Am o familie foarte ciudata, mai ales copiii din ea. Niciodata nu i-am inteles si acum o sa va spun cateva lucruri care mi le-au spus parintii copiilor sau chiar copiii insasi.
1. Stateam intr-o zi cu fiica mea si ne jucam dintr-o data imi zice : " Te iubesc atat de mult incat vreau sa-ti tai capul pentru a putea sa-l iau mereu cu mine. "
2. Sora mea tocmai nascuse, am mers la ea pentru a vedeam copilul. Fiica mea s-a uitat la el si a zis : " Mami, este un monstru trebuie sa scapam de el cat mai repede "
3. Nepoata mea statea linistita pe canapea, dar avea o expresie ciudata. Tatal sau a intreab-o la ce se gandeste . I-a a raspuns : " mi-am imaginat cum ar fi ca eu si toate celelalte persoane sa fim plini de sange "
4. Ii spuneam fiicei mele de 5 ani cat de important este sa fie curata in partile intime, ea a stat si ne-a ascultat . Dupa cateva clipe mi-a raspuns pe un ton absolut obisnuit : - " Ahh.. Dar nimeni nu ma cauta acolo, au intersat odata. Au spart usa, dar am luctat si am murit de asta sunt acum aici . "
5. Ne jucam cu verisoara mea prin casa si dintr-o data imi zice " Du-te in baie si ma asteapta, iau un cutit si ma intorc imediat "
6. Fiica mea este foarte bine - dispusa mai mereu, odata pe cand stateam cu ea pe canapea se uita serioasa la mine si imi zice . : " Mami, promit sa nu-ti rod oasele niciodata . "
7. Cand si-a vazut fratiorul pentru prima data fetita mea a intrebat trista.. : " Deeeci... N-ar trebui sa-l aruncam in foc ? "
8. Ma duc la fratele meu in sat, ca sa stau cu nepoata mea de 2 ani acasa, cat timp el e la lucru si cumnata mea are treaba in bucatarie..
*Bucataria este intr-o camera separata de camerele casei *
Ma pun sa o culc pe nepoata mea si dintr-o data se intoarce spre mine, arata cu degetul spre mine si spune:
-"Baba,baba! "
- "Nu sunt baba,baba doarme,eu sunt tuşi "
- "Nu,nu!Baba lea, lea!"
Mă trag la o parte si tot arata cu degetul in directia aceea spunand
-"Lea, esti lea! Pleaca!" si incepe sa planga .
Dupa usa camerei incepe sa se miste, fiind putin crapata .
Aprind becu si o iau pe nepoata mea in brate:
-Ce s-a întâmplat? Ce ai văzut? Am zis ingrijorata.
-Baba lea! Cutit la gat la tine!
Eu raman socata ...
O strig pe cumnata mea, spunandu-i ce s-a intamplat.. Si ea-mi spune
- Nu-i prima oara care face asta.. de cand ne-am mutat si am sfintit casa, tot despre baba imi spune si ca e rea, ca ne priveste pe geam..
I-am spus ca ar trebui sa cheme un domn parinte, ca sa le sfinteasca iar casa sau sa ii sfatuiasca cu ceva.. Urmatoarea zi, vine domnul parinte si spune ca simte o energie negativa in casa.. Eu si cumnata mea ii povestim ce se intamplă cu nepoata mea de 2 ani si ne spune da trebuie sa se mute în minim o saptamana ,ca altfel nu va fi bine.9. Eram prin parc,si o fetiță de 5-6 ani a venit la mine:Fetita: Ai părul ca mama mea.și apoi mi-a mângâiat părul.Fetita: Ai obrajii ca mama mea.Și si-a pus mâna pe obrazul meu.Eu: Ce drăguț! unde e mama ta?Fetita : A murit după ce am murit eu.Mi-a strâns obrazul,sincer i-am simțit ghiarele în obraz.
Lectura placuta, ly all <3 :*
CITEȘTI
Whispers In The Dark.
TerrorPovesti scurte.. Ce te vor ingrozi.. Unele reale, altele create de o minte ca a mea. =]] Ramai aici pentru a citi aceste scurte povesti, daca ai curaj , desigur. * Mwahahahaha * Da, este o provocare.