Era dimineață, trebuia sa merg la muncă, asa ca mi am sărutat fiica pe frunte, mi am luat rămas bun de la sotul meu și am plecat, i am zis ca azi o sa stau peste program, iar, deoarece lucrez la un proiect mare.
Am plecat, după ce am terminat munca am mers la locul meu propriu de munca.
Mi am luat halatul alb ce era pătat de sânge, de la celalalt proiect al meu și m am îndreptat spre acel 'proiect'.
Vedeti voi... Nu era chiar un proiect, era o fată, în jur de 16-17 ani, purta o rochie neagră pana la genunchi și o legasem de masă în așa fel încât dacă s ar zbătea sau ar vrea sa se miște... Ei bine, sa și rupă mâinile sau picioarele. Cu o zi înainte scapasem inalbitor pe ochii ei, deși nu voiam asta, a fost în accident, deci am întrebat o ce îi fac ochii.
Cu toate astea, mi am continuat munca, am tăiat diferite parti ale corpului ei, pentru a vedea cat de mult poate suporta, la naiba, era deja ora 9seara ,ea încă rezista, eu voiam sa merg acasă asa ca i am scos inima ,am pus o într un borcan pentru a o folosi la creerea unei ființe din mai multe victime, i am ars trupul pentru a ma asigura ca nimeni nu o sa i găsească vreodată corpul și am mers acasă.
Vremea era ploioasa, fulgera, eu mergeam printr o pădure deasa într un sat uitat de lume, locul acela era la 2 ore distanta de casa, și eu îmi parcam mașina foarte departe de padure. Deci am avut destul de mers pana la ea și acum cu vremea asta totul a părut sa dureze câteva ore doar pana la mașină.
Oricum, am ajuns și la mașină, și de acolo totul a fost mai ușor, am condus pana acasă. La naiba, ajunsesem la ora 11 acasă.. I am zis sotului meu ca am avut mai mult de munca decat crezusem și l am întrebat dacă fiica noastră doarme, mi a zis ca nu doarme, deoarece voia să stau eu cu ea pana adoarme.
Asa ca am mers sus, am învelit o și am întrebat o ce a făcut în acea zi, a început să mi povestească cum și a făcut o noua prietena, era mare, era într o rochie neagra și ochii ei erau închiși mereu.. M am gândit că este un nou prieten de al ei imaginar și i am zis sa doarmă, căci era deja foarte târziu.
A doua zi am mers din nou la munca, când am venit acasă erau toti vecinii adunati în jurul casei cu politia, m am îndreptat spre fiica mea, din moment ce sotul meu încă era la munca și ea plângea, era speriata și tremura, avea ochii mari și se uită în gol fără să clipească, am luat o în brate și am întrebat o ce sa întâmplat... Mi a zis ca o voce slaba ca a găsit un ochi acolo unde și a făcut noua prietena.
Am rămas înghețată pentru un moment, la naiba, am dat de dracu... Nu știam ce sa fac sa mi calmez fiica, era pentru prima data când nu știam ce sa fac.
În ziua aia sotul meu nu venise acasă, dupa cele întâmplate incepeam sa ma gândesc la sute de chestii și să mi fac i grămadă de griji. Nu am dormit toată noaptea și l am așteptat, degeaba, nu a venit.. A 2 a zi... La știri am auzit ca un bărbat a fost omorât brutal, îi lipsea inima și un ochi cadavrului sau. Da, era sotul meu....
Îmi regretam slujba și ceea ce am făcut mai mult decât orice pe lumea asta, voiam sa plec și să nu mi amintesc niciodată de aceste lucruri... Dar aveam o fiică, care era și ea în pericol, ea era prima pe care Melissa a întâlnit o..
Dintr o data un zgomot asurzitor a tăiat liniștea ce cuprinsese casa, urmat de tipete... Veneau din camera fiicei mele, am fugit acolo cat de repede am putut, când am ajuns era prea târziu...
Mi am văzut fiica plina de sânge, îi erau tăiate mâinile, iar una dintre ele îi stătea fix lângă ușă, pe a 2 a nu o văzusem, sau poate eram prea îngrozită sa o caut și pe a 2 a, eera tăiată de la gat în jos de parcă îi făcuse autopsie, nu avea inima.. Deasupra ei stătea Melissa ce ma privea .. Acum avea ochi și nu părea să fi avut vreo tăietura sau măcar ceva ce i am făcut eu, râdea... Râdea sadic în timp ce se uita la mine și mi a zis
' ţi a fost dor de mine? '...
CITEȘTI
Whispers In The Dark.
HorrorPovesti scurte.. Ce te vor ingrozi.. Unele reale, altele create de o minte ca a mea. =]] Ramai aici pentru a citi aceste scurte povesti, daca ai curaj , desigur. * Mwahahahaha * Da, este o provocare.