Taylor pov
Mă trezesc dimineața si in mână am simțit ceva mic ! Imi deschid palma si văd:Atunci il vad pe Justin statea in genunci lângă pat! Eu mă pun fund in fața lui Justin si incep sà plâng!
Justin pov
De cateva lunii am vrut sa o cer de soție dar nu am avut curaj! In dimineața asta imi fac curaj in timp ce dormea!(doamne ce frumoasă este)îi pun inelul in mână si eu mã pun in genunchi așteptând să se trezeasca se trezeste imediat si se pune in fund in pat si plânge!-Taylor Robbinson! Îmi faci marea onoare de a fi soția mea?
-DAA , DAA! De o mie de ori da! Doamne Justin te iubesc!
-Mai facut cel mai fericit bărbat din lume! Te iubesc Taylor! Te iubesc enorm!
-Si eu Justin! Te iubesc cel mai mult!Atunci o sărut si ea imi raspunde la sărut! O iau in brațe si o invart prin cameră si apoi o imbrațișez pe la spate!
-Si nunta când vrei să fie? O intreb eu
-Peste o lunã! Spune TayTaylor pov
Eram așa fericită omg! Mă duc la baie dar inainte il intreb pe Justin!-Justin mergem la plajã?
-Sigur ca da!Intru in baie si imi fac un duș si apoi ies din baie si îmi iau cel de-al doilea costum unul negru!
Mergem să îi chemăm si pe Bria si Zayn s-au imbracat si au venit
Am mers pe plajă , si ne-am cautat un loc perfect in care sã ne intindem o pătură!
Eu mi-am dat jos hanoracul de pe mine si l-am pus in geantă si am fugit spre apă(așa făceam de fiecare dată ) m-am aruncat in mare si am stat 40 de sec in apă! Toți erau ingrijorați si Justin mai avea puțin si sarea după mine! Apoi dintr-o data am ieșit din apă
-V-am spus ca așa face! Spune Bria
-Ce fac? Strig eu
-Te arunci in apă si stai acolo până te trăznește!
-Nu-i chiar așa!
-Bda! Așa faci tot timpu'
-Veniți si voi?
-Nuu! strigă Zayn! Nu stiu inota!
-Te salvez eu daca te ineci! Zice Bria
-Bine bine! Dar nu mă duc departe! Stau la mal!
-Justin haide! Strig eu!
-Nuu! Eu vreau să ma bronzez!
-Bine! Atunci arunc inelul de logodnă in mare!
-Nu nu! Vin acuma! Strigă el!
CITEȘTI
Life with him
FanfictionDupa ce a plecat din orasul ei natal alaturi de parintii ei, Taylor intra incet incet in viata lui Justin, care are niste secrete nu tocmai normale.