1)Deadshot(Floyd Lawton) : Fragmanlarda gördüğümüz gibi silahlarda usta olan bir grup üyesidir .Deadshot'ı Will Smith'in oynaması bence çok iyi oldu . Fragmanlarda gördüğüm kadarıyla Harika bir Deadshot olmuş.2)Captain Boomerang : Avustralyanın gururu, Flash'ın kötü adamı adından belli olduğu gibi boomerang atma konusunda ustadır ama sadece k atmıyor elektrikli ve ateşlilerde var.
. Fragmanlarda çok gösterilmesede filmin komik karakterlerinden biri olacak gibi gözüküyor. Filmde Captain Boomerang'ı Jai Courtney oynuyor.3)Rick(Rogers) Flag : Kumandan ve Savaş pilotu olan Rick Flag'ın herhangi bir süper gücü yoktu. Deadshot kadar olmasada iyi bir nişancıdır.Rick Flag için savaşmak ve savaş sırasında bir ekibe liderlik yapmak baba mesleğidir , Tecrübeli bir kumandandır . Filmde Rick Flag'ı Joel Kinnaman oynuyor.
4)Harley Quinn(Harleen Frances Quinzel) : Bildiğimiz gibi Joker ile karmaşık bir ilişkisi vardır . Üniversitede psikolojinin yanında boş vakitlerinde Cimnastik eğitimi almıştır. Kendisi normal insanlardan daha hızlı koşar , süper çevikliği vardır. Poison Ivy sayesinde zehirlere(toksinlere)karşı dayanıklılığı vardır ve az da olsa iyileşme gücü vardır. Dövüşürken genelde çeviklik ve dikkat dağıtma taktikleri kullanıyor . Dev bir çekiç yada Beyzbol sopası kullanır silahda kullanabilir . Filmde Margot Robbie'nin muhteşem oyunculuğuyla ortaya bir baş yapıt çıkmış.
5)Enchantress(June Moon) : Dzamor isimli bir iblisin teklifiyle iyilik adına savaşacak bir büyücü olmayı kabul eden June, Güçlerinin geri kalanını ona verecek ve onu daha güçlü yapacak bir astronomik olayı Süpergirl bilmeden bozunca delirir ve kötülüğe başlar. Kendisinin güçleri sınırsızdır.Telepati mi istersin ,Telekinezi mi istersin , şekil değiştirme mi istersin her türlü şeyi yapabilir. Filmde Enchantress'i son dönemlerde sinemaya filmlerine yönelen Cara Delevigne oynuyor.
5)El diablo(Chato Santana) : Kadromuzun bir diğer üğesi , El diablo ile tanışalım . Kendisinin güçlerinin kaynağı onu ele geçiren bir iblistir. İkinci fragmandan sonra büyük ilgi toplayan El diablo ellerinden ateş saçar ve bir mafya babası olmasından dolayı silahıda iyi kullanır. Şahsen benim favorilerimdendir.Filmdeki gizli kahramanın El diablo olacağını düşünüyorum . Filmde El diablo'yu Jay hernandez oynuyor .
6)Katana(Tatsu Yamashiro) : Katana karışık bir karakterdir ne bir süper kahraman ne de bir süper kötüdür.Genelde The Outsiders ile olan Katana geçmişte Justice League'nün üyesi olmuştur ,Suicide squad'a nasıl katıldığı bilinmemektedir. Katananın soultaker adlı bir kılıcı vardır öldürdüğü kişinin gücünü ele geçirir bu da kılıcı daha keskin ve ölümcül yapar ve bu kılıç neredeyse herşeyi kesebilir. Tatsu Yamashiro normal bir hayat yaşayan bir japon kadınken kocası ve çocuğunun Yakuza tarafından öldürülmesi ile Samuray olarak yoluna devam etmeye karar verir.
Killer Croc :Batman'in en büyük düşmanlarından biridir. Zırh'a ihtiyacı yoktur çünkü derisi ve derisinin işlemleri onun için bir zırhtır. Adından ve fragmandan belli olduğu düşmanlarını ısırır,yer,parçalar .Süper bir dayanıklılık,yorulmama,normal insana göre daha çok hızlı koşabilme,zor birşeyi hiç pes etmeden başarabilme , su altında nefes alabilir(yaşayabilir),hislerinin güçlülüğü(yakındaki tehlikeyi,bombayı önceden sezebilme gibi) ve genellikle adından belli olduğu gibi timsaha benzeyen davranışlar gösterir.Filmde Killer Croc'u Adawale Akinnuoye-Agbaje oynuyor. Bonus olarakta filmde gösterirlermi bilmem ama King sharkla en iyi arkadaş gibi birşeydir.
Slipknot(Christopher Weiss) : İplerde kimsenin olmadığı ve olamayacağı kadar iyidir. silahları ipleridir ipleriyle bağlar,boğar,çözülemez sorunları çözer hakkında çok birşey yok ama geçmişini bildiğim kadarıyla anlatacağım.Çizgi romanlarda Firestorm'u(DCnin firestormu) öldürmek için kötülerden oluşan bir çeteye katılmıştır tabi sonradan yenilip hapse yollanmıştır ondan sonrada Suicide Squad'a katılmıştır.Çizgi romanlarda Firestorm'u öldürmek için katıldığı grupta bomba patlatılınca görevdeyken kolu yerinden çıkmıştır ama bunu filmde büyük ihtimal göstermezler.Dedikodulara göre Suicide Squad'ta ilk ölen o olacakmış çünkü kaçmaya çalışacakmış ve boynundaki bombayı patlatacakmış.Filmde Slipknot'u Adam Beach oynuyor.
Joker : Açıklamaya ihtiyaç duymuyorum.Herkesin gördüğü gibi Jared Leto harika bir iş çıkarmış. İlk başlarda dişlerinin niye öyle olduğunu düşündüm sonra bir teori gördüm bu teori Joker'in Batmandan çok önemli bir can aldığını ve Batman'in onun 32 dişinide söküp eline verdiği daha sonra Joker'in kendine yeni dişler yaptırdığını öne sürüyor.
Bonus: Scott Eastwood ve Ilke Barinholtz'un rölü açıklandı çoğu insan bilinen karakterlerden olmalarını bekliyordu . Scott Eastwood için ne hayallerimiz vardı mesela nightwing olacak diye sevinmiştik nightwing'in youtube serileri dışında filmi olacak diye epey heyecanlanmıştık ama Suicide Squad Scott Eastwood'un rölünü Lieutenant "GQ" Edwards olarak açıkladı . Ilke Barinholtz için Hugo Strange bekliyorduk başka rol aklımıza gelmemişti onunda rölü Captain Griggs olarak açıklandı Dc Comics'in çizgi romanlarında Major Keith Griggs olarak tanınır bu karakter Diana Prince , Steve Trevor, Etta Candy, Lauren Haley ile beraber çalışmıştır hava kuvvetlerinde çalışan biri olarak bilinir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geek Squad
RandomMarvel & Dc comics &Star Wars ve diğer çok beklenen filmler hakkında haberler , Karakter analizleri , film çıkış tarihleri GEEK SQUAD