1.BÖLÜM

47 9 9
                                    

Derin uykumdan kuşların o ritimli ötüşleriyle uyandım ..
Demek isterdim ! Ama ne yazık ki bizim mahallenin yaramaz çocuklarının bağrışlarıyla uyandım .

Gözlerimi zar zor araladım . Biraz daha uyumak istiyordu bu ponçik bedenim . Ama kalkmak zorunda olduğumu farkederek silkelendim yataktan .Üstüme rahat birşeyler geçirip yastığın altında unuttuğum telefonumu aldım . Birşeyler varmı diye baktım , ama yok ilişki durumum resmen telefonu aç birşey yok kapat . İnsanın yanlız olması bazen iyi bazen kötü . Sabah sabah bu şeyleri düşünmenin gereksiz olduğunu aklımdan geçirerek oturma odasına doğru yöneldim .

Bugün annem ve babam memlekete gidiceklerdi. İki haftada bir sürekli köyde yanlız yaşayan babaannemin yanına giderlerdi . Bense bu sefer gitmek istememiştim . Orda sıkılıyordum hem . Babamda artık büyüdün evde tek kalmayıda öğren o zaman demişti . Bu da benim işime gelir tabi .

Annem mutfata birşeylerle uğraşıyordu , babamda her zamanki gibi küçük ama şirin bahçemizde gazete okuyordu . Annemin yanına gidip " Çıkacakmısınız anne ? " dedim . Kafasını bana doğru çevirip " Evet kumru , bak akıllı ol tamam yokluğumuzdan fırsat yanlış şeyler yapma . " dedi hafif sırıtarak . Hala onların gözünde küçüktüm . Evin tek kızı olduğumdan heralde . Hiç kardeşim yoktu . Ama keşke olsaydı , böylre markete ben gitmezdim , odamı ona toparlatırdım oh mis yani . Anneme bakıp " Peki validem , bana güvenin ." diyip mutfaktan çıktım .

Babamın yanına gidip hemen bir sandalye çektim ve oturdum .
Geldiğimi gören babam gazeteyi elinden bırakıp gözlüğüde çıkartıp masaya koydu .Sonra hafif gülümseyip " Gel bakim yakınıma prenses . " dedi . Babam bana hep prenses derdi tabi arada bide papatya kokulum . Öyle hoşuma giderdiki bana sadece o cümleleri babam söylesin isterdim . Daha hiç sevgilim olmadı . Ama babam benim ilk sevgilim ilk aşkımdı . Ben saygıyıda , bir insanı nasıl tertemiz seveceğimide ondan öğrendim . " Geleyim babam . " diyip sandalyeyi o tarafa doğru çektim . Yanına yaklaşıp kollarımla kocaman sarılıp yanağına bir buse bıraktım .

" İlk defa evde yanlız kalacaksın , korkmuyosun dimi ? " diyip kahkaha attı . Bende gülümseyip " Hayır , yani sanırım neyden korkucağım baba ya . " dedim . " Öyle olsun bakalım , kapıyı kimseye açma dersem komik olur o zamanları geçtin . " dedi . Kafamı sallayıp , " Tamam merak etme baba , hem korkarsam ararım seni . " dedim .

" Tamam prensesim . " dedi . Tam arkasına yaslanacaktıki annem " Hadi Süleyman , hazırım gidelim geç olmadan . " dedi . Babamın adı Süleyman'dı o benim Sultan Süleymanımdı . Babam " Tamam hürrem tamam . " dedi . Annemin adı hürrem değil sevdaydı ama hep hürrem derdi babam öyle anlaşırlardı hep . Babam ayağa kalkınca bende onları geçirmek için kapıya doğru gittim . Sadece küçük bir valiz götürüyorlardı . Ben bir yere gidecek olsam o küçük valize heralde sadece makyajlarım sığardı . Bu olaya anlam veremeyip anneme sarıldım , " Dediğim gibi tamam mı kızım dikkatli ol ve birşey olursa ara . " dedi annem . Artık 20 yaşındaydım ya , bu öğütler levelini geçmem gerekti . Babamda gülüp " Tamam hadi sevda , benim prenses ne yapacağını iyi biliyor . " diyip göz kırptı . Bende " Tabiki babacığım . " diyip gülümsedim . Annemde bir an önce yola çıkmak istediğinden " Neyse hadi allaha emanet ol bitanem , dikkat et dolapta yemek yaptım onu ye , eğer korkarsanda Yeliz teyzenin yanına git . " dedi . Bende usulca tamam dedim . Babamada sıkıca sarılıp kapının önünde beklemeye başladım . Babam valizi bagaja koyup , arabaya bindikten sonra annemde "Hadi içeri gir kapıyı ört ." dedi . Ben içeri girmeden gitmeyeceğini bildiğim için kapıyı örtüp pencere koştum . Annemde arabaya bindikten sonra el salladım . Yolun köşesinden döndükleri için görünmüyorlardı .

Bende hemen bulunduğum koltuğa uzanıp yarım kalan filmim The Walking Dead ' ı izlemeye başladım .

Film ' de bitmişti , ardından uyuşan popomun bana yaktığı kırmızı ışığa tepki vererek ayağa kalktım . Daralmıştım biraz dışarı çıkıp hava alsam iyi olacaktı . Saat 16:45 ' di . Hava birazcık esiyordu . Güneş temmuz ayının sıcaklığına biraz ara vermişti galiba . Üstümü değiştirmeye gerek yok gibiydi .

Kapıyı açıp bir adım atmamla sert bir cismin ayağıma değmesi bir oldu . Yerde bir kutu vardı .

Eğilip kutuyu elime aldım . Böyle şeyler bizim eve gelmezdi . Kutuyu açmam fazla zor olmamıştı . İçinde günlüğe benzer kahvemsi tonlarında bir defter vardı . Defterin ön yüzünde büyük harflerle " KUMRU SAKAR 'A " yazıyordu . Tam ilk sayfasını okuyacakken zilin sesiyle ilkildim .

Arkadaşlar ikinci bölümü 12 temmuzda yayınlayacağım sizin düşünceleriniz benim için önemli lütfen yorumlarınızı eksik etmeyiin ve vote vermeyi unutmayın . İyi okumalar ... 😊

KAYIPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin