Harley QUİNN

12.8K 484 136
                                    

Suicidé squad çizgi romanına göre hikayesi;

Harleen Quinzel harika jimnastik yetenekleri sayesinde gotham üniversitesine burslu girdi ve okulu en iyi derece ile tamamladı yani harleen çok zeki ve IQ seviyesi yüksek bir kadındır.Küçükken ailesi tarafından iyi davranılmadığı için psikolog olmayı tercih etmiştir.Arkham deliler hastanesinde çalışmaya başlamıştır.Joker isimli bir hasta onun çok ilgisini çekmiştir ve onunla birlikte bir senans yapmak için elinden geleni yapmıştır.Sonunda joker ile seans yapmaya başlayınca ona yavaş yavaş aşık olmuştur. Daha çok takıntı gibi.Bir gün joker hastaneden kaçmıştır ve batman tarafından dövülmüş ve kanlar içinde hastaneye geri gelir.Harleen joker'i bu halde görünce batmandan intikam almak ister.O akşam hastane müdürüne gider ve jokere aşık olduğunu söyler.Müdür harleen in joker hakkında tuttuğu notlardan bir kitap yapmıştır. Harleen bunu görünce sinirlenir ve bir cam parçasıyla müdürü öldürür.Sonra ise jokeri kurtarır.Joker ona harley quinn diye seslenir.Artık ismi harley dir.Joker onu kendi düştüğü asitin yanına götürür.Harley ne olduğunu anlayamadan joker onu asite iter.Harley artık delirmiştir.Çizgi romanın sonu harley nin jokere puddin diyip öpüşmeleriyle biter.Ayrıca harley asite düştüğü için ten rengi joker gibi beyaz ve saçı da lacivert kırmızı olur.


batman adventures:mad lovers
Hikayesine göre ise;
Herşey aynı şekildedir tek farkı ise harleen in delirip kostüm dükkanına gidip bir kostüm satın alıp makyaj yapıp jokeri kurtarmasıdır.O hikayede joker harley quin i asite istemez.


Harley quinn jokere takıntılı bir aşk beslesede hep yardımcısı olarak yanında çalışır.Jokerin onu sevdiği 100/100 belli değildir ama sevdiğini belli eden bazı çizgi roman karaleri vardır. Daha çok Joker Harley Quinn i kendi çıkarları için kullanır.

Joker Ve HarleyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin