Mâinile lui îmi tot atingeau corpul , mai ales pe talie şi pe sâni.
Eram trează cam de o jumătate de oră , dar stăteam cu ochii închişi .- Ştiu că nu dormi , pisicuțo!
Mă întoarce cu fața spre el şi îmi sărută obrazul.
- Să fii gata în 10 minute , o să vină doamna Tina cu nişte haine pentru tine.
A plecat ! Slavă cerului.
Mi-am înfăşurat trupul în cearceaf şi m-am îndreptat către baie.
Am dat cearceaful jos şi m-am uitat în oglindă. Scundă , cu părul negru ce-mi acopera sânii . Nu eram slabă , ba chiar aveam de unde să dau jos , dar mă mulțumeam cu ceea ce sunt.
Nimic special.Ochi căprui care îi vezi la alte 3 miliarde de fete .
Am dat drumul la apa caldă şi mi-am băgat trupul în cadă.
Viața mea a fost lipsită de adrenalină.
La 15 ani am intrat la liceu unde am studiat engleza. Atunci mi-am dat seama că asta vreau să fac. Să învăț pe alții ce-mi place .
În ultimul an de studiu , ai mei mi-au dat vestea căsătoriei cu Erkan , un bărbat de 42 de ani , de o seamă cu tatăl meu.Nu am mai stat pe gânduri şi am fugit de acasă , cu puținii bani pe care i-am strâns.
Am ieşit din cadă înfăşurată într-un prosop alb.
Pe pat se aflau o pereche de pantaloni de trening gri deschis cu emblema "Nike" ,scurți şi o bustieră gri la fel şi adidaşi negrii.M-am îmbrăcat şi m-am dus spre masa de make-ul şi am aplicat fond de ten , fard de sprâncene şi rimel.
Părul l-am lăsat liber şi am coborât la bucătărie.Casa era plină de linişte. Pe masa am zărit două farfurii cu mâncare.
Am tras scaunul şi am început să mănânc.Scaunul din fața mea a fost tras, iar trupul lui Leandro s-a poziționat şi se uita atent la mine.
- Tu te-a învățat mama ta că nu e frumos să mănâci singură?
Las furculița să-mi cadă din mână şi mă uit drept în ochii lui.
- Mama ta nu te-a învățat să nu răpeşti fete?
Zâmbeşte şi bagă furculița în roşie:
- Asta m-a învățat cel mai bine.
Termin de mâncat şi mă ridic de la masă.
- Stai jos! îmi ordonă pe un ton impunător.
Îmi dau ochii peste cap şi plec spre ieşire.
O izbitură se aude şi mă uit în spatele meu , cioburi din farfurie ce mai devreme aveau şuncă pe ele , zac acum pe gresia crem.
Se apropie de paşi repezi de mine şi îmi prinde dureros de încheietură:
- Ascultă aici , târfo! Când zic ceva , faci! Fi-ar dracului să fie! Faci, femeie!Să nu te mai prind că faci nazuri că te omor! Te omor! țipă şi îmi dă o palmă.
Duc mâna la lovitură şi lacrimile curg neîncetat. Cu ce am greşit că am parte de aşa ceva?
- Fii atentă! Azi vin ai mei pe aici , să dea dracu să spui că eşti răpită sau ceva de genul ăsta , că ştii ce ți se va întâmpla! Ai auzit?
Dau din cap în semn că "da".
- Treci şi strânge ! După să faci ceva de mâncare şi să te pregăteşti. Ai înțeles?
- Daa... zic cu vocea tremurată.
- Marş şi fă!
Am terminat de făcut curat şi mâncare şi mă grăbesc în cameră.
CITEȘTI
Viață pierdută
AdventureCând două lumi diferite se lovesc , impactul este unul prea mare pentru ambele părți. Nu putem să ne dictăm destinul , ci el se mulează după acțiunile noastre. Hande reprezintă tipul de fată care este liniştită şi nu ar deranja pe nimeni , asta pâ...