa incerc. Va multumesc mult pentru voturi si comentarii! Sunt cea mai norocoasa sa am niste cititori asa minunati ca voi! :)
CITEȘTI
Războiul Iubirii
Любовные романыVOLUMUL II Într-o lume în care este cunoscută doar iubirea pentru răzbunare, se naște un cuplu din păcat. Layla și Matthew, cele doua ființe incompatibile. Cei ce suntdin doua lumi diferite. Relația lor va fi extrem de complicată, cu dezamăgiri enor...