Sunt copleşită de toate complimentele voastre. Vă mulțumesc mult pentru tot!
Despre carte: Luna, o fată ca oricare alta, a primit dragostea neaşteptată a lui Harry. Luna crezând că aceasta va face mai mult rău, a plecat departe de el. După ce se întoarce, va putea să doboare toate obstacolele puse între ei?
Părere: Totul despre poveste în sine este într-un mare fel! Nu ştiu cum să zic, dar sentimentele, emoțiile sunt foarte clar definite şi sincer, ador povestea. Şi la următoarea rubrică, autorul va putea afla şi cum să o pună în valoare mai bine, căci doar la scris este puțin mai slab. Dar totodată am putut să observ evoluția cărții pe parcursul capitolelor. Şi încă un lucru legat de poveste, mi se pare doar mie sau Luna e un pic prea sensibilă sau că îl așteaptă prea mult pe Harry? (pentru cei ce au citit cartea.)
Obiecții:
1. Ce e cu hashtag-ul din titlu? Totuși e o carte.
2. Cartea, cât şi descrierea, e fără diacritice.
3. Înainte de virgulă nu se lasă spațiu, doar după!
4. Uneori sunt prea multe puncte puncte! Lasă doar semnul de exclamare potrivit!
5. Sunt ca multe semne multiple de exclamare.
6. La început, mi se pare că Harry s-a îndrăgostit de ea un pic prea repede, declarațiile de dragoste au venit cu rapiditate.
7. Lasă un rând liber între paragrafe sau replici!
8. Ei trăiau în New York. Asta am înțeles. Am înțeles și numele de Luna şi Harry. Dar de ce Ioana? De ce ai venit cu un nume românesc? Aici trebuiai să îl transformi în Johanna, ca să fie şi el un nume american.
Notă: 6,00!
Numele autorului: SashaElena899
Următoarea recenzie: Annemmarrie
***
Încerc să fac recenziile un pic mai repede decât de obicei. Atât. Bye!
CITEȘTI
Recenzii [CLOSED]
AcakVreau să vă ofer o părere sinceră și sfaturi utile pentru cărțile voastre! Aștept cereri pentru recenzii în comentarii, pe panoul de mesaje sau mesaj privat! Dau recenzii la orice tip de carte! Bye!