#5

109 6 7
                                    

Ezt a napot Emily-vel töltöttem. Nagyon sokat beszélgettünk mindenféléről. Főleg pasikról és bulikról. A buliról jutott eszembe
-Hé Emily. Este lesz egy nagy buli a Club-ban. Nem megyünk el?-kérdeztem nagyon felspanolva. Ja igen, a Club az a hely ahol a deszkások és a menőbbek lógnak. Az a törzshelyünk már 2 éve. Olyan bulik voltak ott amikről sokan csak álmodoznak.
-Oké menjünk. Már úgyis rég mentünk bulizni.-mondta hatalmas mosollyal Emily. Komolyan úgy örül a buliknak mint egy kisgyerek amikor kap egy új játékot. Ezután elkezdtünk készülődni és 9-kor el is indultunk.
Mire idaértünk már elég sokan voltak. Nagy nehezen átverekedtük magunkat a tömegen és leültünk egy asztalhoz. Odajött egy pincér és mi gyorsan elmondtuk hogy mit kérünk. Miközben vártuk az italokat megláttam a tömegben Niall-t.
-E-Em. N-Niall.-próbáltam elmondani amit akartam.
-Mi? Ebből nem értek semmit kiskecske.
-Niall épp felénk jön.-mondtam most már teljesen nyugodtan. És Niall oda is ért az asztalunkhoz. Észrevettem hogy állt mögötte egy fiú, egy igazán helyes fiú.
-Sziasztok lányok. Leülhetünk?-ajándékozott meg egy 1000 wattos mosollyal.
-Persze, nyugodtan.-mondta Emily amire én csak bokánrúgtam az asztal alatt és röhögtem ki azt a fejet amit akkor vágott. Közben meg érkeztek az italaink is.
-Öhm Egyébként Harry vagyok. Harry Styles.-mondta az idegen srác akit mint most kiderült Harrynek hívnak.
-Én Sophia Black vagyok, ő pedig a legjobb barátnőm, Emily Jones.-mutattam először magamra aztán Emilyre.
-Umm Sophia, jössz táncolni?-kérdezte Harry a második kör után.
-Nagyon szívesen megyek Mr.Styles.-válaszoltam neki kuncogva. Harry odatartotta felém a kezét és meg is fogtam. Erre Niall elég mérgesen nézett ránk, csak nem féltékeny? Hazz nagyon kedves és vicces. Szimpatikus...lenne, ha nem Niall jönne be nekem. Odaértünk a táncparkettre, én belecsimpaszkodtam Harry nyakába, ő pedig a derekamnál fogott és úgy dölöngéltünk jobbra-balra. Negyedóra táncolás után odamentünk a pulthoz és ittunk még 1-1 nagyobb pohár whiskey-t. Ezután már kicsit nehezebben de visszamentünk táncolni. De már nem úgy táncoltunk mint az előbb. Én Harrynek háttal álltam és riszáltam magam ami éreztem hogy felizgatta a kicsi Styles-t. Odafordultam felé és belesúgtam a fülébe hogy menjünk be a mosdóba. Harry szeme felcsillant és heves bólogatásba kezdett. Gyorsan elindultunk a wc-k felé. De nem nagyon bírtuk ki szóval már az ajtónál vadul csókolozni kezdtünk. Szerencsére nem volt senki a környéken sem szóval nem volt baj. Belöktem Harryt az ajtón, lehúztam a nadrágját és a kezemmel kezdtem izgatni az így is kemény férfiasságát. Erre Harry nyögött egyett. Erre felálltam és lehúztam a nadrágomat. Hazz alrébb tolta a tangát és becsusztatta az egyik ujját. Aztán még kettőt.
És itt meghallottuk hogy valaki benyitott a mosdóba. Ha jól hallottam ők is azt csinálták mint mi amikor beestünk az ajtón. Szóval gondoltam folytatjuk nyugodtan tovább mert csak nem pont abba a fülkébe nyitnak be ahol mi vagyunk.
Hát...legnagyobb szerencsétlenségünkre hozzánk nyitottak-vagyis inkább estek-be a nagy smárolás közepette. Harryvel gyorsan szétváltunk ahogy a másik pár is. De mikor megláttam őket az állam a földet súrólta.

I Love Him {N.H.}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora