Spor

28 5 2
                                    

"Hay sizin sınavınızaaaa"

Şu bir aydır ders çalışmaktan gına geldi. Sokakta İmdatğhh biri yardım etsin diye bağırdıgimi hatirliyorum.
Bu son sınavımıda verdim mi üniversite seçimleri basliycak. Biz muratla İstanbul dışına çıkacağız. İzmir diye duşunuyoruz. Annemle babama bu fikrimi söyledim kabul ettiler fakat annem ara sıra gelicem şartıyla tabiki. Henüz muratı bizimkilerle tanistirmadim. Hazır değildik ikimizde. Muratın İzmir de dedesinden kalma holdingleri varmış. Dedesi iki hafta önce vefat ettmisti. Dedesinin adı Vural mış bu arada. Vural amcanin iki tane daha holdingleri varmis. İzmitteki holdingi muratın ustune devrettmişti. Babası İstanbuldaki holdinge bakacağı için muratta izmittekine gitmek zorundaydi. Zaten işletme okuduğu için ona da bi yararı olurdu. Adamlar zengin ayol. Ama muratim bambaşka.

Dedesinin cenazesine gidemedim babam sağolsun akraba ziyaretinden feleğimiz şaştı. Ama murat anlayışla karşıladı. Kimin maniti.

Kızlarda sınav dolayısıyla başlarını kaldiramiyordu. Sude de Bursadaki dedesinin devrettiği holdingde çalışacak. Bahar lise 3 oldu. Aslida benimle ayni meslek olduğu için İzmirde beraber ev tutucaz. Kira tabiki zengin değiliz o kadar. Keremde bahar İstanbulda diye Üniversitesiyi istanbulda okuycak adamın notlar tavan.

Bu bir ayda murat hayvan gibi kas yaptı. Vardı ama onlara bi level daha atlattı. Tabiki onu o kadar kızın içinde yalnız birakmadim. Bende ondan gizli yazildim. Ancak ikinci hafta anladı maloş sevgilim. Biraz bağırdı çağırdı ama ben diretince kabullenmek zorunda kaldı. Gıcık işte. Bugün de spor vardı. Orda uyumasam iyidir heralde.

Çalan alarmı susturdum. Geç kalmamak için alarm kurduğum doğrudur. Kafami Masanin üstünden kaldırıp dolaba yoneldim. Hava biraz soğudu İstanbulda. Ustume yeni aldığım sporcu kıyafetlerimi giyip beyaz hırkamıda üstüme giydim. Saçımı sıkı bir at kuyruğu yapıp önceden hazır olan spor cantama spordan sonra giymek için dar kot pantolonla siyah uzun kol tişört koydum. Son olarakta spor da giydigim ayakkabıları da giyip aşağı indim. Telefonla kulaklığı unutmadim tabiki.

Bu sporcu atletiyle biraz frikik veriyorum ama hırkayla kapatirsam sorun çıkmaz heralde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu sporcu atletiyle biraz frikik veriyorum ama hırkayla kapatirsam sorun çıkmaz heralde.

Telefonun çalınca arayana bakmadan açtım. Murattir kim olcak ki?

"Geldim güzelim." adam dakik yaa napicam ben bunla.

"Tamam aşkım çıkıyorum."anahtarı alıp çıktım.

Karşımda bir adet esofmanli ve kaşlarını saran bir adet murat görünce her zaman olduğu gibi bacaklarım titremeye başladı. O bana çarpık gülüşüyle bakarken bende ona ağzımin suyu akmış bir biçimde bakiyordum. O baklavalari bir oturmaya yerim lan ben. Kafami iki yana sallayıp kendime geldim. O da neydi öyle. Ben size diyorum adamın kendine çekme özelliği var diye o yüzden ikinci hafta iki kiz yoldum spor salonunda zaten o zaman farketti beni. yalnız bırakmaya gelmiyor adam.

AŞKIN BEDEN HALİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin