The secret <3 - Iarasi ea ?!?!

407 19 18
                                    

Deci a dat Dumnezeu si am mai scris si eu un capitol ;)) sper sa va plaka :X skz pentru greselile de ortografie sau orice altceva :) :X

Comm  ??? vot ??? Like ??? 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-          Unde esti Rucsandra ?

-          A…mama …. Sunt in parc .

-          Tu nu vezi cat e ceasul ? este miezul noptii si tu stai singura in parc??? Vino imediat acasa mi-am facut griji pentru tine!

-          Scuze mama… vin imediat.

      Am plecat dintre gandurile mele indreptandu-ma spre casa.Am mers cu capul in stelele ce imi minunau privirea  . Una mai sclipitoare decat alta . Oh, cat de frumos este …  Vazduhul… astrul cel mai puternic lumina cat de cat drumul spre casa. Am mers incet fara pic de graba . Stiam ca ajunsa acasa ma asteapta o criza de-a mamei . Inca incearca sa ma protezeje uhh… daca ar sti ea…

   Dupa cam jumatate de ora am ajuns in fata blocului mi-am deschis gentuta roz si am scos din ea cheile. Am urcat pana la etajul 6 pe scari pentru ca liftul era stricat – wahh ce urasc sa urc atataaa !!! si mama asta nu sa gandit ca e o teroare sa locuim la etajul 6 ?!?!  - blocul are 8 etaje si este undeva prin centru deci mereu este galagie pe aici, insa m-am obisnuit.

    In fine… am bagat cheia in clanta si am descuiat usa, dar cand sa aprind lumina cineva mi-a luat-o inainte . Bineinteles era mama si morala ei :

-          Unde ai fost si ce ai facut ?

-          Afara .

-          Unde afara?

-          In parc ti-am spus si la telefon

-          Si ce ma rog ai facut tu acolo la ora asta?

-          Am stat.

-          Atat imi zici? Ca ai stat pana la miezul nopti singura in parc si nimic altceva ???

-          Da , iar daca vrei sa imi mai ti morala asteapta pana maine ca acum sunt mult prea obosita.

        Stiu am fost cam rea.. dar ce sa-i faci… am 17 ani si ea inca ma ia la intrebari !

      Am intrat in camera si am incuiat usa dupa mine . Am facut o baie fierbinte cu multe balonase .  Dupa cam jumatate de ora am iesit si m-am imbracat in pijamalele mele roz si cu pisicute – imi plac mult pisicutele -  si m-am aruncat direct in patul meu cald si pufos . Speram ca somul sa ma ia imediat… dar se pare ca nu a fost chiar asa . Am adormit pe la 4 dimineata iar, in tot acest timp m-am gandit numai la Joe .

       Normal ca dimineata a venit foarte repede iar eu am putut dormi doar 3 ore.      

       Dupa un dus rece si 2 cani de cafea, am reusit sa ma trezesc cat de cat . Am aruncat pe mine niste haine si am iesit pe usa .

      Drumul pana la scoala nu a fost asa de lung asa ca am reusit sa ajung inainte de a se suna . MINUNE . M-am dus spre dulapul meu pentru a-mi lua cartile. Se pare ca aveam FIZICA [ ce porcarie.. nu imi place deloc !!! ce bine ar fi ca in loc de acele 3 ore de fizica sa facem ceva educativ si interesant nu o pierdere de timp , ceva gen SOMN ?!?! sau MUZICA ?!?! sau orice altcevaaa …. ]  

     Ma rog … cand mi-am scos capul din dulap am vazut-o. Era chiar ea … dar cum ?!?! nu am mai vazut-o de cand a plecat si Geo … De ce sa intors ?!?! Ahhh o sa o omor !!!

The secret &lt;3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum