Jsem zpět. :D Poslední dobou mám trošku problém se psaním, ale zdá se, že to pomalu odeznívá, takže se budu snažit psát víc. ;)
P.S.: Kdo neviděl ten film (dozvíte se jaký), povinně podívat, protože to je jeden z mých nejoblíbenějších filmů a podle mě taky jediný takový normální film s LGBT tématikou.
Enjoy.
★★★★★★★★★★
O měsíc později...
"Prosím...zvedni to..." Steve šeptal do telefonu, jako by to snad mělo nějaký kouzelný efekt.
"Tady Tony Stark, nezajímá mě, co mi chcete, takž---"
"Tony! Prosím...dej mi alespoň pět minut..." blonďák se zaradoval, že se mu konečně podařilo se s ním spojit.
"Steve?! Jsem tu, co potřebuješ..."
"Tony...chtěl jsem s někým mluvit. Bucky mi vzal mobil. Našel jsem ten starý. Jsem tak rád, že Tě slyším..."
"Steve, jsi v pohodě?"
"Jsem...víš...měl jsi pravdu. On...už není jako dřív. Vím to."
"Tak odejdi, tady je místa dost..."
"Ne Tony...já ho pořád miluju. I když to není můj Bucky. Nevím, jak to říct. Je to to jediné, co mi zůstalo z minulosti."
"Aha...chápu...i když...vlastně ani ne."
"Tony...mohl bys ke mě přijít?"
"Jemu to nebude vadit?"
"Bude...myslel jsem...tajně. Víš...už měsíc jsem neviděl nikoho známého. S nikým jsem nemluvil..."
"Cože? Proč?"
"Bucky mě nikam samotného nepustí."
"Steve...vážně s ním chceš být?"
"Já ho miluju."
"Kdy odchází?"
"Každý lichý večer, podle dnů v měsíci."
"Takže pozítří v kolik?"
"V deset večer.."
"Uvidíme se."
***
"Uvidíme se..." Steve zavřel dveře, jakmile Bucky seběhl schody. Chodil po obýváku a občas něco uklidil - což znamenalo spíš přemysťování věcí. V jeho bytě to bylo vždycky až nepřirozeně uklizené. Nade všechno miloval, když mohl říct větu:
"Toho nepořádku tady si nevšímejte."Bylo 21:58. Steve byl až moc nervózní. Pokaždé, když prošel kolem zrcadla, zkontroloval, jestli vypadá stejně jako před pěti minutama. Šel do ložnice, aby koukl na mobil, jestli mu náhodou Tony nevolal. Po chvilce skenování prázdného displaye, zaslechl ťukání na okno. Odhrnul závěs a překvapeně hleděl na ironmana. Rychle sklidil z parapetu květináč s kaktusem a pár dalších dekorativních serepetiček, než okno otevřel. Tony opatrně přistál na podlaze a jeho oblek se automaticky složil.
ČTEŠ
Forget Him - STONY [CZ]
FanficSteve by svého Buckyho bezhlavě následoval kamkoli. Dovolí mu to Tony...?