|Začátek| uvedení do příběhu

23 1 0
                                    

,,Angel!" zařval jsem po celém mém pokoji a bouchl se hlavou o futra. ,,Kurva.." chytl jsem si hlavu do dlaní. Už jsem zase měl ten zasraný sen... Tohle, už musí přestat! Musím odtuď vypadnout nebo se zblázním. Všechno, ale kurva všechno mi jí tady připomíná!

,,Harry! Oběd!" zařvala mamka. Líně jsem se zvedl a šel jsem do kuchyně kde seděla moje mamka s mojí ségrou. ,,Dobré rááno" zapískali obě dvě svýma pisklavýma hlasama. ,,Oh, doprdele!" chytl jsem si zase svojí hlavu do dlaní. Neskutně mě bolí hlava... ,,Harolde! Takhle se před slečnama nemluví!" napomenula mě matka. Už jsem se jí chystal říct ať drží hubu, ale stihl jsem si to dřív rozmyslet.  Nechtěl jsem dneska obědvat, protože jsem měl v plánu něco jiného, proto jsem si vzal jenom jablko a šel k sobě do pokoje. ,,A co ten oběd Harry?" ,,Nemám hlad" odpověděl jsem jí chladně. Došel jsem si k sobě do pokoje kde jsem si kouskl do jablka. Hmm, chutné. Došel jsem si do skřině kde jsem si vytáhl obyčejné bílé tričko k tomu černé jeansy a černé vansky.  Ještě jsem si udělal ranní rutinu, vyhodil nedojezené jablko a mohl jsem vyjít z domu. Po cestě jsem došel k mému oblíbenému parku. Sedl jsem si na lavičku a koukal před sebe a užíval jsem si ten klid... Tohle jsme spolu dělávali. Z očí se mi kutálely neposlušné slzy, které jsem si setřel rukou. Podíval jsem se na své zápěstí kde jsem měl srdíčko s královskou korunkou. Začal jsem si ho hladit. Jaké by to asi bylo kdyby tu ještě pořád mezi náma byla... Slibuju, že až mi bude osmnáct tak se seberu a odjedu  na Floridu do města Palm Bay. Podle Nialla tam bydlí ten zmrd, který mi zavraždil Angel... Až ho najdu tak ho zabiju. Jojo jak se říká pomsta je sladká.

Šel jsem utrhnout přesně její nejoblíbenější květinu... Dahlia Hybrida. Teď jsem měl namířeno na jasné místo. Místo, které jsem za ty poslední dva roky navštívil snad miliónkrát... Hřbitov.

Šel jsem tenkou uličkou a všude okolo mě byli hroby zesnulých. A někde v dálce tam ležela i ona.  Až jsem se tam zastavil. Na už tak pro mě známé místo. ,,Ahoj, Angel... Tak jsem tu" položil jsem jí květinu na její hrob. ,,Dneska ti nenesu žádné novinky, protože s Naillem zatím žadné stopy po člověku co tě zabil nemáme" smutně jsem se usmál. ,,Ale jedno ti slíbit můžu... Slibuju, že za půl roku, až mi bude osmnáct tak se odstěhuju na Floridu kde podle všeho ten hajzl bydlí... Najdu si ho a zabiju... Slibuju, že se pomstím" hladil jsem si srdíčko s královskou korunkou. ,,To je ten důvod proč tu pořád jsem Angel" vstal jsem. ,,No nic už budu muset jít. Za týden zase příjdu, neboj. Miluju tě" naposledy jsem pohlédl na její hrob a odešel jsem. Odešel jsem za svojí pomstou. Políbil jsem srdíčko a jeho otisk jsem položil na hrob.





History |HS|Kde žijí příběhy. Začni objevovat