Epilog.

825 24 9
                                    

Scuza-ți greșelile de ortografie și cele de ĺimbaj.
Lectrura placuta si scuzati-mi eventualele greseli de scriere sau limbaj.

Lory pov.

Dupa 2 ani.

Pasesc in sala tronului. Astazi e ziua cea mare. Azi este ziua in care ma voi casatori  cu Cristian , iar Oana cu Adam. Am decis sa facem o nunta dubla. Toate privirile sunt atintite spre mine. Merg inainte cu o oarecere teama.  De ce teama? Deoarece nu numai este nunta mea dar si incoronarea. De azi voi devenii regina iadului. Nu ma simt pregatita sa fac pasul acesta fiindca este o mare responsabilitate si nu am avut niciodata o asemenea responsabilitate. Ajung langa sotul meu si incepe ceremonia.  La noi nu este o ceremonie "pamanteasca" sau religioasa .  La noi se pun doar verighetele pe deget ne sarutam si la revedere, deoarece nu avem cui sa ne inchinam. Dupa ce se termina sarutul incepe ceremonia de incoronare.
Cand tata imi pune coroana pe cap incep sa tremur de emotie, palmele imi transpira si cred ca am uitat discursul la care m-am chinuit 2 zile sa il scriu si sa il invat pe derost.
Trag aer in piept si incerc sa imi aduc aminte discursul, dar  nu imi aduc aminte nici macar un cuvintel. Deci va trebuii sa impozizez ceva scurt si la obiect fiindca nu vreau sa plictisesc lumea.  Inghit in sec si incep, ce-o fii o fii.

Eu: Buna. Nu vreau sa va plictisec cu un discurs lung, indetaliat si plictisitor. Deci voi fii scurta si la obiect. Ma bucur sa va fiu regina, si sa conduc acest regat minunat cu oameni la fel de minunati. De 2 ani de zile am incercat sa invat obiceiurile, locurile si mai ales pe voi. Daca aveti o problema sau vre-o nemultumire o sa fiu bucuroasa sa va ajut si sa gasim o solutie impreuna. Cam atat am avut de spus. Sa inceapa distractia!

Termin de spus discursul improvizat si cobor dupa micuta scena. Acum e randul Oanei si a lui Adam de asi oficializa cununia.
Petrecerea a inceput. Toata lumea se distreaza...iar eu sunt fucking pe stop. Si nu am niciun  chef de nimic. Dar perioada asta a lumi nu ma va impiedica. Doar o data in viata ma casatoresc nu? Ma ridic amortita de pe scaun si incep sa dansez alaturi de ceilalti invitati.
Totul este minunat si sper ca totul sa fie lapte si miere in continuare.



Sfarsit!!



Heyy am terminat si aceasta carte. Acest epilog nu a fost wow. Nu sunt mandra de el. E scurt si sec. Nici compunerile pe care ma obliga doamna de romana nu ieseau asa dar mna ce sa fac.  Nu prea am ajut inspiratie pentru aceasta carte. Dar am ajuns si cu ea la final. Cum vii sa parut aceasta carte?  Nu e cine stie ce dar m-am straduit sa fie pe placul vostru. Acum partea importanta este: Vreti si al doilea volum?  M-am gandit sa fac si un al doilea volum in care va fii vorba despre cum va reusi Lory sa tina regatul de jos subcontrol si daca casnicia v-a fii lapte si miere cum visa ea. Il al doilea volum v-a fii foarte multa actiune, drama  si vor aparea foarte multe creaturi nemaintalnite.
Titlul va fii: Iadul meu.
Suna bine nu? Ma voi lasa la mana voastra. Vreti sau nu al doilea capitol?
Lasa-ti com si vom vedea.

Noapte buna!
Va pup si va iubesc!!

585 de cuvinte 🙁🙁🙁

Tocilara si Anonimul.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum