הגעתי לבית עייפה מהבית ספר..
ודפקתי ופתאום מי שפתח לי תדלת היה
הבן אדם הכי יפה שראיתי בחיים, הוא עצר את הנשימה שלי...רק שהוא לובש ליבוש פשע כזה היה בידו רובה ואז היבנתי שמשו לא בסדר...
ושאלתי אותו:"מי אתה ומה אתה רוצה?"
אני המוות שלך הוא צעק עליי רעדתי כל וניסיתי לברוח הוא תפס את ידי בחוזקה הכניס אותי לבית שלי וסגר תדלת...
כשהוא הכניס אותי לחדר ראיתי תהורים שלי קשורים את אמא ואבא כל כך כאב לי עליהם הבן זונה הזה קשר גם אותי, ואמר:"את יודעת למה את קשורה פה?" שאל בקול מחוספס וגברי...
"לא!" צעקתי אז ככה אבא שלך החמוד לא החזיר לי תכסף שלי הוא לקח ממני כסף ועכשיו הוא היה מיליונר אבל היום עני ואין לו איך להחזיר לי...
הוא הוציא סכין ודקר 5 פעמים את אבא שלי..
"אבאאאא"! צעקתי בבכי וניסיתי לשחרר את עצמי אמא שלי גם בכתה אחרי זה הוא הוציא סכין קצב ענקית וערף לאמא תראש הכל היה מגועל בדם הראש שלה היה על הרגליים שלי צעקתי בכיתי דפקתי תראש בקיר הסתכלתי על אמא ואבא והשתתקתי לא יכלתי לומר מילה... הרוצח ניקה הכל את העקבות הסימנים הסתכל עליי שיחרר אותי וחטף אותי יחד איתו נתתי לו לעשות בי כפי שרצה לא יכלתי לזוז מההלם הזה שפשוט איבדתי את ההורים שלי ובדרך הכי זוועתית שיש...הוא היכניס אותי לרכב ונסענו מלאא זמן...
הגעתי למין בית נטוש הוא דחף אותי עד לכניסה ואני לא עושה כלום חוץ מלהוריד דמעות ללא הרף..."אנחנו צריכים לדבר..." אמר הרוצח אחרי שהושיב אותי על מיטתו..
התפלאתי למה הוא עדיין לא רצח אותי...
"את רוצה לשתות משו?" שאל..."לא רוצה כלום..." עניתי מסתכלת עליו במבט חלול כשבידיי הדם של הוריי ודמעות זולגות.. ונירדמתי לאט לאט...
אוו כןן!!!!" שמעתי קולות מהחדר שליד, וכמה שניות אחרי, המשהו הזה נופל על הרצפה.
הלכתי בבהלה לחדר ומה שראתי זה את הרוצח המניאק עם הזונה שלו איך הוא דופק אותה ותוך כדי השרמוטה מפילה דברים.."מדהים מהמם צעקתי".. רוצח תהורים שלי ומביא אותי לפה לראות איך אתה דופק תזונה שלידך...
"אל תצעקי עליי"
הוא התקרב הבי לי סטירה...
"תגידו?!אולי כדי לך להירגע יחתיכת מניאק אל תיגע בי!" אמרתי בצעקות...
עוד בוקס לבטן הוא הביא לי הפעם זה היה חזק...
התפתלתי מכאבים, אם העיניים שלי לא היו עצומות כבר מזמן הייתי בוכה.
"תדברי כבר! עוד משו כלבה?"
"אני שונאת אותך!!" אמרתי
"את יודעת גם אני עכשיו תעופי לחדר.." ותני לי להזדיין בשקט..
"אני לא!!"
בעט בי שוב
"אחחח!!!" צרחתי
"סוף סוף את צורחת, כבר התגעגעתי לשמוע מישהו צועק מכאבים, למה לקח לך כל כך הרבה זמן?"
לא יכלתי לקום והתחלתי לבכות כבר ראיתי שהזונה שלו מתלבשת והולכת...עוד בעיטה הוא נתן לי..
הוא צחק בקול..
" בן זונה זה מה שאתה שמעת?" שאלתי
עוד בוקס לבטן תוך כדי שאני מתפתלת מכאבים..
"את לא נורמלית יזונה איך את סובלת ולא מתחננת?"
"איך אתה רוצה שאתחנן לך אחרי שרצחת את הוריי" אמרתי לו בבכי...
ואז ראיתי שחור הכל היה שחור ועצמתי עיניים לאט לאט...
YOU ARE READING
אהבה מסוכנת
Romanceאזהרות: *רצח *חטיפה *מתח *אקשן *אימה *דיכאון *אלימות *תכנים מיניים *קטעים קשים..