Luna si vocile

1.7K 57 15
                                    

Lectura placuta!
Scuzati greselile de ortografie sau cele de exprimare. Multumesc !

Lorelai pov.

O raza pusa pe soti cred ca vrea sa ma enerveze si na ma trezeasca din somnul meu de poveste. Stai sa.ma trezeasca? Dar nu am murit???

Dee ceee doamnee nu mai lasat sa imi fac somnul de veci???

Nu netotul de Dumnezeu nu a vrut sa iti faci somnul de veci ci eu.

Costiinta tu iesti?

Seman eu a costiinta?

De indata ce nu am vazut una cred ca da.

Nu scumpo nu sunt nenorotita ta de costiinta.

Atunci cine?

Cineva.

Pai care cineva?

Cand o sa vina momentul potrivit iubito!!

Ciudaaat ce dracu tocmai sa intamplat si cu cine am vorbit??
Teama instaladu-se in mine deschid ochii si imi rotesc ochii prin camera total necunoscuta. Stau pe un pat mare cu baldachin cu o persoana. Imi intocr capul cu o fata demna de filmele horror si ma calmez cand o vad pe Oana. Ma uit la trupul meu si vad ca sunt sau mai bine zis suntem imbracate cu o rochie alba legata cu o curelusa aurie la brau si in picioare o pereche de talpici tot albi. Cine doamne iartama doarme cu sosete? A da eu :)))

Inspectez camera si o vad goala, ce dracu??? In aceasta incapere este doar acest minunat pat cu baldachin si cearceafurile daca nu ma insel sunt din satin. Da binee maa camera e goala, dar bine ca aveti lenjerie de pat din satin. Da bravoo boss. Mda am inebunit. Stati putin pereti astia sunt foarte cidati. Ma dau jos din pat langa el gasind o pereche de opincute tot albe. Ma incalt repede cu ele deoarece mi-a inghetat picioarele. Inaintez cu......care dracu e cuvantul?? A gata e groaza. Inaintez cu o groaza in mine inspre peretele din fata mea. Dupa cativa pasi ajung la perete cu cativa centimetri in fata in fata lui. Mainil imi tremurau si picioarele mii se topea mai ceva ca ingetata expusa la soare si lasata de izbeliste acolo. Cu mana tremurand o indrept spre misteriosul perete. Ating icet peretele cu varful degerului aratator porma pun toata palma. De dumnezeule mare?? E piatra! Cum?...dar? Suntem intr-o pestera.

Oana: Aaaaaaaaaaaaaaa!!!! 😲😲
Eu: Ce s-a intamplat??
Oana: Am visat urat. Unde suntem?
Eu: Nu stiu.
Oana: Doamnee am trait sa o vad si pe asta. Lory nu stie. E o premiera.

Imi dau ochii peste cap, dar in acel moment apare un baiat scos din revistele de moda masculine. Ochii verzi, niste buze mare si carnoase care te tenteaza in orice moment sa le saruti, muschii foarte bine conturati ce sunt pusi in evidenta pentru ca nu poarta nimic peste ei :))) de brate care arggg. Mai ales "v". Saracul purta doar o pereche de pantaloni, cred ca la speriat Oana cu cosmarul ei. Tipul se uita la mine si ranjeste pervers. De ce cand fetele se uita la un baiat ai il analizeaza acesta cand observa incepe sa ranjeste pervers???

?!: Ce arde??
Eu: Nimic, doar un cosmar.
Tipul sexy: Sunteti bine? Mai ales tu luno? *care luna? *
Oana: Stai fara griji suntem bine. Si ce mama dracului luna?
Tipul sexy: Ea! *spune aratand cu degetul inspre mine. Stai inspre mine? Eu luna?* Veniti.
Oana: De ce mama masii sa mergem?
Tipul sexy: Doar urmati-ma.

Eu cu Oana ne uitam una la alta si porma ne uitam la tipul cu ochii ca smaraldul.
El se intoarce la noi cu spatele, iar Oana sare ca si arsa de jar de pe pat fiind in acest moment langa mine. Cu pasii marunti incepem sa il urmam. Iesim din aceea "incapere" unde am dormit eu cu Oni si imi dau seama ce e o pestera. Okeeeyyy astai ciudat. Razele maretului soare imi intra in ochii si as da orice pentru o pereche de ochelari de soare. Ma uit mai atent si imi dau seama pentru a nu stiu cata oara si vad cat de frumos e acest loc. Copacii aveau o inaltime foarte impunatoare plini de frunze care zici ca sunt smaralde. Putin mai departe era o cascada care era mirifica. Apa curgea de la varf la iaz in care seamana cu o oglinda. Cum a mai zis apa zici ca era o sanie ce aluneca pe zapada. Casutele din lemn erau minunate. Ma.simt mai ceva ca in rai.

Tocilara si Anonimul.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum