-Justin du-te si schimbă-te eu nu merg asa cu tine in club =))
-Bine Prințesã! Si urcã scările ! Coboară după 10 imbrãcat așa:-Damn this! Justin! Mă holbam la el in timp ce cobora!
-Ce este iubito?se uita la mine si imi zâmbește!
-Arăți genial babe!
-Mulțumesc prințesă! Si mă pupă pe frunte!Ieșim din casă si ne indreptăm spre mașini! Ajungem in fața clubului si ne dam jos! Intrăm inauntru Justin mă tinea strâns de mână sa nu cumva sa ma piardã prin mulțime! Intr-un cloț pe o canapea îi vad pe baieți si ne indreptăm spre ei!
Justin pov
-Hei! Ce faceți? Spune Justin! O vad pe Tay care se pune jos langă Bria!
-Bine voi ce faceti? Spune Dylan!
-Bine! Cum merge? Ați dus toate armele la depozit?
-Da Bieber! Stai chill! Spune Dylan , care se uita cam prea mult la Tay!
-Dylan... daca nu ii cu suparare imi zici si mie la ce te uiți?
-Ummm....la nimic! Atunci ma duc spre el:
-Daca te mai uiți o data la prințesa mea așa ne suparam!
-Scuze Bieber dar nu m-am putut abține!
-Să nu se mai intample!
-Bine stai liniștit!Tay se ridică si vine spre mine sa o țin in brațe!
-Aww...Zice Bria si toți ne uităm la ea si incepem sa râdem!
-Cee? Am zis ceva greșit? Râde ea!
-Nu Babe! spune Zayn si o ia in brațe! Chiar nu ai spus nimic greșit ,chiar sunt draguți impreună!-Justin! Spune Tay...eu mă duc pânã la toaletă! -Vrei sã vin cu tine?
-Nu ! Mă descurc!
-Bine atunci ia asta! Spune Justin si imi dă un pistol!
-Bine babe si mã ridic pe vârfuri si il sărut! ❤Taylor pov
Ajung la toaletă si imi aranjez parul in oglindã *Imi stã groaznic părul*
*Eu ti-am spus sa il dai cu fixativ*
*Mai taci dracu*
*Bine șefa*Mă intorc inapoi la Justin si simt de nicaieri o palmă peste fund! Am țipat si tot clubul s-a speriat! Mă uit spre Justin care era enervat la culme! Vine spre mine si pana sa ajungă il impușc eu pe barbatul care ma lovit in locul in care nu rasare soarele , si cade in genunchi mă indrept spre Justin si il iau in brațe ! Am mers inapoi si Justin spune!
-Baieți noi plecăm! Spune Justin!
-De cee? Spun eu si ma uit la el cu fata mea de catelus!
-Binee! Veniți la mine continuăm acolo!
-Haideți! Spune Dylan luând-o pe Rebecca de mijloc!Ajungând acasă toți si-au parcat mașinile si am intrat inauntru!
-Okei ce facem? Spune Selena!
-Ce vreti sa facem ? Spun eu!
-Adevar si provocare!!! Țipă Bria
-Bine spune Justin!.
Zayn pune mâna pe sticla si o invârte si se oprește in dreptul lui Dylan!
-Dylan ce alegi?
-Provocare!
-Te provoc să o pupi pe Taylor pe obraz
Mă uit spre Justin , fierbea sângele in el!
-Babe! Spun eu dupa ce Dylan pleacã! Linișteștete , a fost o provocare! Mă duc la el si il sărut cerându-i voie să îi intâlnesc limba el acceptă si rupem sarutul deoarece nu mai aveam aer!
Dintr-o data aud aplauze!
-Wooow! Țipă si aplaudã!.
-Ce se intâmplã?
-Nimic! Spune Bria dar sunteți asa draguți!
-Aww ❤ îi mai dau un scurt sărut si mă duc inapoi la locul meu!
Dylan pune mâna pe sticlă si o invârte si se oprește in dreptul meu!
-Taylor! Ce alegi?
-Adevãr!
-E adevărat ca ti-a plăcut cand ala te-a pleznit peste fund?
-Nuu! Țip eu !
Justin se ridică si zbiară!
-Dylan ieși AFARÃ! ACUM!
-Bine mã! Oricum am vrut să plec! Haide Rebecca! Rebbeca se ridică suparata si vine si mă ia in brațe! Ea îmi șoptește la ureche !
*Nu vreau să plec!*
*Nu am ce să fac! Crede-mă ! Te sun eu dimineața!*
*Bine!*
Si pleacă cu Dylan-Scuzați ieșirea mea nervoasă! Dar m-am enervat!
-Uoff Bieber, crede-mă ca faceam la fel! Zice Niall! Se uită la Naty si o sărutã!
-Aww ! Zic eu! ❤
Atunci Justin vine la mine si mă ia in brate si se uită la mine!
-Am o idee! Zise Naty!
-Ce? Spune Bria!
-Sa ne uitam la un fil horror!
-Nuu...Nu mai dorm la noapte!
-Iubito, ai uitat ca esti cu mine! Nu trebuie sa iți fie frică!
-Bine! Spun eu!Naty conectează laptopul la Tv si incepe filmul!
*Pe mine si genericul de intrare mă sperie*
*Esti o fricoasă si jumatate ! Stii foarte bine ca nu ai de ce sa iți fie fricã!*
*Stiu , si mi-am dat seama ca nu este real si in plus sunt cu Justin... nimic rău nu mi se poate intâmpla!*
*Vezi ca ești deșteaptă*Ma uitam la Justin care era foarte atent la film atunci eu il sarut pe bãrbie incercând să îi atrag atenția! Atunci el se uită la mine si mă sărută si eu mă liniștesc adormind in brațe la Justin!
-Nuu te rog lasă-ma nu imi face asta! Te rogg!
-Imi pare rău! Nu am ce sa fac! Si atunci s-a intamplat...-Iubito trezește-te! Ce ai pățit?
Mă uit la Justin mi-am dat seama ca era un coșmar!
-Ce ai visat babe?
-Un bărbat cu fața acoperită a indreptat un pistol inspre mine!
-Uoof...Iubito imi pare rău! Stai liniștită nimic rău nu o să ți se intâmple iți promit!Justin Pov
Se termină filmul si ceilalți pleaca acasă!
Eu o iau in brate pe Tay in stil mireasã! Si urcãm sus!
-Iubito vrei sã faci un dus?
-Da Justin!Taylor pov
Intru in baie si dau drumul la apã cand ies din baie ma duc spre dulap si imi iau un tricou de-al lui Justin si o pereche de boxeri si il vad pe Justin cum stătea bosumflat in varful patului!-Ce ai pãțit Babe?il intreb eu?
-Sunt suparat!
-De ce puiule?
-Pentru cã nu mai lasat sa fac dușcu tine!
-Uoff babe! De altă dataNe punem in pat si adormim!
Scuze că nu a fost prea interesant capitolul dar nu am prea avut idei! Mulțumesc ca imi citiți cartea
Lovee ❤❤
CITEȘTI
Life with him
FanfictionDupa ce a plecat din orasul ei natal alaturi de parintii ei, Taylor intra incet incet in viata lui Justin, care are niste secrete nu tocmai normale.