Capitolul 7

194 10 1
                                    

Justin pov
Am ajuns la intâlnire in hala de la marginea orașului , mă uit la Taylor , doamne cat poate fi de frumoasă.
Erau mulți boschetari acolo care se uitau la prințesa mea! Asa ca am lipito de mine si am sarutato presândui buzele ei bine conturate limba mea ii cere permisiunea de a se intâlni cu limba ei ea acceptă iar limbile noastre dansau un tango perfect, am intrerupt sarutul deoarece nu mai aveam aer, ea se uita la mine si zâmbea i-am pus fața intre palmele mele mângâindo cu degetul mare!
La un moment dat Tay țipă se pare ca un boschetar a lovito peste fundul ei perfect! Am sarit pe el eram in stare sa il omor! Dar Taylor s-a pus in fața mea si m-am calmat!
Am intrat in camera in care se ținea ședința si Taylor s-a pus pe canapea lânga iubita lui Dylan, Rebecca iubita lui Niall, Naty si langă iubita lui Ross, Selena si evident lângă Briannah

Taylor pov

-Bună! Eu sunt Taylor , prințesa lui Justin! Spun eu mândră!
-Hei, spune Rebecca! Eu sunt dragostea lui Dylan!
-Salut zice Naty , eu sunt pisika pufoasă a lui Niall!
-Eu sunt Selena iubita lui Ross!
-Iar eu sunt Briannah , inima lui Zayn!
-Iubiții noștri sunt in acelasi grup?
-Daa! Ce bine! Spune Naty
-Bria a spus Justin si Zayn ca ne mutam aici in apropiere!
-Rlly? E super marfa casa lui Zayn dar a lui Justin e geniala!
-Ce bine! Fetelor veniți la Justin acasă dăm o petrecere dupa ce se termină porcaria asta =))
-Evident! spun toate la unison
-Yay! Ma duc pana la Justin!

Justin pov
Dintr-o data am simțit cum cineva isi bagă mâinile pe sub tricoul meu punând mainile pe pãtrațelele mele!
*Curva drq sa vezi ce iti fac, nu imi inșel eu prințesa*
*Ai face bine sa te uiți in spatele tau! Nu cred ca iți consideri prințesa curvã*
*Ma intorc si o vad pe Tay*
*Ce-ți spuneam*

-Spune prințesa ai pãțit ceva?
-Nuu...Iubire dupa chestia asta pot sa vină Rebecca Naty Selena Si Bria cu iubiți lor la noi! Sa facem o petrecere!
-Cum sa nu Sunshine! Te iubesc! Si imi da un sarut scurt!
-Si eu! ❤

Ma intorc la fete si ma așez pe canapea!

-Ce a zis? Spun fetele!
-Stiți foarte bine ca nu imi poate spune "nu"
-Yayy , party la Tay ! Strigă Bria
-Hoo nebuno..:))

Dupa 30 de minute se terminã chestia aia si mergem la NOI acasă! Ce imi place cum sună cuvântul asta NOI cand sunt cu Justin, il iubesc atât de mult!
Am intrat in casa era asa frumos inauntru ! Ne-am așezat cu toții in living si ne jucam adevar si provocare Dyaln pune mana pe sticla si o invârte si se oprește in dreptul lui Justin!
-Bun Bieber ce alegi...
-Provocare!
-Te provoc sa o saruți pe Taylor pană număr eu la 100
-Accept! Strigă Justin! :))
-Mă pun la el in poală si imi presează buzele cerând permisiunea sa imi intâlneasca limba! Eu acceptând si limbile noastre au inceput un frumos dans
-99...100. Bravo Bieber!
-Mersi!spune Justin!
-Pentru? Raspunde Dylan
-Oricum vroiam sa imi sarut prințesa!
-Aww! Toți la unison!
Justin invarte acum sticla si se opreste in dreptul Selenei!
-Selena ce alegi?
-Adevar
-Este adevarat ca Ross te-a dezvirginat? :)))
-Da raspunde Selena! Si bufnind in râs!
Selena pune mâna pe sticla si se opreste in dreptul meu
"Ai dat de dracu'*
-Tay ce alegi?
-Provocare
-Te provoc sa rămai toata noaptea doar in lenjerie intimă
-CUM? țipã Justin
-Babe chill out! :) Ma duc sus sa ma dezbrac Revin dupa 3 minute si ma asez la locul meu
Mã uit la Justin care sa uita la mibe cu o privire perversã!
Pun mâna pe sticlă si o invârt si se oprește in dreptul Briannei!
-Bria ce alegi?
-Provocare
-Du te ai toarnă un bol de apa peste tine!
Se duce in bucatarie i a un bol si il toarna peste ea!
-Haha! se uita Zayn la ea râzând cu poftă
Bria pune mana pe sticlă si o invârte si se opreste in dreptul meu!
*Rlly nigga?*
-Ce alegi?
-Adevăr
-Ii adevãrat ca inca mai esti virgină?
-Da , dar nu pentru mult timp!
Justin se tăvălea pe jos de râs, atunci ma duc il iau pe Justin de mânuța si il duc sus.
-Venim imediat!
-Griji ce faci Bieber! Spune Dylan!

Atunci intram intr-o cameră si il arunc pe Justin in pat. Mă urc peste el simțindul pe Jerry dornic de socializat! I am dat tricoul jos si incet l-am muscat de gât, el gemând de placere! Apoi cobor pe abdomen sarutândui fiecare pătrățică bine conturată!
Fara sa imi dau seama nu mai aveam sutienul pe mine =)) Atunci facem schimb de locuri si Justin era acum peste mine! Lingându-mi sfârcurile eu gemând de placere
Justin a scos din pantaloni un pliculeț si la pus pe Jerry! Incet a intrat in mine facând mișcari de "du-te vino" lente, apoi printre gemete reuseșc sa îi zis lui Justin sa măreasca viteza!
Cu un zambet pervers se uita la mine si apoi miscarile au devenit mai rapide!
Justin s-a dat jos de pe mine s-a imbracat din nou si eu mi-am luat lenjeria intima si am coborat in livig eu tinâdul pe Justin de mânuța , ma așez inapoi la locul meu! Restu se uitau la noi ca la felu 14!
-Ce m-ați intrebat daca mai sunt virgină si raspunsul e nu , nu mai sunt! Ma uit la Justin care zâmbea!
Am pus mâna pe sticla si am invartito oprinduse in fața lui Justin!
-Puiule ce alegi?
-Provocare.
-Te provoc sa imi spui cat de bună sunt la pat!
-Prințesă , esti mai bunã ca Mia Khalifa =))
-Mulțumesc iubire!
Se apropia dimineața si s.a dus toți acasã
Eu cu Justin ne-am dus si ne-am culcat Justin imbrațiśându-ma tare ! Ce mult il iubesc! ❤

Sper sa va placa spuneți ce ati vrea sa se mai intample cu Justin si Taylor?
Loveee ❤❤

Life with himUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum