Lacul vrajitoarelor

2.3K 56 19
                                    

Lectura placuta.
Scuzati gresile gramaticale.
Acest capitol ii este dedicat lu BlackCat540
Va rog frumos cititi nota autoarei pup. Va las cu capitolulul.

Lory pov.

Imi deschid incet ochi clipind de mai multe ori pana ma obijnuesc cu lumina ce persista in camera mea. Din instinct imi duc mana pe partea cealalta a patului vazand ca e gol. Hmmm se pare ca Adam nu mai este acolo. Yeeeeey chiar nu aveam nevoie de fitele lui de dimineata. Si va jur cu mana pe inima face mai rau ca o gravada in luna a 9 si cine stie cum face o gravida in acea luna nu e bine.

Ma ridic din pat si ma intind ca o felina ce nu sunt si ma indrept spre baie. Ma dezbrac de pijamalele mele roz cu bulinute negre si intru in cabina de dus picaturile de apa sa se prelinga pe trupul meu gol si vulnerabil. Imi iau gelul de dus cu portocala si grefa si il las sa imi intre sub piele.

Ies din dus unde imi infasor trupul intr-un prosop mare si pufos de o culoare nu conteaza :) .
Fac doi pasi si ajung in fata chiuvetei de unde imi iau periuta de dinti si pasta. Si incep sa ma imi spal si dintisori. Dupa ce termin si cu tabieturile mele de dimineata si ies din baie. Intru in camera mea si ma pozitionez in fata dulapului. Imi aleg din el: O ie roz pana la buric, lenjerie intima neagra la fel si sutienul, o pereche de blugi cu talie inalta simpli si o prereche de tenisi nergri. Imi pieptan parul si il prind intr-o coada de cal. Ma uit la ceas si vad ca e 12:30. Doamnee cat am stat. O sa ma omoare Adam. Ies val vartej din camera si merg inspre bucatarie. Intru in bucatarie si raman masca la scena din fata mea. Cristian manca spagette reci din oala si in mana avea o spatula unde era plin de sos pe toata fata pana in par, Oana statea la masa cu o cana de ceai si plangea, iar Adam era stresat si isi trecea mana prin par im fiecare secunda..Ma duc la cea mai buna prietena a mea si o iau in brate nepasandu-mi de boschetarul plin de sos.

Eu: Oana, ce s-a intamplat? De ce plangi?
Oana: Putem merge in camera ta? Nu pot sa iti spun de fata de cei doi caministi de fata. Sau cel.putin unul din ei stiu asta. *spune uitandu-se la Adam cu o fata trista*
Adam si Cristian: Heyy. Ne-am simtit!
Eu: *asa va trebuie!* Da haide.

Iesim din bucatarie si ne indreptam spre camera mea incet. Intram in camera si ne pune pe pat.

Eu: Acum poti sa imi spui ce s-a intamplat de plangi?
Oana: M-ai sti cand........cand m-a .....vi...violat A.....Adam?*mda a violato tembelul de frati-miu*
Eu: Da. Dar ce lagatura are? S-a intampmat acum 6 luni.
Oana: Da si mai sti ca in primele 2 luni vomam intruna si mancam ca o vaca?
Eu: Oana nu imi spune ca .....
Oana: Da sunt insarcinata. *mi-a cazut cerul in cap* S-si A..Adam nu il vrea. Si ma tarat azi la ginecolog ca s-a facem chirotaj, iar doctorul a zis ca sarcina a avansat prea mult si ca nu mai pot face nimic.
Eu: Si tu vrei copilul?
Oana: Sincer sa fiu nu vreau*spune lasand capul in jos.
Eu: Dar e un copil nevinovat.
Oana: Parinti mi-au spus ca daca intr-o saptamana nu scap de acest "barstard" dupa cum il numesc ei ma dau afara din casa si se duc la politie sa il denunte pe Adam pentru viol si imi i-au toate drepturile mele.
Eu: Oana lasa copilul sa traisca! Poti sa te muti aici.
Oana: Lorelai *spune accentuand numeld meu* parinti tai nu ma suport si ma cred o influenta negativa asupra ta.
Eu:Ai dreptate.
Oana:Ce ma fac? *spune incepand sa planga. Doamnee ce urasc sa ii vad ochisorii aia ca de ciocolata patati de lacrimi ce nu trebuie sa fie acolo *
Eu: Cred ca am o idee.
Oana: Care?
Eu:Amm dar .....offff mergem la Lacul Vrajitoarelor !
Oana: Ce-i aia?
Eu: Sti padurea de la marginea Bucurestiului?
Oana: Adica se afla la noi aici in oras?
Eu: Da la marginea orasului nostru.
Oana: Si inca o data ce e aia?
Eu: Este un lac unde inainte femeile gravide care nu a vrut copilul se duceau acolo, intrau in apa stateau 5 minute si ieseau deacolo negravide ca sa spun asa.
Oana: Bine sa mergem.
Eu: Stai sa ma schimb femeie!
Oana: Dar merge si asa.
Eu: Stai femeie trebuie sa mergem in rochite albe. Ai noroc ca porti una.
Oana: Pai ce sa zic am avut noroc.

Tocilara si Anonimul.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum