Capitolul 6

203 10 1
                                    

Taylor pov
M-am trezit dimineață cu soarele care cred ca era gelos pe relația mea cu patul ,
Cand m-am trezit Justin nu era ! Pe jos era o inimă din petale de trandafiri si in mijloc un telefon IPhone 6s plus! Am inceput sa plâng! Deblocând telefonul era un mesaj de la Justin!
Era o poza si in descriere:

Taylor povM-am trezit dimineață cu soarele care cred ca era gelos pe relația mea cu patul , Cand m-am trezit Justin nu era ! Pe jos era o inimă din petale de trandafiri si in mijloc un telefon IPhone 6s plus! Am inceput sa plâng! Deblocând telefon...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


"Iubito, hai sa îți iei cadoul de ziua ta! ❤"

Am coborât in curte si cand l-am vazut pe Justin cu cheile de la mașină , m-am prăbușit in genunchi si am inceput sa plâng!

-Iubito , de ce plângi? A intrebat Justin
-Justin te iubesc atât de mult ! Cum ai putut sa imi cumperi un Ferrari de ziua mea? E prea mult!
-Babe, pentru mine nu contează banii , Cand imi zici ca mă iubești sunt in stare sa iți iau si luna de pe cer!
-Justin! Te iubesc atât de mult! Buzele noastre s-au atins presându-se devenind un sarut tandru si pasional!
-Că tot vorbeam de astre! Spune Justin . Urmează-mă! În livig pe mãsuța de sticlă era un buchet de trandafiri si ceva inrămat!
Ma uit pe măsuța si in ramã era un certificat care spunea ca Justin a dat numele meu unei stele!
-De acum inainte lumea nu o sa ii mai spună G3FRHS1 ii va spune Taylor ❤ Taylor Bieber ❤
-Cee?.... Te iubesc atât de mult Justin de ce a trebuit sa ii pui numele.tău de familie!?
-Deoarece vreau ca tu sa imi devii soție di sa ne crestem copii impreună!
-Justin..Daca mai plang mult mi se face rău...
-Iubito nu mai plânge! Te iubesc prințesa mea!
-Si eu te iubesc cheița mea!
-Tocmai mai facut cheie? Incepe sa râdă
-Da Justin, tu esti cheia si inima mea este lacatul tu esti singura persoana care are cheia spre inima mea❤
-Iubito Te iubesc! Si iti mulțumesc!
-Pentru ce?
-Pentru ca de cand ai intrat in viata mea sunt altul! Te iubesc !
-Si.eu sufletul meu! ❤

*

Justin a plecat cu ceva treabă si a zis sa o chem si pe Bria ca si Zayn va veni cu mine!

-Iubire, dar cât stai?
-Să fi sigurã ca in seara asta voi fi langa tine!
-Bine! Te iubesc!
-Eu mai mult!

Si pleacă....

Convorbire telefonică

-Hei Bria! Ce faci?
-Hei Tay! Bine acuma a plecat Zayn! Si Justin a plecat?
-Da! A zis sa vi la mine!
-Okei ajung imediat!
-Trebuie sa vorbim urgent!
-Bine vin repede!

Dupa 5 minute suna la ușa!

-Hei Tay! Ce faci?
-Bine.tu?
-Bine! Deci povestește-mi ce ti-a luat Justin de ziua ta!
-Mi-a cumparat o masină , un telefon si a pus numele meu unei stele!
-Ce draguț din partea lui! Sunteți asa adorabili impreună!
-Sa te vezi pe tine cu Zayn! ❤

Bzzz....Bzzzz...
-Am un mesaj de la Justin!
-Ce zice?!
-Ca defapt el cu Zayn si alti prietenii de ai lor fac parte dintr-o mafie!
-O my God! Si ce mai zice?
-Ca in seara asta este o intalnire cu toți.si ca trebuie sa mearga cu iubitele lor!
-Tayy sti ce inseamna asta?
-Ce?
-Cumpãraturiii!
-Pfff....

Life with himUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum