Ölümünden Sonra

22 3 4
                                    

Senin ölümün benim dünyami karatdı. Sen benim ellerimden kayıp gitdin.

Bir gün sen kayboldun .Biz seni aradik. Ancak bulamadik. Ben o gün derdimi denize anlatmak için gitmişdim. Sonra denizde kara bir şey gördüm. O sahile doğru geliyordu.Ben onu gördüm. Bu ,sendin.

Ben ambulansi aradım. Onlar senin ölüm haberini verdiler. Sen boğulmuşdun. Seni morga götürdüler. Ben ağlamaktan ölüyordum. Senin gidişin beni deli etmişdi , ben kendimi tutamıyordum. Artık sensiz yapamıyordum.
Bir gün sahile gitmiştim. Özel şöförüm de beni bekliyordu. Ben denizin kokusunu nefesime çekdim. Sonra derdimi denize anlatmaya başladım.
"Biliyormusun bu gün ben en sevdiyim kişiyi kaybetdim. Benim acım daha çok tazedir ve onu kalbimden çıkaramıyorum. Napayım deniz kardeşim?
Deniz dillendi.
"Anladım ki, acınız çok tazedir, ama sen onu kalbinden çıkartmalısın. Çünki artık o yok, sen onu düşünerek hayatını ona serf edemezsin. Lütfen, o deyerli kişini hayatından çıkar.
Ben yine hayellere kapıldım. Eve gitdim, kalbim yine onun yanındaydı. Aklımda çok sorular vardı. O cennetde napıyordu? Cennet nasıl bir yer?
O çok iyi bir insandır. Onun cennete düşmesinden hiç şüphem yoktu. İyi insanlar hep cennete düşüyordular. Aklımdaki sorular sanki,benim peşimi bırakmıyordular.
Aklımdaki sorular günügünden artıyordu. Sorular artık aklımda bir soru işaretine dönmüşdüler. Ben bunun bir çıkış yolunu arıyordum, ama bulamıyordum. Ne yapacağımı bilmiyordum.
Bir gün ben seni ziyaret etmeye geldim. Senin önünde diz çökdüm. Yağmur yağıyordu. Toprağın kokusunu içime çekdim. Sonra eve gitdim ve düşündüm. Acaba ben nasıl biriyim? Ben de onun yanına mı gidecem?Cennete mi gidecem?Bunu anlamıyodum.

Bir gün düştüm,kolum çok acıyordu. Düşündüm ki, şimdi o olsaydı, beni omuzlarında taşıyarak ilk hastaneye götürürdü. Onun ölümüne tabi ki, çok üzülmüşdüm.

Bir gün bir konser vardı. Bu benim müzik festivalımdı. Orada şarkı söyleyecekdim. Şarkının adı tuttu fırlatdı kalbimi idi. Ancak ben şarkıyı değiştirerek ölümünden sonra şarkısını okudum. Salonda oturan her kes beni alkışladı.


























Ölümünden SonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin