B.S.o K. 2

517 30 6
                                    

Merhabalar tatlişler. Bir günde 2 bölüm evet. Yeni başladığım için oldukça normal. İyi okumalar. Banada bol vote ve yorum dileğiyle (fjdghdjk)

MEDYA:MASAL ERBAY (bardakı hali)

"S-senin ne işin var burada?" dedim ağlamaklı çıkan sesimle.
"Senin için geldim."

"Defol!" dedim ve odama koştum. Gelen Murat idi. İki hafta önce beni bir değil iki değil hatta üç bile değil tam dört kızla aldatan Murat. Zaten hangi akla hizmet onunla çıkmaya başladıysam. Aman neyse. Zaten annesiyle annem arkadaş olduğu için gelmiştir. Şimdi defolup gider. Tam gömleğimi çıkarıyordumki birden Murat içeriye daldı. Hemen gömleğimin önünü kapattım ve bağırmaya başladım.
"Ne yapıyorsun ya burada? Ben sana gitmeni söylemiştim."
"Ben de senin için geldim demiştim." dedi ve bana yaklaştı. Ben geri geri gittim ve duvara çarptım. Bana birazda yaklaştı ve elini başımın iki yanına koydu.
"Seni istiyorum Masal. Senin her zerrene sahip olmak istiyorum." içki kokuyordu.
"Murat bak sarhoşsun. Git daha sonra konuşuruz." tabikide onu ikna etmek için böyle söyledim yoksa onunla bundan sonra tek kelime etmeyi düşünmüyordum.
"Gitmek istemiyorum. Sadece seni istiyorum."  dedi ve kendini bana bastırdı. Canım çok acıyordu. Boynumu öpmeye başladı ve benim gözümden binlerce damla gözyaşı döküldü.
"Murat bırak beni.Defol git." dedim ama beni dinlemedi. Dudaklarını dudağıma bastıracağı sırada bağırdım. Bağırmamdan bir kaç saniye sonra abim içeriye girdi. Odalarımız yanyana olduğu için hemen duymuştu sesimi.
"Lan sen ne yaptığını zannediyorsun?"  dedi ve Murat'ı tuttuğu gibi yere fırlattı ve üzerini çıkıp yukrumlamaya başladı. Ardından kaldırdı ve duvara çarptı. Ama o sadistçe sırıttı. Annemle Gülay teyze (Murat'ın annesi) odaya geldiler. Olayın şokundan dolayı tek kelime edemeden öylece abimin Murat'ı dövmesini izliyordum ve ağlıyordum.
"Doruk oğlum ne yapıyorsun? Bırak çocuğu."  dedi annem ve abimi çekiştirmeye başladı.

"Bırak anne ya bu p*ç Masal'a tecavüz etmeye kalktı."
"Ne diyorsun oğlum?"
"Lütfen Gülay teyze seni kırmak istemiyorum ama bu pislik oğlunu da al ve git."  dedi abim.
Murat zar zor kalktı ve odadan çıkıp gitti.

"B-ben çok özür dilerim hepinizden. Masal kızım Murat adına senden çok özür dilerim." dedi Gülay teyze ve ağlayarak oda çıktı ve gitti. Hiçbir şey söyleyemiyordum. Dilim tutulmuştu sanki.
"Masal kızım iyi misin? Sana bir şey yaptı mı o pislik?"
"Yalnız kalmak istiyorum anne lütfen gidin."  dedim ve yatağıma uzandım. Abim de annemde odadan çıktılar. Kafamı yastığa gömdüm ve bağırmaya başladım.
"Lanet olsun! Lanet olsun! Senden nefret ediyorum. Allah seni kahr etsin! Kahr etsin!" dedim ve yastığı ağzımdan çekip yataktan indim. Gidip aynaya baktım. Boynumda bir morluk vardı. O hayvan yapmıştı. Daha ilk öpücüğüm bile dururken bu boynumdaki morluk bana yapılan en büyük haksızlıktı. Hemen banyoya gittim. Kıyafetlerimin hepsini çıkarıp duşa girdim. Soğuk su vücuduma acı veriyordu ama acı beni rahatlatıyordu sanki. Aslında hiç bela çeken biri değildim ama büyüdükçe başıma daha çok belalar açıyorum. Bu olay da benim yüzümden olmuştu. Murat ile başından beri bir ilişki yaşamamalıydım. Ama ben böyle olacağını bilemezdim. Böylece kendimi teselli etmeye çalıştım ama nafile. Bornozumu giydim ve saçıma havluyu sararak banyodan çıktım. Dolabımdan kıyafetlerimi çıkardım ve hızlıca giydim. Saçlarım hala ıslakken yatağıma uzandım ve az önce olanları kafamdan silmeye çalıştım. Ben Masal Erbay'ım. Hiçbir şey beni öyle kolay kolay yıkamaz. Kendi kendime sırıttım ve odamdan çıkıp salona gittim. 
"Ay anneciğim pilav mı yaptın? Nasıl da canım çekiyordu."  dedim ve meyve tabağından bir elma alıp yemeye başladım.
"Kızım sen iyi misin?"  dedi annem şaşırarak.

"İyiyim anneciğim niye iyi olmayayım?"  Abim beni anlamış olacak ki yanıma geldi konuşmaya başladı.
"Dışarı çıkmak ister misin Fiona kardeşim?"
"Bak istediğin zaman tatliş olabiliyormuşsun abiciğim." dedim ve odama koşup hazırlanmaya başladım. Ruh halim çok ani değişebiliyordu ve ben bu huyumu bazen seviyordum. Hemen üzerimi değiştirim ve saçlarımı düzleştirdim. Mevsim sonbahar olduğu için fazla ince giymemeye karar verdim. Sonunda hazırlandım ve aşağıya indim.
"Hadi abi ya kızlar gibi on saatte hazırlanıyorsun."

BENİ SEVECEKSİN O KADAR | #Wattys2016 | #Enİyiyim | #meribellHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin