| dvojnice?! Nová práce?

23 1 1
                                    

,,Ou! Kurva!" zařval někdo po celém baráku. To mě kurva nikdo nemůže nechat spát?! Zuřivě jsem vyšel z pokoje. Na chodbě stál Niall a chytal se za hlavu. Na sobě měl župan... ,,Co děláš ty debile?!" zařval jsem na něj unaveně. ,,Sorry kámo, ale nevěděl jsem, že ta vana má i sprchu!" ,,Bože Ty jsi takový debil..." vrátil jsem se zpátky do pokoje. Nikdo debilnějšího kamaráda nemůže mít než já. Lehl jsem si zpátky do postele a zkoušel znovu usnout, ale nešlo to. ,,Hm... Dneska se už asi nevyspím" podíval jsem se na hodiny. Je 8:05, lepší budíček si vybrat nemohl. Vstal jsem a došel ke skříni odkuď jsem si vytáhl bílé tričko, zlatavě skvrněné sako, k tomu černé jeany a řetízek s křížkem. Šel jsem do koupelny kde jsem hodil sprchu, udělal ranní hygienu, převlíknul se a šel se nasnídat. Niall seděl u stolu a četl si noviny. ,,Harry? Víš, že se pohřešuješ..." stuhl jsem. ,,Ukaž!" vytrhl jsem mu noviny z rukou.

MLADÝ KLUK SE POHŘEŠUJE!

 Mladý kluk jménem Harry Styles (18) se začal pohřešovat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

 Mladý kluk jménem Harry Styles (18) se začal pohřešovat. Naposledy ho nejmenovaný člověk viděl nasedat do letadla, který jel do Miami v USA, ale proč by jel do Miami? Podle jeho matky utekl z domova. ,,Nechal mi tu vzkaz kde stálo, že někam odjede, ale kam to nevím!" začala hystericky plakat. ,,Odjel hned na své narozeniny!" plakala jeho sestřička, která seděla vedle matky Harryho. Pokud jste někdo viděl Harryho Stylese ihned nám zavolejte nebo pošlete sms na číšlo 760 456 608. Více informací najdete na našem blogu MyHome.

,,No to si snad ze mě děláš prdel!" hodil jsem novinama. Bože hlavně, že jsem jí psal ať se o mě nebojí, ať mě nehledá, ať nevyšiluje a nakonec zjistím, že se pohřešuju! Bože potřebuju cigaretu. ,,Dej mi cigaretu" požádal jsem Nialla. Ten mi bleskovitě dal cigaretu a zapalovač. Vyšel jsem ven na čerstvý vzduch a zapálil si. Z prstů jsem udělal domeček a zapálil cigaretu. Normálně nekouřím, ale teď to vážně potřebuju. Jsem nasraný a to hodně. Kouř jsme vydechl.
Cigaretu jsem uhasil nohou a šel zpátky do bytovky.

,,Harry udělal jsem ti kafe a snídani já zatím jdu něco zařídit" usmál se na mě Niall. ,,Dobrou chuť" ,,Díky" poděkoval jsem a vrátil mu zpátky cigarety se zapalovačem, který bez problému si vzal zpátky. Sedl jsem si a začal snídat. Alespoň to kafe mi dá nějakou energii, když mi ani cigareta nepomohla.

,,Jsem doma a mám úžasnou zprávu" zahulákal Niall. Došel do mého pokoje kde jsem seděl a surfoval po internetu. ,,Poslouchám" pobídl jsem ho. ,,Zachvilku jdeme pryč tak se připrav" mrkl na mě. ,,No a řekneš mi, co je ta úžasná zpráva?" otráveně jsme protočil očima. ,,Ne! To je překvapení" vyplázl na mě jazyk. ,,Ughh, no fajn tak jdi" vyhodil jsem ho z mého pokoje a zabouchl za ním otráveně dveře a vrátil se zpátky za počítač. Oblečenej jsem, takže nic nemusím zatím dělat.

,,Jdéme" otevřel mi Niall dveře od pokoje. ,,To ti trvalo půl hodiny se oblíknout?" ušklíbnul jsem se. ,,Ty si vůl" protočil očima. Já se jenom falešně zasmál a prošel okolo něho k botníku. Vytáhl jsem si svoje oblíbené kožené, kotníkové boty a šel jsme za Niallem, který už stál před výtahem a netrpělivě tam stál. Ještě jsem si vzal peněženku, klíče a zabouchl jsem dveře. Ještě se do výtahu přidal nějaký smradlavý týpek. Málem jsem se udusil. Konečně po pár vteřinách jsme vyšli, ale mě se to zdála jako věčnost... Jen si představte jaký to je stát vedle smradlavýho týpka, který smrdí po chcankách. Nic příjemného. ,,Kam tedy jdeme?" zeptal jsem se Nialla, ale ten neodpovídal. ,,To si jako chceš zahrát na bobříka mlčení nebo co?" otráveně jsem si odfrkl. Jak chce... Došli jsme před nějaký striptýz bar, který se jmenoval "U Hříšníka" ,,To si děláš prdel ne?" zamračil jsem se na Nialla. ,,Pššt" zasmál se Niall nedočkavě. Vyšli jsme dovnitř. Musím říct, že na to jaký to blbý název má tak to tu vypadá fakt luxusně. Světlo tu bylo červené, všude okolo mě tu byly kožené červené sedačky a pak další, které byly dokola u velkého mravorového stolů kde měli striptérskou tyč, pak tu byly ještě do kostky udělané zelené světla a pak bar u, kterého byly zelené židle a ještě tu byla obrovská televize a k tomu tady hrála písnička Clumsy od Fergie. Zatím tady nikdo nebyl... ,,Pojď" šel jsem za Niallem. Šli jsme někam jako sklep kde seděl nějaký týpek. Byly tu šedivé sedačky a taky tu byly bílé zdi z kostiček. ,,Čus Louisi!" pozdravil se Niall s tím Louisem... Byl to brunet s tmavě modrýma očima a s tetováním na ruce, něco jako rukáv. Přešel jsem k němu a podal mu ruku. ,,Čau já jsem Harry" ,,Čau já Louis, jak můžeš vědět, jsem něco jako tvůj šéf" usmál se na mě. ,,Šéf?" zeptal jsem se nechápavě a otočil se na Nialla. ,,Jé promiň zapomněl jsem ti to vysvětlit. Sehnal jsem nám práci, ale není to jen tak normální práce. Budeš pracovat s děvkama, budeš hledat děvky a taky budem prodávat drogy" tak teď jsem nechápal vůbec... ,,Něco jako mafie?" otočil jsem se na Louise, který se tvářil pobaveně. ,,Dá se tomu říct" zasmál se. ,,No teď Ti ukážu naše holky" holky? Cože? Louis vstal otevřel dveře, kterých jsem si tu ani nevšiml. ,,No pojďte" řekl někomu. Sedl si vedle Nialla, který tu taky už sedí. Ze dveří vyšli nějaké holky s oblečením, kterýmu se ani oblečení říct nedá, protože víc ukazuje než skrývá. To jsou nejspíš ty děvky. Všechny vyšli ven a já si je prohlídl. Bylo jich docela dost. Ale jedna mě zaujala nejvíc. No tyvole. To snad není možný! Kurva to je je zlý sen. (pohled Harryho jak uviděl tu naší dívku je nahoře) ,,K-kdo j-je t-támhle t-ta?" ukázal jsem prstem na tu dívku.. Bože to snad ne. To je jen sen. Zamrkal jsem abych zahnal slzy. ,,To je Tálie. Copak, líbí?" zasmál se Louis. Tálie, Tálie... Není to Angel klid. otočil jsem se na Nialla a taky si všiml jeho pohledu. Bradu měl úplně dolů. ,,Tak jo Tálie, Kate, Stephanie bežte k tyčím a Vy ostatní bežte zpátky" dal jim povel Louis. Všichni šli tak jak jim Louis řekl a teď jsem tam zůstali jenom my dva. Já a Niall. ,,Nialle? Tohle je jenom sen, že jo.." otočil jsem se na něj. ,,Bože můj... Chápeš to? My jsme našli dvojnici-" ,,Nevyslovuj její jméno" zamrkal jsem abych zahnal další slzy. ,,Promiň" omluvil se mi. ,,Já tu nemůžu dělat" ,,Ale notak Harry! Si tu kvůli pomstě na to nezapomeň, navíc díky téhle práci jsme tomu zmrdovy blízko, protože jak jsem ti říkal zjistil jsem si, že je něco jako mafián" ,,Musím se jít projít..." vstal jsem a odešel ven.

Právě je něco okolo jedné ráno, já se tu procházím okolo náměstí, opilý a všude jsou lidi. A někde mezi těma lidma je ten čurák. Jednou si tě najdu a zabiju tě. Ponalu a bolestně. Ale jak teď vyřeším tu holku... Eh, Tálie myslím. Tak divné jméno... Bože můj proč já. Po tváří mi začali téct slzy, které jsem si setřel. ,,Miluju tě Angel, jenom tebe to si pamatuj" políbil jsem srdíčko na prstu.

History |HS|Kde žijí příběhy. Začni objevovat