2.BÖLÜM

38 8 3
                                    

Zilin sesiyle irkildim .

Aniden ayağa kalkıp kapıyı açınca siyah bir araba vardı . Araba markalarını fazla iyi bilmem ama sanki hani dizilerde ve filmlerde mafya arabaları olur ya ondan .

Kimse arabadan henüz çıkmamıştı . Şoför kapısı açılıp içinden güler yüzlü bir adam geliyordu . " Merbaha Kumru hanım sizinle konuşmak istediğim bir konu var , ama ondan önce bir bardak su rica etsem ? " dedi . Sanki soluk soluğa kalmıştı kim di bu adam şaşkın şaşkın mutfağa ilerlerken kafama aldığım darbeyle yere yığılmıştım .

***

Gözlerimi açtığımda gri tonlarında boyası eskimiş bir odadaydım . Sanki depo gibiydi odada sadece bir küçük sandalye ve bulunduğum demirden eski bir yatak vardı. Kollarım yatağın baş ucundaki demirlere bağlıydı . Korkudan yutkunamıyordum . Ben nerdeydim ? Neresi burası ? Ağzımda bağlıydı bağıramıyordum . Gözlerimden elmacık kemiklerime inen gözyaşlarımı farketmiştim . Şimdiden göğüs kafesime bir duygu çökmüştü rüyamıydı lütfen rüya olsun ama bu gerçekti , gerçek.

Kapının olduğu taraftan sesler gelmişti .

" Söylediğiniz gibi cahit bey kızı getirdik , defteride çalışma odanıza bıraktık . "

" Tamam , şimdilik beklemede kalın . "

Cahit mi ? Ve defter ? Sanırım bana gelen o defterle burda olmamın bir alakası var . Noluyor , Allahım yardım et .

Kapının kilidinin çevrilmesiyle odaya orta yaşlarda bir adam girdi .Uzun boylu kirli sakallı , ciddi bir sıfat vardı yüzünde , Konuşamadığımdan bir şeyler söylemeye çalışıyordum ama anlaşılmıyordu .

Yanıma gelip sandalyeye oturup , hafif bir gülümsedi .

" Ah kumrucuğum , güzel yeğenim böyle tanışmak istemezdim seninle ama hepsi o şerefsiz baban yüzünden ." dedi .

Ne yeğeni? Neyden bahsediyordu bu adam ? Babamla bu adamın ne ilgisi olabilir ? Birşeyler söylüyordum ama şu ağzımdaki banttan dolayı tek çılan kelime " Mmm mım mmm "

Kahretsin ne kadar düşünceniz . İnsan bir çıkarır şunu .

" Kendini yorma , bilmediğin çok şey var merak etme sana zarar vermem tabikide . Seni durdurmak zorundaydım . Söyle bakalım şimdi o defteri okudunmu . "

Bakışları o kadar ciddi , ve konuşması tehditkardı . Kafamı olumsuz şekilde salladım . Ne oluyordu anlam veremiyordum . Keşke köye gitseydim ! Gözlerimin içine derin derin bakıp ,

" Sevindim . " diyip gülümsedi ve odadan çıktı .

CAHİT ÇINAR 'DAN ...

Büyümüş , ve aynı annesine benziyor . Çok güzel bir kız olmuş benim yeğenim . Yada kızım . Çalışma masama gidip o gereksiz piç avukatın yazdığı defteri okuyama koyuldum .

                                    " DEFTERDE YAZANLAR "

***

Merbaha,Kumru bilmediğin ve bilmeyi hakettiğin o kadar çok şey varki ,nerden başlayacağımı bilmiyorum .

Süleyman ve Sevda senin gerçek ailen değil . Herşey bu kadar ani olsun istemezdim ama yakında benide bu sırrı bildiğim için yaşatmayacaklar .En azından öğrenmiş ol .

Senin baban HAKAN KARADAĞ yıllar önce babanın kardeşi yani amcanla aynı kadına aşık olmuşlar ama bir birinden habersiz , amcan Afet Hanımın babana aşık olduğunu öğrenince yıllarca ortadan kayboldu , nedeni kimse bilmiyordu annen AFET ATEŞOĞLU  o yılların en güzel ve varlıklı bir ailenin kızıymış . Annenle baban evlenince amcan her hafta sonu gizlice hep sizi izlermiş . Senin kardeşin var kumru hemde ikizin . Adı Açelya . Amcan bu kinle birgün babanı arayıp yaşadığını ve onu görmek istediğini söylemiş . Baban her zaman amcanı aramış ama ondan hiç bir iz bulamamıştı . Amcan bunu bilmiyordu . Aşkından herkezden nefret ediyordu . Babanı kendi evinin aşağılarında olan kulübeye çağırmış babanda hayır diyememiş . Onu görmek için can atmış. Sen o zamanlar daha 2 yaşındaydın . Ve babana çok düşkündün . Israrla ağlayarak babanla gitmek istedin babanda kabul etti ve senide götürdü .

KAYIPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin