Ben beyazlar icinde papatyalarin arasında dururken uzaktan bana adım adım yaklaşan adamımı gordum siyah damatlıgiyla. Kurban olduğum Allah sana geliyorum. Biz evleniyormuyduk yoksa. hani benim evlenme teklifim. Murat son adımlarını atıp yanımda bitince gözlerindeki mutluluğu gordum. Ben gulumseyince o da gulumsedi. Ahh opmemek için kendimi zor tutuyordum. Sıkıca sarılıp yanağına sulu bir öpücük kondurdum.
"Şu saatten sonra benimsin." Dedi dudaklarima bakarak.
"Seninim." Dedim sertçe yutkunarak bu sefer dudaklarına ben bakiyordum. Bu adam hormonlarima zararları.
"Opmeyi dusunuyor musun?" Gözlerimi dudaklarından zorla ayırarak tek kaşımı kaldırdım.
"Arsız kedicik." Diyip dudaklarima uzun bir öpücük kondurdu.
Bu an hiç bitmesin istedim.
Kafamdan aşağı bi serinlik geliyo ama ne anlayamadım. Gözlerimi hızlıca açıp kocaman gozlerle anneme baktım.
"Kime op beni diyon sen camış. Saat kaç oldu haberin var mı? Misafir var dedim ya dün niye yatiyon hala." Tek
Ellini beline koymuş diğer elinde de bardakla duran çatık kaşlı anneme baktım.Ne yani ben rüyamı gordum. Kafami hafif kaldırıp sarıldığım yastığa baktım. Ben şimdi bunla mı opustum? Hani lan murat? Hani benim gelinliğim?
"Anne yaa haftasonu yaa ne istiyorsun bnden? " Diyip yorgani başıma kadar çektim.
"Kalk bana yardım ediceksin. Hem şu telefonun bi susmadı." Diyip yorgani çekiştirmeye başladı.
"Anne yorgani rahat bırak hem yanık kokusu geliyor bisi yanıyor." Yorgani çeneme kadar indirip kocaman gozlerle bana bakan anneme kocaman gozlerle baktım. Şaka yapmıyorum harbiden yanık kokusu geliyor.
"Eyvahh seni uyandircam diye firindaki böreği unuttum. Vay başıma gelenler." Diyerek mutfağa koştu annem. Bende telefonu elime alıp arayanlara baktim.
8 arama aslı, 5 arama murat,
4 mesaj yiğit, 5 mesaj murat.Hayırdır olum tek tek gelin lan. Benim anlamadığım ben nasıl uyanmadım. Hay sikeyim saat 1 olmuş.
Mesajları açıp ilk once muratınkine baktım. Ne var yani oncelik manitler.
"Günaydın aşkım."
"Nerdesin?"
"Uyuyo musun? Ben de bisiler yaparız diye düşünmüştüm."
"Lan öğlen oldu ses versene. Bisey mi oldu?"
"Kumsal telefonu açmazsan evi basıyorum."
Oha lan adam ölmüş meraktan. Ariyim bari de sicmasin azima.
Tek arayışta açan sevgilime içimden aşk sözleri yolladim. Sanırım adam telefon başında nöbet tuttu. Ponçiğim yaa."Alo aşkım günaydın." Suan gulmemek için kendimi zor tutuyordum. Yanağımın icinin yara olduğuna eminim.
"Kumsal ne günaydını lan öldüm kızım meraktan bizim ki de can heralde. " Diye böğüren sevgilime birazda ben böğürdüm.
"Murat haftaiçi çalışıyorum ve bi haftasonum vardı. Ne yapsaydim sabahlasamiydim. Bi yandan annem bi yandan sen ya."
"Bana bağırma kumsal benim yerimde sen olsaydın ne yapardın? Azdaha evi basicaktim."
"Uyuyodum hiç mi aklına gelmedi uyumuş olmam neyse murat ben kapatiyorum annemin meşhur misafirlerinden bugünde gelicekmiş guzelim rüyadan annemin işkenceleriyle uyandim." Dedim tek solukta Ve sakince.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN BEDEN HALİ
ChickLitİlk görüşte aşk yaşayan çift. Çılgın bir kız ve ultra yakışıklı bir erkeğin ilk görüşte aşk yaşamaları. İmkansız değildir ilk aşklar. Okuyup sizde onların çılgın aşkına katılın.