İki gün sonra
"Yaaa muratt seni çok seviyorum." Diyip boynuna sarıldım. Hayır kumsal ağlama kızım bu senin en güzel doğum günün dedim içimden. Sevdiğim adamla sevdiğim bir manzara daha ne isteyebilirim ki?"Senden guzel bir manzara bulamadım güzelim idare et." Diyip göz kırptı.
Şuan nerde miyiz? Bir binanın çatı katındayız. Ben tam umutsuzluğa kapılıp unuttuğunu sandığım anda soluğu burada aldık.
"Murat şaka mı yapıyorsun bütün İstanbul ayağımızın altında." Dedim gözlerimi portleterek.
"Şaka değil hatun gerçek ." Diyip alnimdan öptü.
"Teşekkür ederim murat bu kutladığım en güzel doğum günüm geçen sene tam bugun ne dilemiştim biliyor musun?" Dedim dolan gozlerimle.
O da parlayan gozlerini gözlerime kenetleyip konuştu.
"Ne diledin?"
"Beni çok sevecek birini." Dedim beline sıkıca sarılarak.
"Dileğin kabul oldu prenses." Diyip saçımdan öptü beni.
"Yeni dileğim belli artık." Diyip güldüm.
Oda benden biraz uzaklaşıp
" Neymiş yeni dilegin?" Dedi gülerek."Tabikide soylemiycem soylersem kabul olmaz bikere." Dedim dudagimi buzerek.
"Nasıl istersen."
Bazen ne istiyor insan biliyor musun? Sevdiğine bıkmadan sarılmak.
∆∆∆∆∆∆
Okullar başlayalı bir ay oldu ve ben yine inek gibi çalışıyorum. Size hala okuduğum bölümü söylemedim değil mi? Ablaniz kadın doğum doktorluğu okuyor. Annemin yine misafirleri eksik olmuyo ve döktürdüğü günlerden biri daha karşınızda. Gül Yengem bizdeydi bugun kadin doğurdu doğuracak. Bu hafta fln heralde öyle duydum. Ben ne mi yapıyorum şuan annemin yaptığı yemekleri gömüyorum.
"Yenge isim düşündünüz mü?" Dedim böreği azima atarken.
"Hala doğru ismi bulamadık be kumsalımm. Adnan dayin illede oğluma Abdullah ismini koyalim diyo." Diyip yanında oturan adnan dayima gözlerini devirdi.
Ağzimdaki su boğazıma takılırken öksürmeye başladım. Çıldırıyorum. Dayımin kafa bi milyon. Dayı Allah aşkına o kadar isim var olmadı bide ismini Abdulrezzak koy. Yarabbi sabır.
Derin bi nefes alıp cevap verdim."Dayı bu isim için fazla düşündün mü?" Dedim gözlerimi portleterek.
"Dayilara göz portletilmez. Varsa bi fikrin soyle bakalım kumsalcim." Diyip azına dolma atti. Dayı dedigime bakmayın pekte yakışıklıdır kendisi. Siyah saçlı mavi gözlü tam bir iş adamı havasi var adama. Yengemde kızıl saçlari ve bal rengi gözleriyle ondan aşağı değildi. Allahim bu bebek dehşet bisi olacak.
"Bence ismini rüzgar koyun adi gibi evinizi püfür püfür estirsin. Evinize ferahlık getirsin." Dedim.
Yengemde heyecanla adnana döndü. Karnının şişliğiyle artık nasıl döndüyse. Düşünün yani öyle bi heyecan.
"Adnan rüzgar ege koyalım mı?" Dedi yavru köpek bakışı atarak.
Vay bee yengeye bak yavru köpek bakışını da biliyor. Ahh zamanin gençleri.
"Olur hayatım nasıl istersen." Dedi dayım gülerek.
Bizde yengemle sarıldık.
"Hayırlısıyla doğsun da bi ısıralım." Dedi annem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN BEDEN HALİ
Chick-Litİlk görüşte aşk yaşayan çift. Çılgın bir kız ve ultra yakışıklı bir erkeğin ilk görüşte aşk yaşamaları. İmkansız değildir ilk aşklar. Okuyup sizde onların çılgın aşkına katılın.