-Fi atentă la mine, sarma mucegăite! Dacă un sunt m-ai scoti un sunet jur ca o sa faci cunostintă cu domnul pumn si daca ai noroc, poate si cu domnul doctorul!
-Hai sa o văd si pe asta! Si continuă să imi mesteca guma in fată.
Acum e acum. Nu mă m-ai pot abtine. Tot timpul ăsta i-am ignorat prostia dar mi-a ajuns!
Intr-o fractiune de secundă îi prind mâna si o duc la spate. Apoi printr-o piedică, pupă parchetul, lăsând sa curgă sângele din nas, ajungand bas stau cu un genunchi pe spatele ei.-Acum m-am facut înteleasă!?
Îi spun si ma apăs m-ai tare pe ea.Da din cap afirmativ iar eu ma ridic de jos scuturând-mă de râia care presupun ca m-ia dat-o.
-Evelyn, ce a fost asta?! Doar nu vrei sa ai probleme cu directorul!? Si ce s-a intamplat data trecută!
-A fost necesar, ok?
Spun îndreptându-mă catre persoana respectiva.-La fel cum ai facut si cu Kira? Fata a
stat in comă 3 luni!-Păi si ea a meritat-o!! De ce s-ia căutat-o cu lanterna telefonului ?!?
Incep sa a rastesc la ea.-De acum in colo, o sa ma tin după tine ca scaietele!! Nu o sa te m-ai las sa faci vreo tampenie! Spune si se prinde de bratul meu, strâns.
-Bine şefa! Spun si radic până liberă în sus in semn de predare si apoi incepem să râdem amândouă...
-Hai in clasă, cred ca doamna a venit deja. Imi spune trăgându-ma de mână.
-E necesar?! Adică.....e aşa de departe.....
-Haide o dată puturoşilă! Spune tragandu-mă după ea.
Intre timp, Clarisa* a fost luată de cele două sclave ale ei, Briana* si Anne*, in clasă.
••••••Am alergat până în fata usii...adică am fost târâtă până în fata usii...
-Bati tu sau eu? Ma intre ea, vizibil putin speriată..
-Deschid eu fricos-o. Si incep sa zambesc.
Bat la usă, apoi apăs pe clanţa. Când dăm sa intram, toate privirele se îndreaptă care noi..
-Cu ce motiv ati întârziat?
Spune babaciunea din fata noastra.-Păi să vedeti....era afară in curtea scoli, si un ghimpe mi-a intrat in picior, si a trebuit sa merg la asistentă.
-Si ea? Ce scuza m-ai ai si tu? Dar nu apucă sa raspunda colega mea dragă caci eu i-o iau pe dinainte pentru ca stiu ca nu se pricepe la fel ca mine de bine la mintit.
-A fost cu mine, doamnă cotoroanţă...adica doamna admirabilă!
Toti au inceput sa râdă surd.
Iah! Era cat pe ce sa ma prindă!- LINISTE! Bine..puteti intra, dar!- Normal...tot timpul trebuie sa existe acel dar..
-Data viitoare, nu m-ai scăpări asa usor..In fine...ne așezăm fie are in băncile nostre. Eu stau cu tocilarul clasei. Logan. Dar sa sti ca e foarte bine. Va gânditi de ce? Pentru ca... hello! Nici eu nu sunt cea m-ai deșteaptă, dar când avem teste sau altele....împrumut răspunsuri...
Sa nu va gânditi ca (,) copiez!!! Doamne fereste! Eu sa copiez??? niciodată! Eu doar îi cer ajutorul, iar el cum e un prieten bun ma ajută mai tot timpul.Imi iau pe furis castile din hanoracul negru si mile pun in urechi, dând drumul la playlist-ul meu cu muzica BTS.
Poate va întrebati din nou ce e cu BTS-ul ăsta?
BTS este o trupa formată din 7 băieti coreeni.
Am aflat de ei dintr-o aplicatie numită wattpad :)).
Sinceră sa fiu aplicatia e super. Daca nu era ea viata mea era una.....lipsită de viată....ou...stai..deja e..Incepe melodia mea preferată: we are bulletproof.
Cred ca as putea trai fara aer, dar fară ei, nu prea cred..••••••
Orele trec greu iar eu ma îndrept spre casă Melissa pe urmele mele..
-Evelyn! Astepta-mă! Evelyn!!
Sinceră sa fiu...nu avea chef de nici un fel de discutii...
Asa ca o las sa ma prindă din urmă incetinind pasul..-In sfarsit te-ai oprit! Credeam ca o sa trebuia sa ca iau un avion ca să te prind din urmă.
-Ori cum acolo ajungeam amândouă....deci nu stiu de ce te-ai grăbit...
Eu stau cu Melissa in aceeasi casă...adică casa mea...ea sta cu mine, pentru ca avem aceleași situatii de familei...
La mine:
-Tata e plecat în Anglia si imi trimite bani ca sa pot avea grija de mine si de casă...
-Iar mama..bye, bye de mult..m-ai e nevoi de vreo explicatie? Eu nu cred...La Melissa:
-Mama ei e plecată în Germania, si face la fel...(îi trimite bănet)
-Si taicăsu...a murit acum cati...era un asa de bun. Imi amintesc când eram m-ai mici si mergeam la colindat si mie si Melissei ne dădea o grămadă de dulciuri..
-Pe cand măsa e satana in carne si oase. Nu stiu o persoană mai rea de cat ea!Ajungem acasa si eu ma decid să despart de lumea reală si sa a duc in camera mea..pentru a intra in tara Evelynei...
(Sper ca ati inteles la ce ma refer).Da....pe din nauntru sunt un copil mic...dar nu afisez latura asta nimanui. Nu vreau sa par o neputinciosa ca vechea eu. Toată viata mea am fost o tocilara, până mi s-a acrit sa fiu batjocorită. S-a întâmpla în clasa a VIII-a.
Flasback
Stau in bancă linistită, încercând să desenez ceva.
De odată o mână masculină se trântii de bancă mea făcându-mă sa tresar. Era el, din nou.
-Ce vrei? Spun încercând să fiu indiferentă dar sincer, frică ma cuprinse.
-Ou, tocilara a prins tupeu. Spune si inchid in sec. Mă prinde de mână si ma trage afară din clasa împotriva vointei mele. Larimele mă cuprind ne putând sa le controlez.
-Lasă-ma! Spun rostindu-ma la el. Te rog...
El nu raspunde, ci continuă să meargă.Am ajuns in partea vechea a scolii, unde nu mai era nimeni. Spatele meu este trântit de peretele dur al vieti. Mâinile lui erau puse deasupra umerilor mei. Imi era frică să mă misc.
Lacrimile tot curgeau si curgeu.-Ce vrei de la mine? De ce nu ma lasi in pace? Spun răstit. Cu ce ti-am gresit eu de nu mai cu mine ai ceva? Ce ai cu mine?? Spun punându-mi mainile pe fată.
-Tu, tocilar-o, imi esti destinată. Spun cu un rânjet pe fata. Se apropie de mine din ce in ce mai mult.
-Nu,nu azi nici mâine, niciodata! Spun împingand-ul de lângă mine.
Mi-a ajuns tot ce mi-ai facut! Spun si cu tot curajul pe care il am îi plesnesc peste fata, acesta întorcându-se.-Va veni si timpul când o să ti-o plătesc pentru tot! Te urăsc, Min Yoongi!!
Spun acestea îndepărtîndu-mă, mergând cu spatele. El se uita mirat la mine. Tot ce am putut face in acel moment a fost sa fug._____________________________
Hei dragilor...sper sa va placă primul capitol...el normal trebuia sa aibă aproape 3000 de cuvinte..dar am zis ca e deja prea mult.Si daca aveti vreo nelămurire, sunt gata să le ascult\(^o^)/
P.S. Desenul de la media e ce desena Evelyn.
P.S.S. Postez rar.K bye...😄
«Selest»