Merhaba okuyan insanlar! Şimdi ben bi önceki bölümde flime harikaydı dedim çünkü bu benim düşüncem bana göre harikaydı.Niye yorumlarınızda tam oraya kötüydü yazdınız ki?
Hm peki şööle yapalım niye kötü bi flimdi diye yorum atın bende bana göresini söyliyim.Şimdi o asite düşüş sahnesi çok güzeldi ah cidden çok güzeldi.Böyle tekrar tekrar başa sarıp tekrar tekrar izleyebileceğim bir sahne
Hehehu bide son sahne var.Dedim aha sıçtık joker nasıl ölür.Ki joker ölmez .Sonra o sahne geldi.o son demek flim bitmedi ikinci flim çıkcak demek bence""yani gel benim kadınım seni eve bırakiyim ;)"""
gif harika kxkxmd
Neyse deadshot harikaydı.Slipknot ise maldı açıkcası.Aaa bomba mı kesin sahtedir dur şuraya ip atiyim da öliyim.Flash ın gelmesi ise benim çok hoşuma gitti.Yeni flashın harika olacağını gösteriyordu bize.
Enchantress iyiydi bence efekt dersek harikaydı oyunculuğu ise harika değildi daha yeni bir oyuncu sonuçta.Orjin hikayesini değiştirmişler ama yapçak bişey yok.Güzel olmuş açıkçası.O toplantıdaki sahne efsaneydi.Bide flimin müzikleri.En iyi flimli müzik seçilebilir:3ve harleyin asite bakınca aklına gelmesi tam yerinde bir flashback olmuş.Ve harleyin hayal ettiği şeyi çok güzeldi bea.Yani güzel olmuş.
Ve en sevdiğim şey dublajlarda PUDDİN demesi.Lütfen türkiyedede böyle olduğunu söyleyin yoksa intar ederim 🔫Bide hikayeye final vermeyi düşünüyüyorum bu son bölüm olarak?
Olur mu yani şey bölüm yazcak bişey kalmadı ama fikir verirseniz seve seve yazarım^-^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Joker Ve Harley
FanfictionJoker ve harley ile ilgili herşey Hayatları Bilinmeyenleri Bilgileri Fotoğrafları Başlangıç tarihi:1 haziran 2016 Hayran kurguda #8 1 ekim 2016