III.rész

9 1 1
                                    

Ne félj, ha valakire már nincs szükséged, jobb lesz nélküle
*
Nem voltam feldúlt a szilveszter miatt. Előbb-utóbb el kellett engednünk egymást.
Nem úgy mentem oda akkor, hogy el fogom veszíteni, de ez lett. Fogadd el Dóri.
A szünetnek vége és reggel máris mehetek edzésre aztán iskolába. Leginkább a délutánt várom, hogy megint találkozhassak a csapattal. Rettentően hiányoztak.
*
-Hiányoztál te pöcs!-ugrott le a vonatról Vivien
Bár még csak 4 hónapja "költöztünk össze", mintha már évek óta barátnők lennénk.
Gyorsan lepakoltuk a cuccait, aztán indultunk edzésre.
*
Kicsit azért leeresztettünk a szünetbe, ez az edzésmunkánkon is érződött, na meg az edzőktől is megkaptuk a fejmosást.
-Csütörtökön 3 órakor indulunk innen, kisbusszal megyünk!-lépett oda Dani bácsi
-Huu de jó...-az egész csapat teli volt lelkesedéssel a pihenés után..
*
Az utolsó előtti sorban lévő egyszemélyes ülést gyorsan befoglaltam, bár a busz így is 16 személyes. Vicces lesz a 6-7 órás út Szlovéniába.
Edzőtáborba megyünk, a hegyek közé, a hóba...Mindenki nagyon várja.
Vivi elől ült Danival, Ők már az út elején bealudtak.
Mellettük az egyszemélyesbe Dani bácsi
Mögötte Krisztofer, melletük Regina és Gyuri, aztán az utolsó előtti kétszemélyesbe csomagok voltak, leghátul pedig Tomika, Bálint és mögöttem Józsi.
A szünet alatt sikerült túllépnem a dolgokon és csak barátként tekinteni rá.
Alig félórája utaztunk, két kéz a nyakamba borult hátulról, iPhone 5s a kezébe és egy zenét mutat: Drake, Kanye West, Lil Wayne and Eminem-Forever
Megállt bennem a lélegzet. Ott, akkor valami eltört bennem és eluralkodott rajtam valami, ami azóta is kísér.
Megtörtem. Alig tudtam elfelejteni ezt a dolgot, ezzel a buta dologgal megint Őt akarom. És reméltem, hogy ezt senki màs nem vette észre.
Sunyin ránéztem Bálintra és láttam rajta, hogy tudja.
Kibújtam Józsi kezeiből -amin kissé meglepődött- és mélyen a szemébe néztem.
-Mit jelent az, hogy Forever?

A szenvedés vígjátéka Donde viven las historias. Descúbrelo ahora