Önsöz

101 15 1
                                    

OKUYUN LÜTFEN..!

Öncelikle herkese merhaba. 👋 Ben geldimm. 😊 Okurken olayları yaşıyormuş gibi hissedeceğiniz bir kurguyla geldimm.. Umarım sever sıkılmadan okursunuz. Sizin fikirleriniz biz yazarlar için çok önemli. Çünkü biz siz olmadan kendi halinde yazan birinden başka birşey olamayız. Bu nedenle sizden rica ediyorum. Lütfen fikirlerinizi belirtin yorumda ya da özel mesaj üzerinden. Ayrıca beğenmeyide unutmayın 😊 Aslında beğeni isterken utanıyorum ama hikayemin büyümesi için bundan başka yapabileceğim pek birşey yok. Herneyse. İyi okumalar..😍 Sizi seviyorumm. 😘 Şimdilik Hoşçakalınnn 😃😄 👋

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Hayatında hiç birsürü seçim yapman gerekti mi? Hiç yargılandın mı insanlar tarafından? Ayırt edebildin mi peki iyiyle kötüyü? Peki iyi ya da kötü neydi? Herkesin iyisi- kötüsü,doğrusu-yanlışı farklı değilmiydi? Hiç kendini her zerrene kadar sorguladın mı? Kendinden de tiksindin mi her gece? Sana gerçekler zor geldiğinde kaçıp gittin mi? Peki ya hiç yaptığın seçimlerin sonunu düşündün mü? Ya aldığın kararlar insanların hoşuna gitmeyen şeylerse?Kimseyi umursamadığın anlar oldu mu hiç? Keşke hiç dünyaya gelmeseydim dediğin zamanlar var mıydı? Zavallı aciz vicdanın ve kurnaz şeytanların arasında seçim yapmak zorunda kaldın mı? Hangisini seçtin? Bekledin mi sen hiç seslerin susmasını her saat? Onlar senin düşünmeni engelledi mi hiç? Hiç şeytanlar tarafından yönetildin mi sen?


Hayatın hakkında verdiğin her karar önemliydi. En ufak hata çok kötü sonuçlara yol açabilirdi. Buna rağmen hep çelişkili kararlar vermen gerekti mi? Üstelik artık vicdanın susmuş,şeytanların hiç susmaz olmuş iken. Verdiğin her karara,yaptığın her seçime büyük özen göstermeliydin. Bu kararlar senin hayatını yönlendiren birer domino taşıydı aslında. Hepsi bir araya geldiğinde var olan senin hayatın, senin kararlarındı. İşte o zaman yaptığın bir yanlış yıkım getirecekti bütün hayatına.


Bu küçük hatalardan kaoslar yaratan sen. Bu bir oyun veya masal değildi. Kader ise hiç değil. Bu masum küçük bir kelebeğin herşeyden habersiz bir şekilde kanat çırpmasından ibaretti aslında. O farkında olmasada kendinden kilometrelerce uzakta koca bir kasırgaya sebep oluyordu. Peki ya bizim bile bile verdiğimiz sıradan kararlar ne tür sonuçlar doğuruyordu?..



Kelebeğin Fırtınası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin