Kapitel 4

1.6K 52 5
                                    

"Nå, skal vi se at komme hjem?" Spurgte Sophia.
Jeg nikkede og vi begyndte at gå hen mod hendes hus, Sophia viste vej, ellers ville jeg jo nok fare vildt igen.

"Please, sig du laver sjov" Sagde jeg da vi stod ude foran hendes hus.
Hun kiggede forvirret på mig.
"Er der noget galt med mit hus?" Spurgte hun.
"Sophia" Sagde jeg og gik hen til hende.
"Jeg gik rundt i en halv time og ledte efter dit hus, og så er vi fucking naboer" Sagde jeg.
"Ej seriøst? Bor du derinde?" Spurgte hun.
Jeg nikkede. Hun smilte stort og gav mig et kram.
"Hallo, så kan vi jo følges til skole og alt muligt" Sagde hun.
Jeg begyndte også at smile nu, fuck den halve time, jeg er så glad for det er Sophia der er min nabo!
"Skal vi så ikke sove sammen?" Spurgte Sophia og tog min hånd.
"Jo selvfølgelig!" Sagde jeg.
Vi løb ind og op på hendes værelse, det viste sig så også at hun havde en altan ligesom på mit værelse, lige ved siden af hinanden, så vi kan sådan set komme over til hinanden via altanen. Vi smed os i Sophias seng og så enligt bare Netflix det halve af natten.

Vækkeuret ringede klokken 7.30 næste morgen. Vi var mega trætte, det havde seriøst været den bedste nat i mit liv! Jeg har aldrig hygget mig så meget!
"Jeg tager hjem og gøre mig klar, mødes udenfor 7.50?" Spurgte jeg.
Sophia nikkede og var allerede i fuld gang med at lægge makeup. Jeg åbnede hendes dør ud til altanen, sprang hen på mig egen og gik ind. Jeg finde ud af. Da klokken nærmede sig 7.50 gik jeg ned, snuppede et æble i hånden og gik så udenfor for at vente på Sophia. Klokken var nu 7.59, vi skulle være på skolen om 1 minut, jeg plejede altid at være på skolen 20 minutter før tid. Endelig kom hun ud.
"Det altså din skyld vi kommer for sent" Grinte jeg.
"Vi har alligevel bare geografi, som vi aldrig noglesinde får brug for" Grinte hun.
Vi gik op mod skolen og stod ude foran vores klasselokale 8.10
"For sent på anden skole dag? Det kører" Sagde Sophia inden hun åbnede døren.
Alle kiggede chokeret op på os, var det så unormalt? Vi skyndte os bare at sætte os ned bag i, som vi plejer. Læren kom ned til mig.
"Riley, husk din aftale efter skole" Sagde hun inden hun gik op igen.
"Hvilken aftale?" Spurgte Sophia forvirret.
"Ikk noget særligt" Sagde jeg og kiggede ned i bordet.

Dagen gik hurtigt og det var nu jeg skulle have 'lektie hjælp' af en eller anden fra min klasse, der åbenbart er så meget bedre end mig, det her mareridt skulle bare overstås hurtigt. Jeg gik ind i det aftale rum og satte mig. Der var et lille bord med to stole, jeg satte mig på den ene stol og stirrede bare ind i væggen. Pludselig gik døren op og en dreng kom ind.
"Ashton?!?" Spurgte jeg chokeret

Be mineDonde viven las historias. Descúbrelo ahora