The secret <3 - dupa o furtuna apare si curcubeul

326 15 4
                                    

Deci imi pare raw ca nu am prea mai scris ;)) dar chiar nu am avut idei .. sh insfarsit mi-a venit o idee.. deki uitati ceam scris  :)

 skz pt greselile de gramatica... mia fst silaa sa corectez ;)) sper sa va placa :x [astept comm/vot/like plzz ;;)]

'~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~'

         Deci langa mine se asezase Joe :

-          Buna ce faci ?

-          Mananc ce ti se pare?  [ daca mananc mai mult pot face sa imi dispara pofta de sange si ma pot abtine cam o luna sa nu beau asa ceva ]

-          Ma rog lasa asta . Spunemi de ce ma eviti ?

-          Dar nu o fac , spun eu cu gura plina

-          Hey nu e frumos sa vb cu gura plina . zambi usor

-          Mda cum zici tu

-          Deci de ce ma eviti?

-          Tiam mai zis ca nu o fac

-          Ba da ! Atat de tare te-a deranjat ce sa intamplat?

-          Mm…nuu…

-          Poi si atunci ce ai ?

-          Nimic tiam mai zs ! i-am zis eu pe un ton mai ridicat

-          Mda… dar nu inteleg atunci , de ce ma eviti…

-          Sti acum am niste treaba , as vrea sa imi termin masa ma lasi ?

-          Nu!

-          De ce ?

-          Poate ca nu vreau!

-          Chiar daca nu vrei o vei face !

-          Hmmm nu stiu daca voi face ce vrei tu !

-          Haide lasa-ma in pace! Nu am nevoie de tine! Nu am nevoie de nimeni! Eu sunt genul singuratica si asa imi place sa fiu! Deci incearca sa te ti cat mai putin dupa mine.

-          Eu nu te stiam asa.

     Sa ridicat de pe scaun si a plecat. Dar cea vrut sa spuna prin “ nu te stiam asa” ? Cum adica nu ma stia??? Abea ma cunoscut… Uhh o sa inebunesc daca imi mai sunt facute faze de genu  : zic ceva apoi ma lasa balta.

   Si totusi eu de ce am fost asa de rea cu el ? Wow, ma simt vinovata . Nu pot sa cred… asta inseamna ca eu chiar simt ceva pentru el!

    Sa sunat de intrare asa ca m-am dus la urmatoarea mea ora . Hmm romana. Sunt destul de buna la romana am numai note mari iar profa este super de treaba.  Am intrat in clasa si m-am asezat in a2-a banca de la geam . Ma pregateam de ora si cand… cine credeti ca a aparut ??? nu, nu Joe . Nici Geo ci… ADA . Fata asta ma va duce la disperare . Sa asezat langa mine! Nu pot sa cred ! sta langa mine doar pentru a ma enerva si mai tare ! Aghh …

-          Hello Kitty .

-          Nu imi mai spune asa ! asa imi spunea mereu Geo … ma asemana cu o pisicuta pentru ca de fiecare data cand ma suparam scoteam “ gherutele “ iar el se alegea cu cateva seamne .

-           Dar de ce ? Iti aduce aminte  de vremurile apuse ? spuse ea chicotind

-          Nu draga , doar ca nu imi place .

The secret &lt;3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum