Vă recomand cu toată inima să citiți cartea asta, nu o să regretați!
Despre carte: Celestia Inlustris, o fată înzestrată fiind elementară şi tenebris, dar neștiind mare parte din puterile pe care le are, este nevoită să își omoare sora deloc ,,drăguță" ca să salveze o întreagă dimensiune magică, Fulmine. Va reuşi oare să iasă victorioasă din acest război?
Părere: Ideea cărții e genială, nici într-un milion de ani nu puteam să mă gândesc la aia ceva, iar personaje sunt foarte bine gândite! Îmi place aerul mistic bazat pe cuvintele pe care le folosești, ca să ne aduci cât mai aproape de lumea cărții! Ador aspectele cărții ăsteia, dar sunt însă niște nereguli pe care o să le spun mai jos, dar în rest... Iubesc cartea asta şi de abia aștept să citesc mai mult!
Obiecții:
1. Lasă spațiu după virgulă, dar nu înainte de ea! (Ca în propoziția pe care ai citit-o.)
2. În carte se simte lipsa rândurilor libere între:
-> paragraf-paragraf
-> paragraf-replică
-> replică-replică (etc.)De aceea textul este cam aglomerat.
3. ,,- Citeste-l si baga-l in contacte, what do i care?"
100% din carte. În primul rând, ,,i"-ul acela trebuie să fie cu literă mare, în engleză ,,eu" se scrie cu literă mare, deci trebuia ,,I''. În al doilea, chiar dacă rom-gleza era mai mult prezentă la început și pe care cu timpul s-a risipit, e cam iritant, dacă pot zice aşa.
4. Am observat că în carte, ghilimele sunt puse doar sus, nu cum e în limba română şi cum ar trebui, şi sus şi jos.
Notă: 9,50!
Numele autorului: IlincaMihordea
Următoarea recenzie: IoanaSunny
***
CITEȘTI
Recenzii [CLOSED]
AléatoireVreau să vă ofer o părere sinceră și sfaturi utile pentru cărțile voastre! Aștept cereri pentru recenzii în comentarii, pe panoul de mesaje sau mesaj privat! Dau recenzii la orice tip de carte! Bye!