Abych zaplnila to čekání na další kapitolovky, je tu takový menší teaser v podobě prologu k nové povídce, kterou píšu speciálně pro ❤⭐ShirayuriNaito. ⭐❤
⭐⭐⭐
Tímto prohlašuju, že kdokoliv by chtěl ode mě povídku na přání, nechť napíše do zpráv. ;]
⭐⭐⭐
Tohle měla být původně jednorázovka, protože Stony jsem ještě nepsala, ale nějak moc mě to chytlo, takže to bude trošku na dýl. ^^
Enjoy.
★★★★★★★★★★★★★★★★
⭐
"Hey, blonďáku!" křikl Tony a volaný se otočil.
"Až zase budeš moct chodit, můžem zajít na drink," navrhl.
"Díky ale mám na práci důležitější věci..." odvětil naprosto lhostejně kapitán.
"Tak to můžem přeskočit a jít rovnou na věc," mrkl na něj tmavovlasý.
"Vtipné," poznamenal Steve, "radši mi pomoz do auta."
"To nebyl vtip, ale lepší, než nic...ale tobě se ten vtip povedl. To chceš jako řídit se sádrou na noze? Myslel jsem, že máš víc rozumu," řekl Tony a i přes Stevovi protesty ho posadil na místo spolujezdce a sám si sedl za volant.
"Odvezu Tě," řekl nekompromisně a Kapitán nakonec rezignoval.
"Víš...vážně mi na tobě záleží a nechci, aby se ti něco stalo--"
"--Tony..." přerušil ho Steve.
"Jen chci, abys byl v pořádku. Když bydlíš sám a ještě k tomu nemůžeš pořádně chodit, jde to asi těžko..." řekl Iron man.
"...jestli ho někdy potkám, zabiju ho-"
"Buckyho nech na pokoji!" bránil Steve svého přítele.
"Nemůže za to...". Tony pevněji sevřel volant. Už ho to fakt štvalo. Proč se tak najednou objevil?!
Zastavil a vystoupil z auta, aby ho obešel. Steve už chtěl vystoupit, ale Tony byl rychlejší a vzal ho do náruče.
"Počkej, počkej...chodit umím," zasmál se blonďák ale jeho společník ho odmítal pustit. Donesl ho do bytu a ujistil se, že má Kapitán Amerika vše, co potřebuje."Kdyby něco, jsem tu pro tebe...kdykoli," mrkl na něj a zavřel dveře.
"...Tony..." povzdechl si Steve a padl na gauč. Zkouší to na něj od té doby, co se potkali. Problém je, že už v tom nevidí jen flirtování, cítí, že ho Tony má opravdu rád. On ale stále myslí na Buckyho. Nemůže to jen tak zahodit. Proč se to všechno odehrává teď? Ještě si ani nestačil zvyknout na tento svět a už se k němu vrací ten minulý.
***
Tony se posadil na židli ve své dílně.
"Pane? Nevypadáte moc dobře, stalo se něco?""Těžký den..." odvětil iron man. Vážně teď neměl náladu na psychologický rozbor jeho aktuálního stavu.
"Nechcete mu to říct?"
"Ne."
"Kdyby měl možnost s ním mluvit, třeba by ho nechal být..."
"Nepřichází v úvahu," řekl Tony a ještě chvilku sledoval obrazy, které mu Jarvis promítal, než se otočil k odchodu do ložnice.
"Jarve, jak se jmenuje ta nová hospodyně?"
"Paní Railová," odvětil pohotově jeho momentálně jediný společník.
"Právě něco vaří dole v kuchyni, mám ji zavolat?" dodal.
"Co vaří?"
"Špagety s něčím neidentifikovatelným."
"Já chci taky. Řekni ať se jde navečeřet sem nahoru a ať mi taky vezme."
***
"Paní Railová," usmál se Tony na starší dámu, která působila vážně mile. Když před ním přistál talíř s jídlem, připadal si jako u babičky.
"Pane Starku, ráda vás konečně poznávám," posadila se naproti.
"Je vám něco?" zeptala se po chvíli, když si všimla, že její zamněstnavatel už chvíli nepřítomně zírá do špaget, bez jediného pohybu.
"Umm...ne..." odpověděl Tony nepřítomně a po chvilce sebou trhl.
"Co jste říkala?"
"O čem jste přemýšlel?"
"Do toho vám nic není."
"Můžu vám pomoct..."
"To těžko."
***
"...no a teď je to úplně v háji. Nechápu, jak se to mohlo stát..." dokončil ironman pomněrně dlouhý monolog, ve kterém nezapomněl podrobně vylíčit všechny detaily.
"Páni..." paní Railová zakroutila hlavou.
"Je to docela zamotané," zasmála se.
"Co mám sakra podle vás dělat?" tmavovlasý se natáhl ke stolu pro sklenku skotské.
"Dejte tomu čas."
"Čas?! To je vaše rada? Tři roky nejsou dost času? Bože...co jsem čekal...že mi skočí do náruče a hned se ke mě nastěhuje?" plácl se do čela. Alkoholu už dneska bylo dost. Šel lahev vrátit, když uslyšel cinknout výtah. Otočil se a spatřil toho, koho by tu dnes čekal nejméně.
"Steve?!" rychle k němu došel.
"Co se stalo?"
"Tony já...můžu u tebe na pár dní zůstat..?"
ČTEŠ
Forget Him - STONY [CZ]
FanfictionSteve by svého Buckyho bezhlavě následoval kamkoli. Dovolí mu to Tony...?