suicide squad karakterleri

6.9K 242 57
                                    

Deadshot

Floyd Walton herhangi bi süper gücü yoktur sadece Dc evreninin en iyi sniperı (uzaktan atış yapma)Şu ana kadar hiçbir hedefini kaçırmadı.Ayrıca deadshot tam olarak kötü değildir daha çok anti-kahramandır.Ve sol gözündeki robotik gözlük ise karanlıkta görmesini sağlar.

Rick Flag

Süper güçleri yoktur.Savaş pilotudur.Bir komandodur ve çok iyi bir liderdir.Zaten suicide squad ın lideridir.

Harley Quinn

Harleen quinzel hayatına süper güçleri olmadan başladı sonra ise kankası ivy poison tarafından bir iksir verildi ve ikislere karşı dayanıklılık, çeviklik ve çok az bir iyileşme gücü kazandırdı.

Captain Boomerang

Flash'ın kötü adamı süper güçleri yoktur.Boomerang konusunda ustadır.Hertürlü boomerang. (Elekttikli ateşli vb.)

Enchantress

June moon ,grubun tek doğa üstü güçlere sahip yaratığı Dzamor isimli bir iblisin teklifi ile iyilik adına savaşmayı kabul etmiştir.Daha sonra yanlış giden bir olaydan sonra delirir ve kötülüğe başlar güçleri ise her doğa üstü şeyler gibi sınırsızdır.)Telekinezi büyü ışınlanma vb.)

Slipknot

Kendi geliştirdiriği süper dayanıklı bir halat ile savaşır.Halat demirden bile dayanıklıdır.Halat konusunda usta bir suikastçıdır.Boynundaki bombaların gerçek olmadığına inanır ve gruptan uzaklaşır sonra ise ölür.

Kıller Croc

Genetik mutasyon ile doğmuştur derisinin timsah gibi olmasının sebebi budur.

El diablo

Zihni ile elinden ateş bükebilir.Her ateş büktüğünde vücudundan dövmeleri silinir.Çizgi romanda)suicide squad) insan öldürmeye tereddüt eder çünkü dinine bağlı biri olmuştur.

Katana

Bazı çizgi romanlarda kahramandır.Kılıcı ile öldürdüğü kişilerin ruhlarını kılıcında bulundurur ve onlar ile konuşabilir.Katana samuray ustası, bir dövüşçüdür.Süper güçleri yoktur ama kılıcı en iyi silahlardan biridir başka örneği yoktur .

Flimin oyuncuları ile ilgili birşey de paylaşabilirim isterseniz?

Joker Ve HarleyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin