1-jokerin geçmişini anlatan gerçek bir hikaye yoktur.Batman:öldüren şaka kitabında geçmişinden bahsetmiştir.Ama kendisi de der hafızama güvenmeyin diye.
2-Jokerin Bat-man a kimsenin zarar vermesini istemez bunu sadece kendisi yapmak ister bu nedenle harley batmanı yakalayınca joker batmani öldürmek yerine harleyi camdan atar.
3-Jokerin amacı bat-man i güldürmektir çünkü mat-man hiç gülmez ve bu jokeri sinir eder.
4-Batman öldüren şaka çizgi romanının sonunda joker batmanı güldürebilmiştir ama o çizgi romanın sonu belli değildir.Çizgi roman batman elini jokere uzatır ve.... diye biter
5-Joker harley ile evlenir.(100de 100 belli değil çizgi roman fotoğraflarına göre)
6-jokerin arkham akıl hastanesindeki amacı harleen i bu yerden çıkmasına yardım etmeye ikna etmekti.
7-Jokerin yüzünü kimin soyulduğu tam olarak bilinmiyor ama joker yüzünü almadan kaçmıştır.Geri dönünce ise yüzünü bir tokayla kafasına tutturur
8-Jokerin ağzının yanında jilet izleri yoktur.Flimde karısı terk ettiği için jilet vurmamıştır.Çizgi romanda hiçbir kesik yoktur.
9-Jokerin hiçbir gücü yoktur.Tek yaptığı şey yeni silahlar üretmek ve deneyler ile zehir vb.. şeyler hazırlamak.
10-Jokerin teni boya değildir çoğu insan flimlerden dolayı böyle bilir ama aslında bir asit tankına düştüğünden dolayı saçları yeşil bütün vücundundaki derisi ise beyaz olmuştur bu olaydan sonra ise delirmiştir .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Joker Ve Harley
FanfictionJoker ve harley ile ilgili herşey Hayatları Bilinmeyenleri Bilgileri Fotoğrafları Başlangıç tarihi:1 haziran 2016 Hayran kurguda #8 1 ekim 2016