Buna lumeee:> am inviat si eu ^ω^ de acum am sa scriu nota autorului aici..cred ca are ma-i mult sens sa va urez la inceputul capitolului "Spor la citit" de cât la capăt. :))
Enyway....nu va mai tin..¤SPOR LA CITIT¤
Enjoy^ω^
P.S. Scuze pentru eventualele greseli...
___________________________________Un om ne-a oprit si ne-a intrebat dacă avem permise VIP de tot am intrat.
L-am arat, si el ne-a lasat sa ne continuă drumul. Nu am mai avut astfel de emoti de când mama m-a facut. Adică urmeaza sa ma întâlnesc cu idolii care au cucerit lumea cu mizica lor!Locul era foarte mare, cu o multime de holuri.
-Hai sa ne despărțim, poate asa îi găsim m-ai repede. Spun eu.
Daca e ceva, ma suni...ok? Spun deja îndreptandu-mă spre un hol mai îngust.
Ea imi face un gest din cap in semn de da, si se îndreptă catre holul opus al holului in care ma îndreptăm eu.Cum mergem, o usă se deschide si ma trage de mână înăuntru.
Intr-o fracțiune de secundă sunt lipită de perete -neapucand sa văd cine e- cu mâinile cuiva, deasurea capului meu..-Te bucuri sa ma vezi? Spune acesta zâmbind-mi pervers dar totusi frumos.
-Hoseok, m-ai speriat de moarte! Spun eu uitându-ma in ochi lui si simtindu-ma ușurată ca el si nu vreun violator in serie. Doamne...te rog nu-mi mai îngreuna viata! Dar totusi mersi. Sa-ti dea Dumnezeu sanatate Doamne!
E asa de dulce când face pe bad boy-ul.
Ochi lui strălucesc atat de drăguț. O sa mor! Gata o sa mor si nu o sa mai apuc sa îi fur pe ce-i din Bangtan.😭-Hoseok, poti să te dai, te rog? Spun ei putin stanjenita. Sincer, nu imi displace ca e asa aproape de mine. Imi simt respiratia caldă pe obrazul meu. Se vede in ochi lui -care ma fac sa ma topesc- ca se bucură sa ma vadă.
-Nu, nu, nu..ai uitat ce mi-ai spus tu? Spun el si scoate telefonul din buzunar si imi artă un mesaj:
"Si eu abia astept sa ne vedem, iubitule. Sper ca te-ai pregătit pentru seara ce o sa vină. Abia astept sa te simt in mine! Arrr."
-Stai, ce? Tu esti acel cu care am vorbit? Spun confuză.
-Da eu eram.Si când facem acel lucrul pe care l-ai spus? Spune el trecându-si limba peste buza de jos.
Ok, Hobi vrei sa te joci...atunci lăsa ca primesti tu joacă.
Atunci imi pun mâinile le pieptul lui si îl împing spre canapeaua de lângă perete. Odata ce era cazut pe canapea si socat in aceleasi timp, ma urc pe el, ajungă sa stau cu o ambele mâini deasupra capului iar un picior aproape de talia lui si cu celălat stând pe podea. Imi apropi fata de a lui. Hm...cine-o stii la ce se gândeste.
Ma aproprii de încet de buzele lui si când sa facă contact, ii dau un pupic pe obraz si ma dau jos de pe el si imi caut telefonul.-Ce-a fost asta? Spune el socat, confuz si uimit ridicându-se in fund.
-Ce ai vrut. Spun si o sun le Melissa.
Vai, acum observ tocmai ce am făcut. M-am dat la J-Hope!! Doamne te rog a câtă oară, lasă-mă sa traiesc! De ce ai trimis băieti astia pe pământ ca sa ma omoare? De ce?
Convorbire telefonică.
-Hei, ai gasit ceva, adică pe cineva?
-Da, sunt in cameră cu toti băieti si l-am spus ca sunt prietena ta, si te cunosc!
-Da stiu,vin si eu acum..eu m-am întâlnim cu Hobi.
-Cine-i Hobi?
-Hoseok. Spun dezamăgită.
-Cine-i Hoseok ăsta?
-Of, God...ai sa vezi vin cat pot de repede.
Convorbire telefonică încheiată.
-Hoseok, poti sa ma conduci până la ceilalti băieti, prietena mea Melissa e acolo.
-Ou, pai hai m-ai repede...băieti nu m-ai stat cu o fata întru cameră singuri aproape... niciodată!
Spune si am doi începem să râdem.
Ajunși în fata camerei, Hobi deshide usa si ma lasa pe mine sa intru prima.
-Bună, eu sunt Evelyn! Spun si afisez un zâmbet dulce. Omg sunt chiar ei!! As fi in stare sa sar pe ei!!
Calm Evelyn..prefa-te că nu-i cunosti!
-greu de facut--Bună! Ma salută toti. Hobi ma invita sa stau jos, asa ca na duc la singurul loc care m-ai era liber. Ce-l intre Kookie si Jiminie.
Am inceput sa rostesc putin dar sper ca nu ma observat nimeni.-Deci, Evelyn..care este bias-ul tau dintre noi? Spune Jimin blând.
-Ăăă...păi..păi..-Ea nu ne cunoaste. Spune Hobi luându-mi-o înainte. Mersi! Imi spun in minte.
-Pe bune? Vorbești serios? Spune Suga omorandu-mă din priviri si lăsându-de astfel in cât să ajungă sa stee cu coatele pe genunchi. Wow, in realitate e mult mai frumos de cât in poze.
Dau afirmativ din cap.
-Atunci, sa ma prezint. Eu sunt Suga sunt unul din rapper-ii grupului. Ce-l cu swag. Apoi imi face cu ochiul iar eu
cum stiu ca m-am inrosit deja, imi pun mâinile pe fata. Aud cum surâde la gestul meu.Unde e Evelyn ce-a dură? Unde e Evelyn ce-a care nu era sensibilă la micile gesturi ale băietilor?
Nu credeam ca o sa ajung in astfel de ipostaze. E numai vina ta Suga! Bine..si celorlalti din trupă.-Eu sunt Rap Monster sau Namjon. -Poreclit "Domnul-ating-stric", spune Taehyung. Toci chicotim doar RM are o fata din aia, gen "Haha-foarte-amuzant".
-V la dispozitia dumneavoastra domnita. Spune si se ridica si imi sărută mâna, si când ridică capul ochi lui se intersectează cu ai mei iar eu ca deobicei..rosesc. El ranjeste satisfăcut întorcându-se la locul lui.
-Jungkook sau Kookie. Sunt maknae-ul grupului. Spune si imi zâmbeste politicos.
-Aa..si cati ani de esti maknae? Spun ca si cum as vorbi cu un om normal.
-19. Spune simplu iar eu dau din cap gen "Aha".
-Jimin. Park Jimin. Spun si imi face cu ochiul. Nu stiu senzația pe care o simt sa o descriu caci...cred ca o sa lesin.
Am început să imi fac aer cu mâna caci a început să imi fie cald ca cât de hot sunt băieti ăstia. :> *rânjet pervers*-Jin aka princesa *:))* spune si zambim amândoi. Poti muri de la un singur zâmbet?
-Iar eu J-hope. Speranta grupului mai pe scurt. Spune si de odata in fata ochilor se face negru si nu m-ai vad nimic.