Era chiar J-hope! Deci, nu pot sa cred..emotiile incep sa ma cuprindă, mâinile incep sa imi transpire, iar intrebarea "Oare e relalitate?", incepe sa mă facă si m-ai agitată de cat sunt.<Evelyn, gata! E pur si simplu un idol nu ai de ce sa ai emotii!! Nu e ca si cum el ar fi bias-ul tau si tu mori doar uitându-te la pozele cu el...> Imi spun incercand sa ma consolez.
Adică te-a salvat de la o bătaie cu o lacusta lesinata! Oricum, tot brozantul avea sansa sa se întâlnească cu Clarisa la doctor...Deci tot el o patea.
- Hei, esti in regula? Îi spune el uitându-se in ochi meisi punând o mână pe umarul meu, vizibil putin confuz.
-D-da..normal ca sunt! De ce nu as fi!
Spun eu un încercând să fiu cu cat m-ai putintă naturală.-Pai pot spune ca te cam holbai la mine. Si incepe sa zâmbească. Apropo tu sti cine sunt? Spune el devenind serios.
Ce ar trebui sa spun? Ca da il cunosc si pe restul din formatie, si ca sunt înnebunita după ei m-ai ales după....
Dar nu apuc sa termin căci J-hope ma întreba ceva:-Deci sa inteleg......că? Întreba el curios. Dar cu un zâmbet..ah, Doamne, de ce vrei sa ma omori??
Cred ca m-ai bine o sa îi spun ca nu il cunosc...vreu sa nu ma creada o criză chiar dacă sunt o A.R.M.Y. 100%! Dacă eram eu însumi acum, arunci il luasem de mult in brate. Si nu îi mai dadeam drumul nici in ruptul capului!
-Nu...habar nu am. Spun încercat să nu dau de bănuit.
-Aa.am crezut ca vei spune d-..Stai! Ai spus cumva nu? Întreba el dea dreptul socat. Cred ca glumesti, nu?
Chiar atât de tare e uimit? Ma intreb oare ce reactie ar fii avut dacă i-as fi spus ca ii cunosc pe toti...
Si ca stiu tot despre ei, de unde sunt, cati ani au, cât poartă la papuc! Bine..pe asta nu o stiu, dar promit sa aflu!.. Oare ar fi fugit? Oare ar fi crezut ca o sa-i vreau sa îi rapesc? Chiar dacă eu as fii fost in stare sa fac asa ceva...Dar ce contează asta acum...-Ti se pare ca arăt eu ca o fata care se simtul umorului dezvoltat? Spun si imi încrucișeaz mâinile.
Doamne ce greu ee!
-Sincer sa fiu...asa si asa, dar spui ca habar nu ai cine sunt? Spune iar dau din cap in semn negativ. Atunci el scoate ceva din buzunar si mi le inmaneaza.
-Ce-s astea? Spun eu, chiar dacă stiu ca sunt bilete pentru concertul lor care v-a fi in weekend, si la care urma să imi iau biletele pentru a merge la el.
Merci, J-hope! Mi-ai usurat treaba! :-))-Sunt niste bilete pentru un concert.
Poftim, ia-le! Sunt pentru tine!
Spune si îi iau biletele din mână.-De ce sunt două? Spune eu.
-Pai poti m-ai aduce pe cine cu tine, ca sa nu vii singură. Adică nu prea e fain sa te duci la un concert singură, nu?
Spune si zambeste dulce.
Mult prea dulce! Băiatul ăsta vrea sa fac diabet, sau ce?-Mdea...presupun..
"J-hope, frate! Vin-o! Avem treabă!!"
-Ou, eu trebuie sa plec...mă chiamă băieti..
-Bye..spun si fac cu mână.
Incepe sa alerge spre ei, dar la un moment dat se intoarce cu fata spre mine si strigă:
-Am uitat sa te intreb, cum te chiamă?
Spune el mergând cu spatele.-Evelyn! Tip eu din răsputeri in speranta ca v-a auzi spusele mele.