Scuzati greselile de ortografie sau cele de exprimare.
Lectura placuta!Lory pov.
Dimineata incepe sa isi faca simtita prezenta. Imi deschid ochii somnoroasa ducand mana spre noptiera de unde imi iau telefonul si vad ca e ora 12:30. Wow nu cred ca am mai dormit pana la ora asta si cum de Adam nu ma trezit ca ii este foame. Ma dau jos din pat unde picioarele fac contact cu parchetul rece. Imi incalt totosei mei in forma de catelus si ies din camera nepasandu-mi cum arat. Cobor scarile cu incetinitorul, infinal ajungand la bucatarie. Deschid usa si vad ca nu e nimeni...perfect. Ma indrept spre frigider unde iau borcanul cu nutella, sucul de portocale si un pahar si incep sa mananc. Dupa ce termin de mancat si baut starng masa si ma indrept spre camera mea. Ma trantesc in pat si ma gandesc la ce o sa Fac astazi. Cred ca o sa stau toata ziua in pat si o sa citesc o carte. Nu ma invinovatiti...scoala s-a inchid deci nu am ce sa fac. Ma ridic din pat si ma indrept spre biblioteca din camera mea si aleg cartea "Dragoste la prima vedere" scris de Nicolas Sparks.
Deschid cartea dar in acel moment a inceput sa vibreze telefonul. Il iau in mana si vad ca am primit un mesaj de la un numar privat.
Anonim: Ce faci bby?
Eu: Cine dracu esti?
Anonim: Pisicuta are gheare?
Eu: Da am si vezi ca zgari rau...deci ai grija bby.
Anonim: Mersi de averticare iubire.
Eu: Iubire?
Vazut la 15:46.Eu: Mersi de seen.
Anonim: Nai pentru ce iubire.
Eu: Din nou dece iubire?
Anonim: Deoarece pisy imi place cum suna.
Eu: Uite mie nu.
Anonim: Dar nu trebuie sa iti place tie...trebuie sa imi placa mie.
Eu: Esti un idiot.
Anonim: Dece idiot Si nu iubire?
Eu: Fiindca mie imi place cum suna idiot.
Anonim: Dar mie nu imi place.
Eu: NU TREBUIE SA ITI PLACA TIE? NU! TREBUIE SA IMI PALCA MIE SI PUNCT! SI AICI AM INCHEIAT ACEASTA CONVERSATIE. PA. NU MA MAI CAUTA!
Anonim: Aceasta conversatie se va termina cand spun eu.Vazut la 16:10
Anonim: serios acum nu mai vorbesti?
Vazut la 16:15.
Anonim: Ti-a mancat pisica limba?
Vazut la 16:25.
Anonim: Heyyy iubire?
Vazut la 16:40.
Anonim: Dece nu ai venit azi la scoala?
Eu: Suntem la aceeiasi scoala?
Anonim: Da iubire.
Eu: Termina cu "iubire" si nu sti ca scoala s-a inchis?
Anonim: "poza" nu termin cu iubire si uita scoala nu e inchisa....as vrea eu.Ma uit atent la poza si in ea apare doamna Mc' Forest si Adam la tabla langa el Fiind Oana"
Eu: Dar...eu stiam ca scoala e inchisa.
Anonim: Ti-am spus eu...as vrea ca scoala sa fie inchisa.
Eu: Deci asta inseamna ca am lipsit de la ore?
Anonim: Da
Eu: Ce?? Nuuuu...daca Afla Adam ma omoara la.propriu.
Anonim: Adam no sa iti faca nimic...o sa fiu acolo sa te apar.
Eu: Pot sa te intreb ceva?
Anonim: Deja ai facut-o.
Eu: deci pot?
Anonim: Da
Eu: Dece imi trimit mesaje cu numar ascuns?
Anonim: Alta intrebare!
Eu: Nici o alta intrebare....raspunde o data ca altfel nu iti mai raspund.
Anonim: asa e cel mai bine.
Eu: Dece?
Anonim: Ai sa vezi in viitor.
Eu: Apropiat sau indepartat?
Anonim: cel mijlociu.
Eu: pfff. Cum te cheama?
Anonim: Caden.
Eu: Nu am mai auzit de niciun Caden la scoala.
Anonim: Nici nu trebuie.
Eu: Dece?
Anonim: Iubire eu nu mai pot vorbi...poate mai tarziu...paa te iubesc si ai grija ce faci.
Eu: Mda sigur. Din partea mea nici nu trebuie sa ma mai cauti. Bye...adios amore.Inchid telefonul si deodata se aude usa de la intrare. Cobor repede si vad ca a venit Adam impreuna Cu Oana si Cristian.
Adam: dece n-ai venit azi la scoala?
Eu: A-m mi-a f-fost r-rau?
Adam: Mda cum zici tu.Spune si merge impreuna cu Cristian in camera lui. Cred.
Ma indrept spre Oana si o iau in brate indreband-o ce face si daca doarme la mine. Aceasta spunand ca da.Oana: Hai in camera ta...trebuie sa iti spun ceva.
Eu: OkUrcam in camera mea, Oana inchizand usa cu cheia? Dece ?
Eu: S-a intamplat ceva rau?
Oana: Sunt impreuna cu Adam si a acceptat si copilul recunoscand ca e al lui.
Eu: Nu pot sa cred asa ceva.
Oana: Stai ca mai am o bomba
Eu: Uimeste-ma!
Oana: Pariti tai si ai mei au acceptat ca eu Si Adam sa ne casatorim dupa ce cerminam licee-ul.
Eu: Cee???? Asta chiar e o bomba. O sa fiu matusaaa yeeeeeeyyyy.
Oana: Yeeeeeeyyyy o sa fiu mama.Tipam si incepem sa sarim prin camera la final arucandu-ne in pat razand ca doua proaste.
Eu: si acum ce facem?
Oana: Maraton cu filme si ciocolataaa.Yeeeey am reusit sa postez insfarsit. Scuzati-mi absenta. Mia fost foarte dor de voi si de wattpad.
Va promit ca o sa postez cel putin 1 capitol -2 pe saptamana.
CITEȘTI
Tocilara si Anonimul.
ParanormalAnonim: Te iubesc! Eu: Mai scuteste-ma!. Anonim: Crezi ce vrei eu tot te iubesc. Eu: Okey cum zici tu. Mai am un an de coşmar , deabea aştept sã fac 18 ani, sa merg la facultate, să scap de tot şi cel mai important să încep o viaţă nouă făr...