Отидох до новото момиче. Потупах я по рамото и тя моментално се обърна и отново ме прониза с тези сини очи, гледайки въпросително към мен.
- Трябва да те разведа още, хайде. - казах набързо и погледнах към момчето до нея.
Тя не каза нищо. Събра нещата си, стана от полу-счупения стол и ме изгледа с поглед казващ "Хайде тръгвай де". Качихме се отново по напуканите стълби, минахме по коридора. Показах и тоалетните.
-Почакай ме - заговори тя, - или недей. Все тая.
Да, супер. Предполагам изглеждам страхотно отстрани, чакайки пред женските тоалетни. След 2 минути тя излезе. Тръгнахме напред. Пресрещна ни Аманда. Тя беше царица на купоните, правеше най-големите и най-великите партита в училище. Разбира се, тя отново организираше купон.
-Здравейте! - поздрави тя енергично, както винаги. - Поканени сте на парти, вкъщи. 9:00 pm.- съобщи тя без да почака отговор, преминавайки на хората зад нас.
-Мислиш ли да ходиш? - попитах Русокоска.
- Най-вероятно-не.
-Защо?
-Не познавам никого. Няма смисъл да ходя.
Живева е идеална възможност да се запознаеш със нови хора.
- Не знам. Сигурно няма да отида.
С това приключихме разговора. Аз никога не пропускам такава възможност. Тогава на яве излизат всички загорели момичета в училище и , разбира се, на мен винаги ми излиза късметът и забивам някоя.
Разведох Холи на още някои важни места, като училищната лафка, библиотеката, като много се съмнявах, че ще стъпи там изобщо, тоалетните на другите етажи и изходите на училището.
*****
Часовете най-после приключиха. Още 2 от тях се съвпаднаха с тези на Русокоска. Изглежда странна птица. Не говори много. Срещнах Найл, който говореше с някакво момиче, пред входа на училището. След минута тя си тръгна и той заговори:- Ще ходиш ли на партито на Аманда?
- Разбира се. - казах аз, палейки цигарата си. - Ти?
- Да. Ако искаш ще мина през вас да те взема с колата към 9? Сигурно и Луи ще е с нас.
- Супер. До довечера, човече. - направихме поздрава си и се запътих към къщи, допушвайки цагарата си.
ESTÁS LEYENDO
Show Me The Right Direction (Bulgarian)/ Harry Styles
RomanceРезюме: Случвало ли ви се е един проклет учебен час, един проект и един учител да променят живота ви? Да си мислиш, че е сън и да искаш да се събудиш? Или пък не? Сблъсъкът между не чак толкова различни хора. Сблъсъкът между новото момиче и познатия...