Mdam deki prima mea pove:) nu fiti asa duri :"> sh totusi astept comuri cu ce ar trebui sa add sh ce ar trb sa mai scot :) snt fff curioasa dak va plake sau nu asa k plzz parerile ;;) chiar sh un simplu like ma ajuta... multu orikum dak ati citit :) pwp sh spor la citit :) nu k ar fi prea lung :-j cap ii este dedicat lui spicyy >:D<
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Buna eu sunt Rucsy si sunt eleva in clasa a XI-a A si am 17 ani. Mi-ar placea sa spun ca sunt doar o eleva dinacea pictisitoare dar nu sunt.Am un…mic … secret . Nimeni nu il stia pana cand a aparut el.
Si totul a inceput cam asa… :
Prima zi de scoala . Anul asta totul va fi diferit. Pasesc increzatoare pe poarta liceului amestecandu-ma in multimea de elevi . Deja simt mirosul fricii celor de a 9-a si tristetea celor ce anul acesta isi i-au ramas bun.Si totusi, zambetele predomina pe fata marii de copii.Ma furisez prin multime pentru a-mi cauta prietenii.Dintr-o data ma lovesc de un baiat amundoi ajungand pe jos in doar cateva clipe :
- Scu….scuze...
- Nu e nimic,e doar vina mea ca nu m-am uitat pe unde merg. Eu sunt Rucsy . Imi pare bine .
- Joe ,si mie .
- Hey, esti nou nu ?
- Da sunt clasa….. a XI-a A .
- Asta inseamna ca vom fi colegi. Haide, vreau sa iti fac cunostinta si cu ceilalti.
Eram prea entuziasmata la aflarea vestii ca voi avea un nou coleg asa ca nu am apucat sa il analizez cu atentie dar sunt sigura ca voi avea timp.
Steffy imi face cu mana iar eu si noul meu coleg ne indreptam spre ea si restul grupului.Se pare ca statea impreuna cu Izzy, Natalia, Mike , Nick si inca un baiat pe care nu il cunostean. Probabil era noua ei achizitie.
Steffy era o fata slaba si inalta perfecta pentru a fi model.Blonda cu ochii albastri, parul ajungandu-I undeva pana la jumatatea spatelui cu mici onduleuri.E foarte talentata la desen, iar la scoala este destul de buna chiar daca este o blonda .Izzy imi este cea mai buna prietena de la gradinita si ce pot spune,gandim la fel.Are niste ochi caprui absolu superbi iar parul castaniu.Pare asa de dulce.E genul de fata dulce si frumoasa pana atunci cand o enervezi si credeti-ma ca aceasta greseala o faci numai o data.Naty e emo.Are parul negru cu suvite albastre si acest stil chiar I se potriveste.Nu sta numai in casa si se taie, desi mai are si momente de genul, ei ii place distractia cand ne are pe noi langa ea parca o molipsim.Mike si Nick cei mai tare baieti din liceu.Sunt superbi si stiu sa se distreze . Sunt frati si ma bucur ca imi sunt prieteni.
I-am imbratisat cu caldura, asezandu-ma apoi pe trepte si aprinzandu-mi o tigara alaturi de Mike. Se pare ca am avut dreptate. Baiatul acela , Chriss, chiar era impreuna cu Steffy. Dupa ce toata lumea a facut cunostinta, iar eu si Mike am terminat de fumat ne-am dus spre clasa.
In clasa erau deja toti ceilalti colegi si dupa doar 5 minute intra si doamna diriginta.O femeie cam de 40 de ani , inalta si slaba.Parul ei blond si cret ii cade pe umeri facandu-o sa para mult mai tanara.Este profesoara de istorie.
Dupa un mic discurs ea pleca, lasandu-ne sa ne continuam orele.
Orele au trecut foarte repede.Joe isi tot repeta numele apoi asezandu-se din nou din banca de langa mine , vorbeam pentru a ne cunoaste mai bine.Aveam foarte multe in comund si , nustiu cum, cand ,de ce dar cred ca simt ceva pentru el.Am primit o tema la engleza.Da stiu tema din prima zi, naspa, dar asa este profa mea.Se pare ca era pe perechi , acestea facandu-se imediat iar eu avandu-l ca partener pe Joe. Dupa ore l-am invitat la mine.
Orele sau terminat iar eu m-am indreptat incet spre casa.M-am asezat pe canapeaua din sufragerie asteptandu-mi colegul.Se pare ca sunt singura acasa.Nimic nou, parintii mei lucreaza mereu si nu ma mai deranjeaza sa stau singura.
Se auzi soneria.Este Joe bineinteles.Avea o pereche de blugi negri, un tricou larg alb, un hanorac gri si o pereche de tenisi gri.
La scoala nu am reusit sa observ cat de dragut este.Ochii albastri parul negru si tenul deschis la culoare.Este atat de simpatic.Zambi spre mine gropita accentuandu-se mai mult.Dupa ce l-am invitat inauntru pe Joe neam dus in camera mea pentru a ne face tema.Nu aveam chef de nici o tema asa ca am inceput sa vorbim despre noi si despre vacanta de vara :
- Mi-am petrecut vacanta aici cu prietenii mei.Am fost la toate cluburile din oras.Din pacate 2 saptamani mi le-am petrecut cu familia la mare .Abea astept anul viitor sa pot merge fara ei ,doar cu prietenii.
- Mai ai rabdare.Pana atunci mai e un an.
- Stiu, dar deja simt gustul libertatii, zic eu afizandu-mi un zambet diavolesc pe fata.
- Eheee ai grija.Prea multa libertate ti se urca la cap.
- Hai mai ca nu sunt asa de rea.Ce as putea face?
- Pai te cunosc de cateva ore si deja imi imaginez muuulllteee
Vrei sa incep?
- Nu , gata. Si mie mi-au trecut destule prin minte.
- Ok atunci
- Acum spunemi cum ti-ai petrecut tu vacanta?
- Cu vechii mei prieteni prin oras.Doar ca, timpul sa scurs fara sa-l simt si nu am facut chiar tot ce as fi vrut.
- Si ce ai fi vrut ? mam dat mai spre el cu un zambet strengaresc pe fata.
Atunci el ma impinse usor eu cazand pe spate iar el fiind deaupra mea.
Pentru cateva momente am ramas amundoi blocate.Doar ne priveam in ochi.Usor,usor incepeam sa ma pierd in ochii lui de un albastru oceanic fermecator.Am ramas cu gura cascata cand dintr-o data el izbugni in ras:
- O doamne ce fata ai !!!
- Uite cine vorbea !
- Sa sti ca nu aveam de gand sa te mananc daca asta credeai.
- Mnu… dar puteai….
Nu am mai apucat sa imi termin fraza pentru ca, in acel moment isi lipi buzele de ale mele formand un sarut perfect.
Era atat de dulce.Dintr-o data mii de fluturi imi navalira in stomac tot agitanduse iar ritmul inimii mele deveni mai alert.Am inchis ochii incepand si eu sa il sarut.Ma musca de buza inferioara , limba lui patrunzand in gura mea.Sarutul a devenit unul French . L-am muscat si eu de buza, poate putin prea tare pentru ca o picatura imi ajunse in gura…
In acel moment ochii mi s-au facut rosii ca focul , fata foarte palida si bineinteles, ca si coltii mei de vampir se ivira.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Cam asta a fst primul capitol dak va inter ce sa intamplat mai departe , cum a reactionat Joe cnd a aflat , dak cei doi sau indragostit unul de altul, dau sau comb , dak au ramas impreuna dupa ce se va intamplaaa x_x sau ce scret ascunde sh Joe :-" sper sa cititi incontinuare :)
CITEȘTI
The secret <3
RomanceUn simplu baiat se baga unde nu trebuie . Ce sa-i faci nou venit . Dar daca din cauza lui va iesi un razboi intre vampiri si varcolci premiul fiind inima si puterea nemarginita a alesei ...??? O lupta ... O aleasa....2 iubiri... 5 secrete !