"Görevimiz tehlike."
Bütün kızlardan gülme sesi gelince biraz cemkirdim.
"Ne gülüyonuz be." Sesim biraz cırtlamış olabilir.
"Kızım ne tehlikesi ya alt tarafı eşini sıkıştırıp dövucez. Ne var bunda." Diyip boynunu kıtlattı aslı.
Oturduğum yerde daha da yayılıp ayaklarimi masanın altına doğru uzattım. Uzatmamla sandalyeyle dtevrilmem bir oldu. Kızlar bu sefer kahkaha atmaya başladılar.
"Abla o kız içeri girdi." Dedi yanima gelen sarışın çocuk.
"Gülmeyi kesin esin awmye giriş yaptı." Bianda herkez ciddilesti. Yerden kalkıp sandalyeyi duzelttim ve eski yerimi aldım.
Şimdi siz ne oluyo fln diceksiniz şöyle oluyor. Dun muratın yanındayken esine muratin telefonundan yarın meydandaki awmye gel biseyler içelim diye mesaj attım. Kiz muratı aldatmış olmasına rağmen iki saniye sonra tamam diye mesaj atmıştı. Ya ben bu kızı si... neyse devamını getirmicem. Bizim sarışın yelloz awmye giriş yapmış sen nereden biliyorsun derseniz. Az önce küçük bir çocuğa para verip esinin fotoğrafini gosterdim ve bu içeri girerse bana haber verir misin demiştim. Kendimi mayfa gibi hissetmem ne kadar normal?
Şuan bahar ve aslıyla esini dövüp işten kendi rızasıyla ayrılmasını planlıyorum. Ben de kumsal sarkın sam o kız bugün isfayı basicak."Tamam yakışıklı sağol." Dedim ve saçlarını karıştırdim. Cok geçmeden iki dakika sonra gitmişti bücür.
"Kızlar bu işi otoparkta yapsak daha güvenli olur." Diyip ayaklandim. Benim peşimde de kızlar tabiki.
"Hesabı ben oderim." Diyip kasaya yürüdü bahar.
İki dakika sonra yanımıza geldi ve otoparka doğru yol aldık. Zaten bi kat altta. İnşallah otoparktan çıkmamıştır. Salak arabasını park ediyordur inşallah.
Zorlu bi arayışın ardından nihayet esini bulabilmiştik. Kızlarla konusup baharin kapıda aslınin da ileride beklemesini soyledim. Böylece kaçamazdi. Tek kolumu arabasına yaslayip diğer kolumla da belimi tuttum ve bacaklarimi çapraz yaptım.
"Şist sen sarı yelloz. Birazda benimle ilgilen." Dediğim gibi hızla arkasını dönüp gözlerini portletti.
"Sen ne yapiyosun burda. " Dedi arabanın kapısını kapatarak.
"Ne mi yapıyorum cidden mi?" Diyip hızla dogruldum ve üstüne yurudum.
Ben bir adım ileri o da bir adım geri gidiyordu."Bana bak kızım seni bir daha muratin etrafında görürsem elimde kalırsın."dedigim gibi cevabı yapıştırdı.
"Cidden mi? Muratin seni sevdiğine inanamıyorum. Benim kadar sevemezsin onu. Senin bünye yetmez." Diyip sırıttı.
Bian nasıl olduğunu anlayamadan kızın boğazına yapışıp duvara carptim.
"Sen mi sevicen lan onu başkasıyla aldatarak mı? Hem murat seni sevmiş olabilir aşık olduğu kadin benim anladın mı? Bu beynin basmiyo olabilir." Diyip işaret parmagimi başına bastirdim.
"İmdatttgggg. Kimse yok mu?" Diyip bağırmaya başlayınca refleks olarak elimle ağzını kapattim. Fırsat bilip elimi ısırdı. Aniden iki elimi de çektim. pis kaçık elimi ısırdı. Ahh yaa.
"Nereye kaciyon kızım sen?" Aslı kızın iki kolunu arkasında birleştirmiş benim yanıma doğru ilerliyordu.
"Bu kız bizi kendisi gibi saf sanıyor." Diyip güldüm. Aslıda kıza yandan bakıp sırıttı.
İkisi sonunda yanima gelince saadete gelip konuştum.
"Esin şuan seni ne kadar dövmek istesem de bunu yapmiycam. Malum bugün kayinpederimle tanisicam." Diyip piç smayle yaptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN BEDEN HALİ
Literatura Femininaİlk görüşte aşk yaşayan çift. Çılgın bir kız ve ultra yakışıklı bir erkeğin ilk görüşte aşk yaşamaları. İmkansız değildir ilk aşklar. Okuyup sizde onların çılgın aşkına katılın.