Tenhle díl jsem se rozhodla psát z pohledu Summer tak aby jste se nedivily:) Ale moc si na to nezvykejte ;D nebaví mě psát z pohledu holky :P
_______________________________________________________________
Dneska ráno jsem vstala díky budíku. Probudila jsem se jako vždy v jinačí posteli a vedle mě ležel nějaký kluk. Myslím, že Evan, ale je mi to vlastně úplně jedno. Práce je prostě práce. Zvedla jsem se z postele, sebrala si svoje oblečení a šla do jeho koupelny. Vůbec mě nezajímá jestli tam můžu nebo ne. Zapnula jsem si vanu a mezitím jsem si začala čistit vlasy a pak jsem si rozčesala moje dluhé černé vlasy, které jsem pak dala do drdolů. Podívala jsem se na sebe do zrcadla a ušklíbla jsem se. Ostatní holky mi můžou jen závidět. Svlíkla jsem si jenom podprdu a tanga, které jsem měla na sobě a šla do vlažné vody. Po telě jsem si namazala sprchový gel, který voní po pistácii, opláchla jsem si to vodou a užívala jsem si ten klid. Už bych, ale měla jít. Usušila jsme se, oblíkla a vyšla jsem ven z koupelny a z toho domů. Akorát jsem si ještě vzala těch 8 000 peněz. No co jako? Nebyl zrovna nejhezčí a, když už tak pořádně. Vytáhla jsem si mobil s kapsy u kalhot a zavolala Louisovy. Lou je můj kámoš a šéf. Je asi jedinej kluk z města se, kterým jsem si to nerozdala. Vytočila jsem jeho číslo a čekala až mi to zvedne, mezitím jsme si sedla na autobusovou zastávku a čekala až přijede autobus. ,,No?" zachraptěl ospale. Nejspíš jsem ho zbudila což jsem neměla v plánu. ,,Ahoj Lou, promiň jestli jsem tě vzbudila, ale od toho chlapa jsem dostala 5 000 tisíc tak mám si to nechat nebo to mám dát tobě?" zeptala jsem se ho a u toho si prohrábla vlasy. ,,To je dobrý, nech si to" zívnul si čemuž jsem se zasmála. ,,Fajn díky tak já dneska příjdu v jednu jako normálně jo?" ,,Jop pak ti ještě něco řeknu v práci" ,,Okay, čau" zavěsila jsem. Tak jo mám tři hodiny čas.
Otevřela jsem dveře od mého domů. Vyšla jsem schody nahorů a otevřela dveře od mého pokoje kde jsem si hodila peněženku a mobil a došla do kuchyně kde seděl můj táta. Aby jste věděli moje rodiče neví, co mám za práci a ani jim to nechci oznámit, takže tak... Myslí si, že dělám barmanku, ale to asi těžko. Nalila jsem si černý čaj sedla si vedle taťky, který zrovna četl noviny. ,,Nějakej kluk je pohřešovaný" zakroutil nad tím hlavou, já si pouze usrkla čaje a zapla televizy, která byla pověšená na zdi. Zrovna tam dávaly detektivku. Vypnula jsem televizy uklidila po sobě hrneček a šla do pokoje se připravit do práce, protože za půl hodiny už budu muset jít. Jo to jsem celá já, že dokážu strávit nad televizí dvě a půl hodiny... Oblíkla jsem si černé legíny a k tomu jsem si vzala bílý crop-top ještě jsem si vzala důležité věci a černé vansky a vyšla do práce. Naštěstí si oblečení do práce nemusím kupovat, protože Lou nám kupuje sám jinak by bylo rodičům asi divné, že jejich nevinná holčička nosí takové oblečení. Jasně nevinná. Nejhroší na tom je, že mě ani pořádně neznají. Není jim divné to, že o moje volno chodím domů po večerce, není jim divné to, že mám pod poštářem cigarety a není jím ani divné to, že jsem zatím neměla žádného stálého přítele a skoro, každý večer mám u sebe jiného kluka. Prostě si myslí, že jsem slušně vychováná holka, ale nesmírně se mílý. Dokážu mluvit sprostě skoro pořád, ale nechci znít jako opravdová děvka i, když se tak někdy chovám, ale já za to nemůžu... Můžou za to rodiče. Je například normální to, že od mých čtyř let jsem se koukala na porno, respektivě na porno kazety a rodiče s tím nic nedělali? Prostě si mysleli, že je to normální a, že z toho vyrostů, ale mýleli se. Už jako malá jsem chtěla být porno herečka, jednou jsem to dokonce zkusila, ale není to nic pro mě, takže jsem si radši vybrala pozici striptérka a lehká holka. Dokonce si moje rodiče myslí, že jsem pořád panna, ale už dávno nejsem... Už od mých 14. To mě ještě odpanil nějaký cizí kluk, který byl u nás na návštěve, byl hezkej, ale teď už má rodinu a já? Místo toho abych měla přítele, studovala tak jsem děvka. Jo nebojím se to o sobě říct, vím to a nevadí mi to. Je to celkem fajn. Platí mi za něco za, co si užívám. Pořád je to lepší než někde makat jako kůň, prostě si nestěžuju. Vešla jsem do práce a šla rovnou za Louisem. ,,Ahoj" plácla jsem si sním. ,,Tak co si chtěl?" podívala jsem se na něho. ,,Dneska přijdou dva nový kluci, tím myslím, že tady pudou dělat takže chci aby jsi to řekla ostatním holkám a připravily se jasný Tálie?" ,,Jasný" mrkla jsem na něho. Mrkání je můj zlozvyk... Odložila jsem si akorát kabelku do mé skřínky, převlíkla jsem se a šla za holkama jim to ohlásit. Po nějaké době konečně přišel Lou a řekl až jdeme ven což jsme udělali. Tohle děláme vždy, když je tu někdo nový musíme se jakože 'představit'. Většinou to dopadá tak, že si někdo vybere svojí děvku a tu vlastní. Ano i tohle tu máme. Lou je vlastně mafián a tohle je podobný s tím rozdílem, že tu není bílé maso atd. Jsme měkčí mafie, ale i tak to není nic dobrého. Je tu spoustu holek, který sem prostě musí chodit a jsou tu uvězněný, protože Lou si je vybral a nebo je někdo vlastní nebo si už odtuď hodně chlapů koupili hodně dívek a to vám říkám, že to není zrovna levná žáležitost. No, a potom jsme tu my, kteří jsme tu dobrovolně. Lou mi kolikrát nabídl jinačí práci, ale mě tahle stačí, baví mě a lidi mají dělat to, co je baví, ne? 'Představili' jsme se teda klukům. Byly to dva kluci, jeden blonďák s modrýma očima, celkem roztomilej, neřekla bych, že tady bude pracovat, protože je strašně nevinej, ale ne všechno musí vypadat tak jak vypadá... No a potom tu byl jeden brunet se zelenýma očima a ten opravdu vypadal domiantně a byl zatraceně sexy. Rozhodně musí být dobrý v posteli. Všechny si nás prohlédl, ale zastavil se u mě. Propaloval mě pohledem div mi nepropálil díru do duše. Oči měl chladné jako led. Pořád na mě zíral, chtěla jsem mu něco říct něco jako 'Co čumíš', ale dřív mě zastavil on. ,,K-kdo j-je t-támhle t-ta?" ukázal si na mě prstem. No to si snad dělá prdel? To je ze mě tolik na větvi, že už i koktá? No tyvole. A to nemluvím o tom vedle. Ten má dokonce bradu, až na zemi. Bože... ,,To je Tálie. Copak líbí?" zasmál se Lou. Jen doufám, že si mě koupí... Snad ne. ,,Hele ten je z tebe nějakej mokrej ne?" zašeptala mi do ucha moje známa. Nic jsem jí na to neodpověděla. ,,Tak jo Tálie, Kate Stephanie bežtě k tyčím a Vy ostatní bežtě zpátky" přikázal nám Lou a společně s náma šel k tyčím. Stoupla jsem si doprostřed tyčí a začla tančit do rytmu písničky. Po očku jsem si všimla, že ten brunet odešel, kam to, ale nevím. Neřešila jsem to a tančila dál. Bar se začal pomalu plnit lidma.
,,Tak jo já jdu domů čau!" zavolala jsem ještě na Louise, který se se mnou rozloučil a já se pomalu vydala domů a cestou jsem přemýšlela o něm. Nějakým zvláštním způsobem mě zaujal. To velké charisma a ten pohled na něj, když se na mě díval... Jako bych mu ubližovala a ta představa, že je domiantní mě ještě víc láká. Ale nesmím spát s kolegama to je pravidlo číslo jedna a hlavně s nima nesmím mít žádný vztah.
ČTEŠ
History |HS|
FanfictionHarry Styles... Kdokoli vysloví jeho jméno naskočí mu husí kůže. Kluk s hodně špatnou minulostí, práhnoucí po své pomstě. Kdykoli ho uvidíte, neuvidíte nic než jen tvář, která je plná nenávisti a zlosti. Nesnáší svět, nesnáši den kdy se narodil, nes...