Intr-o zi de scoala. Un baiat era in clasa, mai erau doar cateva minute pana se suna si putea sa plece acasa. In timp ce scria pe caiet ceva ia atras atentia, dupa ce s-a sunat a plecat acolo sa vada ce e. Cand a ajuns a vazut o poza ..
In poza era o fata draguta care avea 2 degete ridicare, aproape ca facea semnul pacii.
Lui i-a placut foarte mult de ea , atat de mult incat a vrut sa o cunoasa. A mers pe la fiecare om sau copil care il vedea si il intreba " ai vazut-o pe fata asta? " a intrebat multe persoane, dar mereu raspunsul a fost " nu ".
Suparat, a mers acasa. Cum a ajuns in casa s-a auzit rapid si incet la urechea lui " Nu renunta... " . A crezut ca sora lui ii facea o gluma si a mers in camera lui. Cand a mers la cine a intrebat-o pe sora lui . " Tu ai intrat odata cu mine ? " Raspunsul a fost " Nu "
Dupa cina a mers sa se culce, a pus poza pe noptira. La miez de noapte a auzit cateva batai in geam . S-a trezit speriat , dar nu era nimic la geam , iar dupa nici 3 secunde s-a auzit un chicotit...
Dintr-o data nu s-a mai auzit, asa ca s-a culcat.
A 2-a zi, se uita atent la poza in timp ce treecea strada , o masina a dat peste el..
Soferul a iesit grabit din masina poate reuseste sa-i acorde primul ajutor, dar era prea tarziu.. Murise cu poza-n mana. Soferul a ridicat poza din mana lui si a vazut aceeasi fata draguta in poza, care avea 3 degete ridicare...
CITEȘTI
Whispers In The Dark.
HororPovesti scurte.. Ce te vor ingrozi.. Unele reale, altele create de o minte ca a mea. =]] Ramai aici pentru a citi aceste scurte povesti, daca ai curaj , desigur. * Mwahahahaha * Da, este o provocare.