Ploaia..

9 1 0
                                    

Cei mai multi copii iubesc ploaia, o vad ca pe ceva linistitor sau mai degraba fiecare picatura de apa ce cade cu viteza pe pamant si se loveste pe el dand namolul la o parte ca pe ceva ce ii adoarme.. Dar la mine nu e asa, eu urasc ploaia, ploaia e rea , ea pedepseste copiii rai , ca mine.

Tot ce aveam de facut era sa ma ascund sub pat pana cand ploaia se termina , sau sa le zic parintilor mei totul , dar , nu, ei nu o sa ma creada, nici un parinte nu si crede copilul . 

Asa ca am iesit din casa si am fugit atat de repede incat ploaia sa nu ma poata atinge, cativa stropi de ploaie imi lovisera hainele, ah.. 

M am adapostit sub acoperisul unu supermarket , tot ce vedeam in fata era ca si cum o galeata de apa curgea intr una pe pamant , iar , din cand in cand, fulgera si fulgerele dadeau lumina pentru o secunda sa se vada ce este in fata.

Am vazut autobuzul cum sta in statie cand a fulgerat asa ca mi am adunat curajul si am fugit in autobuz

Am strigat la sofer  ' INCHIIDE USA, PORNESTE ! ' 

Soferul se uita confuz la mine, dar nu mai era nici un om ce urma sa intre, tot orasul era gol.. Asa ca a pornit, in timp ce mergeam vedeam chipurile prietenilor mei de mult apuse..

Da, stiu ca ploaia nu poate topi copiii rai ca mine, dar ea ESTE O BARFITOARE, II PLACE SA DEZGROAPE SECRETE , LA FEL CUM VREA SA DEZGROAPE SI MORMINTELE.. IN CARE MI AM INDROPAT PRIETENII.

Whispers In The Dark.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum