Bölüm 2

251 6 4
                                    

~~~~~~~~~~~~~
1 hafta sonra
~~~~~~~~~~~~~
"Bu yapraklar insan vücudu için oldukça faydalıdır. Bilim adamı Kido Watson bu yaprağın içindeki bakterilerin insalara oldukça yararlı olduğunu keş-"

Tam hocanın sözü bitmeden zil çaldı. Cansu bana bıkkınıkla baktı

"Proje ödevi olarak bu yaprakları araştırmanızı ve bulmanızı istiyorum."

Demesiyle bizim sınıf uffffff yaaa diye bağırdı.

"Projenın teslim tarihi yarınadır unutmayın. Getirmesseniz 0'ı basarım."

Demesiyle sınıfın bağırması bir oldu. Cansuyla uzun süre bakıştık

"Yağmur ödevi beraber yapalım mı?"

Dedi Cansu çantasını toplarken. Bende çantamı toplamaya başladım. Kafamı evet manasında salladım. Sınıftan çıktık.

"Hemen yapsak iyi olur. Bizim eve gelir misin?"

Diye sordum. Okuldan çıkmış eve doğru gitmeye başladık. Sanırım bu da evet manasına geliyordu. Koşar adımlarla bizim evin yolunu tuttuk. Evde kimse olmadığı için anahtarla girmek zorunda kaldım. Cansu eve girer girmez evi incelemeye başladı.

"Evin güzelmiş."

Dedi sevinçle. Çantamdaki kitapları çıkarıp içine 2 şişe su ve birkaç atıştırmalık koydum. Böylece ormanda birkaç atıştırmalık yiyebilecektik. Cansu'da kitaplarını çıkarıp içine sadece 1 defter ve iki kalem koydu. Böylece hazırdık. Çantamızı sırtımıza takıp yola koyulduk.

"Heyecanlı mısın?"

Diye sordum. Koşar adımlarla ormana gitmeye başladık. Uzun bir aradan sonra ormana varmış ve yaprağı aramaya başlamıştık.
"Onları burda bulabileceğine emin misin?"

Diye sordu kızgın bir sesle. Bizde hemen saklandık.

''Kaptanın dediğine göre burda olabilirler."

Cansu korkmuş gözlerle bana baktı.

"Bunlar kimi arı-"

Aniden Cansu'nun kolundan tutup havaya kaldırdı. Cansu cığlık atarak adama vurdu. Vururken elinden su  çıktı. Adam suyun etkisiyle ağaca çarptı ve Cansuda yere düştü. Ağzım açık şekilde Cansu'ya baktım. Onunda mı vardı?. Cansu'nun elinden tutup kaçmaya başladık. Arkamızdan bir kurt bizi kovalıyodu. Aniden durup kurta hava fırlattım. Şaşırdınız mı? Benim havayı kontrol edebilme gücüm var. Demek ki Cansu'nun da suyu kontrol edebilme özelliği var. Ayağımda bir şey hissetmemle beraber yere yapıştım. Yılan yavaş yavaş etrafımı sarmaya başladı. Büyük ihtimal dövüş başlamıştı. Cansu benim üzerime sıcak su attı ama benim üzerimi buzla kapladı.

Sıcak suyun deymesi ile beraber buz eridi, yılan eski formuna döndü. Yani insan haline. Cansu'nun çığlını duyduğum anda Cansu'ya döndüm. Bir adam Cansu'nun boğazından tutmuş ve havaya kaldırmıştı. Koşarak adamın yanına gittim ve tam karnına yumruk attım. Bununla da durmayıp hava fırlattım. Adam yumruğumda afallandı ama hava içinden geçmisti. Cansu'yu yere fırlattı ve bana saldırmaya başladı.

"Amacınız ne?"

Diye bağırdı Cansu sulu gözlerle. Sanırım korkuyordu. Arkamızdan bir kız gülmeye başladı. Bu kız hayvana dönüsen kızdı.

"Cidden mi bilmiyorsunuz?"

Dedi alaycı bir şekilde. Kız tekrar kurta dönüştü ve üzerime doğru gelmeye başladı.

"Güç... GÜÇ İSTİYORUZ."

Dedi yüksek bir sesle. Tam yanımda hortum oluşturdum ve kendim yanımdaki kayalığa tutundum. Kurt ise hortumun içinde eski haline döndü sonra da bir tür kücük uçan böceğe dönüştü. Hortumu yok ettim ve yağmur yağdırmaya başladım. Böceğe dönüşmüş olan kız ne yapacağını şaşırdı. Sert bir sekilde yere düştü ve eski formune dönüstü. Bu sefer köpek oldu. Üzerime atladı. Cansu'ya baktım. Cansu içe saydam olan adamla dövüşüyordu. İyi idare ediyordu. Köpek üzerimde iken ona hava atmaya çalıştım ama gitmedi. Aniden Cansu köpeğin üzerine fırladı. Köpekle beraber ağaca çarptı.

Köpek eski formune döndü. Cnasu ile kız hareket etmeyi bıraktılar. Hemen Cansu'nun yanına koştum. Birkaç kez dürttüm. Uyanmıyordu... Gözlerim dolmaya başladı.

"Cansu..? Sen.... İyi misin?"

Birkez daha dürttüm. Cevap yoktu. Aniden arkamdan sert bir tekme yedim ve kayalığa çarptım. Etraf bulanık görmeye başladım. Sanırım içim bitti. Adam büyük gülümcemeyle yanıma geliyordu. Sanırım içim bitmişti. Taki etrafım ateşle sarılana kadar...

Gizli GüçlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin