19. Değişiklik

13 3 0
                                    

Bir kız varmış.

Her zaman başka insanların dediklerini Uyguluyormuş.
Asla hayır diyemiyormuş, istemediği şeyleri söyleyemiyormuş. Kimsenin de onu umursadığı yokmuş zaten. Herkes kendi çıkarının peşindeymiş.

Bu kız başka insanların istekleri doğrultusunda yaşıyormuş. Söylenen her şeyi sorgulamadan yapıyormuş.

Her zaman ona onun arka planda olduğu öğretilmiş. Hayatı boyunca yapması gereken tek şeyin başka insanların istekleri olduğunu düşünüyormuş.

Çocuk yaşta evlendiği babası yaşındaki 'kocasına' yemek yapıyormuş, evi temizliyormuş, 'çocuklara' bakıyormuş. Kimse ona hayata bir daha gelmeyeceğini söylemiyormuş.

Hayatını bu üç şeyi yaparak geçiriyormuş. Arada bir istisna olarak konuşuyormuş.

Kendine hiç bakmıyormuş. Oysa ki kendisinin dünyadaki her şeyden daha değerli olduğunu bilmiyormuş.

Okula gidememiş, ne yazmayı ne okumayı biliyormuş. Bahçelerindeki çitlerden sonra kocaman bir uçurum olduğunu düşünüyormuş. Dünyanın çitlerden sonra bittiğini düşünüyormuş.

Gel zaman git zaman yaşlanmış. Çocukları uzaklara gitmiş.

Yaşlanınca hayatını yaşamadığını farketmiş. Ama artık çok geçmiş. Çünkü artık yataktan kalkamayacak vaziyetteymiş. Bir kaç gün içinde yaşamadığı hayatını da kaybetmiş.

Arkasından üzülen tek kişi annesi ve çocuklarından birkaçıymış. Unutulmuş. Tanıdığı üç beş kişi de onu zaman içinde unutmuş...

Uzun lafın kısası, siz unutulmayın... Hayallerinizi gerçekleştirin. İstemediğiniz şeyleri yapmayın. Hayır! demeyi bilin. Hayatınızı iyi yaşayın, mutlu olun. Sahip olduklarınızla mutlu olmaya çalışın. Daha fazlasını isteyin ama sınırı aşmayın. Sevdiklerinizle birlikte olun. Sevenlerinizle birlikte olun.

O kız/erkek olmayın.

DeğişikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin