Star Wars episode VIII

57 5 3
                                    

1)Knights of ren Luke'a isyan etmiş genç padawanlar olabilir.


2)Snoke ,Kylo ren'e "You have compassion for her it isn't your strength that makes you fail it is your weakness" dediğinde aklıma padme ve anakin'in bir sahnesi geliyor "Compassion which i would define as unconditional love" Anakin Skywalker bunu Padme'ye söylemiştir yani Kylo Ren , Rey'den hoşlanıyor olabilir çünkü onun aklından haritayı almaya çalıştığı sahnede ona nasıl baktığını gördük.

3)Carrie Fisher(Princess Leia),Mark Hamill(Luke Skywalker) ve Daisy Ridley(Rey) bir sürü Reylo fanart'ı beğenmiştir ve yorum yapmıştır.Hatta Gary Fisher(Princess Leia) hiçbir şey paylaşmayan bir reylo instagram hesabını takibe almıştır ve tabi onun yanında aktif Reylo sayfalarınıda takibe almıştır. Erik Maell(Lucasfilm çizim dalında  ve Star Wars'un çizim dalında önemli bir isim) Yaptığı çizmin altına #Reylo yazmıştır böyle iki resim paylaşmıştır.

4)Eğer Hala daha Luke yada Han ve Leia'nın Rey'in ailesinden olduğunu düşünüyorsanız şimdiden söyleyeyim Star Wars:The Force Awakens filminin yönetmeniyle olan bir röportajda filmin yönetmeni J.J Abrahams'a Rey' in ailesi ile ilgili herhangi birşey söyleyebilirmi diye sorulmuştur, J.J Abrahams "Rey ailesi hakkında çok düşünüyor " ve röportajı yapan adam Rey'in babasının Luke olup olmadığını soruyor J.J Abrahams "Rey'in ailesinden herhangi bir kişi Star Wars:The Force Awakens'da değil" diyor.

5)Episode VIII yönetmeni Rian Johnson  filmde "Skywalker Special" olacağını onayladı Skywalker Special'ın ne anlama geldiğini bilmeyen varsa açıklayayım El olayı mesela ilk Anakin elini kaybetti Sonra oğlu kısaca sırada yeni Solo/Skywalker olan Kylo Ren(Ben Solo) var.

6)El kaybetme olayı ile ilgili bir teori öne sürüldü Rey ve Kylo , Luke'un beğenmediği bir konuşmaya girer daha çok kavga edermiş gibi Kylo saklı bir gerçeği Rey 'e söylemek üzeredir Luke panikler ve aynı zamanda kızar (Luke'un Episode VIII için çok güçlü olacağı söylendiğini hatırlarsınız belki) kendini ve kızgınlığını kontrol edemez ve Kylo ve Rey'in de içinde bulunduğu yeri havaya uçurur bu sırada Kylo, Rey'i korumaya çalışır ve kolunu kaybeder.Açıkcası bu teoriyi beğendim ve mantıklı.

Geek SquadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin